Præsentation af brugerne herinde...
Besvaret 23 February 2005 - 04:40
Jeg hedder Lone og er 29 år, jeg er uddannet social-og sundhedshjælper men er pt. ledig og er i øjeblikket sygemeldt pga. depression.
Jan er 29 år og uddannet informatikassistent dvs. itnørd og med stort NØRD men arbejder i øjeblikket på HARDI INTERNATIONAL som laver sprøjtemaskiner til landbruget
Vi har mødt hinanden på dating.dk for lidt over 2 år siden, d. 1. marts er det 2 år siden vi mødtes første gang, vi skrev samme i nogen tid inden.
Vi blev forlovet på vores 1 års dag og vi skal giftes til september, vi skulle holde fælles fødselsdag den 10 sep. men lavede det om til bryllup istedet for så nu bliver fødselsdagene til åbent hus på vores dage.
Jeg har også altid ville være gift inden jeg fik børn og det lykkedes nu også, og det næste vi så planlægger er ja gæt ....... børn og noget større at bo i, vi bor i en lille 2 vær.
Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM
Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk
få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!
få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger
få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!
få info om alle de heftige brudekjole tilbud!
#2 -Fellow-
Besvaret 23 February 2005 - 04:58
Jeg hedder Trine. Er 25 år (snaaart 26) Uddannet ergoterapeut 2003, uddannet massør, muskelterapeut samt træningsterapeut/fitnessinstruktør i 2004. Arbejder på RevaCenter Nord som projektkoordinator på Aktiv I Tide, der er et tilbud til kommunens ny-sygemeldte borgere.
Født og opvokset på sydsjælland, men har gennem tiden været på højskole i Vejle, arbejdet i lufthavnen, arbejdet som bartender i Nyhavn samt Crazy Daisy i Næstved.
Nu bosiddende i Holme-Olstrup sammen med Lars