Gå til indhold

SPÆNDENDE INDLÆG OM BRYLLUP - SE NEDENSTÅENDE KATEGORIER 

Præsentation af brugerne herinde...

204 besvarelser i dette emne

#201 mariaER

Damn - jeg er ved at blive afhængig af forumet

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 133 besvarelser
  • Vielses dato:18.05.2013
  • Type vielse:Kirke
  • Lokation:Lindelse Kro

Besvaret 27 January 2012 - 05:41

Jeg vil da også lige præsentere mig :)
Jeg er 32 og min kære forlovede 31. Vi har ingen fælles børn men min forlovede har en dejlig datter på halvandet.

Vi blev forlovet juleaftensmorgen og skal giftes den 18. maj 2013.

Jeg er lige blevet arbejdsløs, så det bliver vist lidt af en udfordring at få sparet op, men til gengæld har jeg jo så masser af tid til at være herinde :)
Daisypath Wedding tickers

Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM

Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk

få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!

få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger

få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!

få info om alle de heftige brudekjole tilbud!

#202 SpiffN

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 438 besvarelser
  • Vielses dato:28.04.2012
  • Lokation:København S

Besvaret 04 February 2012 - 04:17

Hmm, har slet ikke set denne her tråd før nu - har da heller ikke kun været herinde i ca. 6 måneder...

Men, jeg hedder Birgitte og er 31 år - min h2b hedder Lasse og er 32 år. Vi er bosat på Amager, hvor vi begge arbejder - er nu meget rart at kunne gå på job, hvis det er det man har lyst til..

Lasse friede til mig den 01. jan. 2011 - vi fik hurtigt lagt en dato fast den 24. sep. 2011, er faktisk lidt komisk, for selvsamme aften hvor vi havde talt med kirken og booket tid, ja så ringer min chef til mig og fortæller at mit firma skal sælges... Hmm, hvad gør en klog så?! Tjaah, vi valgte at udskyde brylluppet til i år - da ingen af os, havde lyst til at låne penge for at holde vores bryllup....

Men nu nærmer datoen sig med hastige skridt - har aldrig været så nervøs, spændt, glad og lykkelig på samme tid.... Kom så, bliv den 28. Apr. 2012!!!!

#203 jannishilpajørgensen

Ny bruger

• Medlem
  • PipPip
  • 34 besvarelser

Besvaret 16 February 2012 - 07:21

Halløjsa alle bridezilla´s :c166:

Jeg hedder Janni og er 29 år. Min h2b hedder Jesper og er 31 år. :bed:

Vi bor i Aalborg. Jesper har fast arbejder jeg har desværre ikk noget,
men er god til at træne og slutter af med sauna-gus som belønning.. :tunge:

Han har ikk friet endnu, da vi gerne vil have hus først og så børn og giftes.
Men ved endnu ikk hvad der kommer først, det afhænger vel af økonomién.. :shopping:
I korte træk er jeg bare vildt interesseret i BK.
Som alle jer andre.. :balloons:

Myss lille mulle :7himmel:

P.S. Hvad er pm´er.. ? :huh:

#204 sommer09

Jeg er nu seriøst afhængig af forumet

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 163 besvarelser
  • Vielses dato:07.06.2014
  • Type vielse:kirke
  • Lokation:Kolding

Besvaret 26 March 2012 - 02:34

havde heler ikke set den..
men jeg er 23(om 5 dage 24) og h2b er 30 :)
Han friede til mig på vores 2 års dag d. 6/6-2011, men da jeg er arbejdslø sog vi har noget gæld vi helst ville betale noget mere ud på, har vi snakket om at det skal være i 2014, og ellers hvis vi kan se det er galt næste år.. (hvilket jeg virkelig ikke håber) må vi udskyde det lidt..

PM står for privat meddelse
<3 Casper og Louise <3

#205 eternity

Ny bruger

• Medlem
  • PipPip
  • 22 besvarelser
  • Vielses dato:06.07.2013
  • Lokation:Viborg Domkirke

Besvaret 22 April 2012 - 02:23

Sikke en hyggelig tråd. Jeg vil da også være med :biggrin:

Jeg hedder Sarah og er 29 år. Min tilkommende hedder Peter og er 35 (han huserer også herinde under navnet "pos"). Egentlig startede det som en fælles profil, men jeg ville altså have min egen :biggrin:

Jeg er cand. mag. i dansk og engelsk og er nu handelsskolelærer i hhv. dansk, engelsk og samfundsfag. Peter er ved at sadle om fra et liv som selvstændig hjemmeside-mager til at blive socialrådgiver.

Vi mødte hinanden på love.dk, skrev sammen i et par uger og mødtes og fandt ud af at vi nok skulle være kærester. Efter ca. 3 måneder inviterede min mor og stedfar os med til London og her friede Peter til mig efter en dag, hvor han havde været stille og en lille smule anspændt. Det viser sig at han havde gået rundt med ringen i lommen og han var bange for at jeg ville opdage den ved et uheld :a1221:

Vi skal giftes d. 6. juli 2013 i Viborg Domkirke. Min mor og far blev gift der i sin tid og efter at Peter så den tabte han sit hjerte til kirken, så det skal altså være der :blush:

1 medlemmer læser dette emne

0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme medlemmer