Præsentation af brugerne herinde...
Besvaret 23 February 2005 - 04:40
Jeg hedder Lone og er 29 år, jeg er uddannet social-og sundhedshjælper men er pt. ledig og er i øjeblikket sygemeldt pga. depression.
Jan er 29 år og uddannet informatikassistent dvs. itnørd og med stort NØRD men arbejder i øjeblikket på HARDI INTERNATIONAL som laver sprøjtemaskiner til landbruget
Vi har mødt hinanden på dating.dk for lidt over 2 år siden, d. 1. marts er det 2 år siden vi mødtes første gang, vi skrev samme i nogen tid inden.
Vi blev forlovet på vores 1 års dag og vi skal giftes til september, vi skulle holde fælles fødselsdag den 10 sep. men lavede det om til bryllup istedet for så nu bliver fødselsdagene til åbent hus på vores dage.
Jeg har også altid ville være gift inden jeg fik børn og det lykkedes nu også, og det næste vi så planlægger er ja gæt ....... børn og noget større at bo i, vi bor i en lille 2 vær.
Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM
Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk
få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!
få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger
få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!
få info om alle de heftige brudekjole tilbud!
#2 -Fellow-
Besvaret 23 February 2005 - 04:58
Jeg hedder Trine. Er 25 år (snaaart 26) Uddannet ergoterapeut 2003, uddannet massør, muskelterapeut samt træningsterapeut/fitnessinstruktør i 2004. Arbejder på RevaCenter Nord som projektkoordinator på Aktiv I Tide, der er et tilbud til kommunens ny-sygemeldte borgere.
Født og opvokset på sydsjælland, men har gennem tiden været på højskole i Vejle, arbejdet i lufthavnen, arbejdet som bartender i Nyhavn samt Crazy Daisy i Næstved.
Nu bosiddende i Holme-Olstrup sammen med Lars
Lars er snaaart 36. Har ingen uddannelse, men dog trods alt selvstændig. Har hele livet arbejdet med sine forældre i den virksomhed, som de startede op i 64 eller sådan noget. Storstrøms Ost A/S. For 2 år siden overtog Ebbe (bror) og Lars virksomheden helt og aldeles (også på papirenen), og Lars er dermed idag medejer og sammen med Ebbe ejer af Storstrøms Ost A/S. Lars er født og opvokset i Holmegaard Kommune (Holme-Olstrup og Nr. Tvede). Da vi i uge 40 tog til Kreta, var det første gang at Lars var væk fra firma og var på ferie (nogensinde!) ... liiiiidt vildt! Men han NØD det også ...
Vi mødte hinanden i lokalt træningscenter, hvor han vippede min daværende kæreste af pinden.
Vi blev forlovet ret hurtigt efter .. INDEN han officielt havde været på knæ.
Friede hjemme i stuen en kold efterårsaften med tændt i brændeoven .. skønt
Besvaret 23 February 2005 - 05:06
Nicolai er 32 år. Er udddannet som kontor - smølf men arbejder i DSV som speditør - det var også der han blev uddannet.
Sammen har vi Amalie på 18 måneder - en rigtig lille krudtugle.
Vi bor langt ude på landet i Skibby ( 20 km nord for Roskilde ) Vi er begge født og opvokset i området nærmere bestemt Frederikssund.
Vi skal giftes i Strø kirke d. 7 maj kl. 14.00. hvilket er mindre end 2 ½ måned til - og Nicolai har stadig ikke friet - han har haft det planlagt to gange men pga vejret er det gået i vasken - så nu venter jeg igen -----
Besvaret 23 February 2005 - 05:08
Jeg hedder Nancy jeg er 23 (24 til maj)år, jeg er født i Skanderborg, men opvokset i det sønderjyske. Jeg bor nu i Haderslev sammen med Morten. Jeg er i lære som bogholder, og forventer at være færdig til august 2006.
Morten er 24 år, han er igang med en uddannelse som pædagog. Han afslutter sine studier i februar 2006. I sin fritid er han computernørd, hvor han bruger meget tid på at lave computere for andre. Han er født og opvokset i det sønderjyske.
Vi mødte hinanden da vi begge var ungarbejdere i en butik, så det er teenagekærligheden der føres videre ud i livet.
Vi vil også gerne have børn, når vi begger er færdiguddannet. (Han snakker meget om det for tiden
Besvaret 23 February 2005 - 05:09
Jeg hedder Pernille, er 25 år, er uddannet teknisk assistent og senere byggetekniker. Men arbejder som husassistent i et køkken på et plejehjem.
Jeg er født og opvokset i Nyborg på fyn, men blev jyde da jeg flyttede sammen med min kæreste.
Søren er 28 år, og uddannet datamatiker, altså total computer NØRD. Han arbejder som programmør her i Århus.
Vi mødtes på en chatside for lidt over 6 år siden, var derefter weekenden kærester i 1 ½ år, så flyttede jeg til Århus og vi har boet sammen lige siden.
Vi blev forlovet d. 7 december 2001, så det må også være på tide at vi bliver mand og kone
:heppe: Pernille
Besvaret 23 February 2005 - 06:24
Jeg har efter gymnasiet været på Karbbesholm højskole på designlinien og et år som au pair i Olso, Norge.
Da jeg startede på min uddannelse nr.1 flyttede jeg til KBH, Østerbro. Jeg er uddannet Industiel Designer fra Dansmarks Designskole, men efter jeg blev færdig var jeg arbejdsløs i 1½ år (der er 98% arbejdsløshed bland designere i DK!) og begyndte at tænke i andre baner. Så jeg tog en ny uddannelse som Produktionsteknolog (tidligere kaldt Maskintekniker) og fik arbejde i det firma hvor jeg skrev min afgangsopgave.
I min fritid spiller jeg trækbasun og althorn i et Brass Band
Jan er uddannet datamatiker og arbedjer som systemudvikler i et lille firma i Høje Tåstrup. Han har flyttet 11 gange med sine forældre men har boet længst til på Lolland. Jan er computer-NØRD med store bogstaver. jobbar
Vi møste hinanden på Sol's datingside for næsten 4 år siden, har boet sammen i 3½ år og har lige købt et hus sammen (vi får nøglerne d. 1.marts). Huset ligger i en lille by et stenkast syd for Roskilde (der er 3 veje i byen).
Jan og jeg oplevede at miste vores ufødte barn i december, det var en bask oplevelse, men jeg oplevede hvor omsorgsfuld og kælig Jan er i sådanne situationer, jeg er bare så heldig at have ham :hjerte: Nu venter vi nok lige lidt med at prøve at få børn til efter vores bryllup.
Besvarelsen er redigeret af Tinchen: 23 February 2005 - 10:26
Besvaret 23 February 2005 - 06:49
jeg hedder carina er 25 (26 til sommer) er alm handelskole uddannet, arbejder som service koordinator/ kørselplanlægnig
min mand er sældstændig altmuligmand...
vi er begge født og opvokset i Glostrup, men bosatte os i køge da vi ventede vores første barn
vi har 2 børn på hendholdsvis 6 og 4..
vi mødte hinanden i 1994... og nu syntes vi det er på tide et vi siger ja til hinanden,nu hvor økonomien er til det, og fremtiden ser lovende ud :violin:
#8 -LadyE-
Besvaret 23 February 2005 - 07:38
Mikkel er 30 år, opvokset i Randers og uddannet dataingenør. Han er afdelingsleder i et IT firma.
Vi mødtes på dating.dk for godt 3 år siden og har boet sammen siden. Vi købte hus for 2 år siden og i vores fritid spiller vi golf. Mikkel friede nytårs aften.
#9 -IngeliseBaumann-
Besvaret 23 February 2005 - 07:43
Jeg hedder Ingelise og er 34 (35 i august) og bor i Augustenborg på Als. Jeg er udlært butiksassistent, men arbejder nu som rengøringsassistent på Augustenborg Sygehus.
Min kommende mand hedder Bjarne og er 38 år og uddannet maskintekniker/ingeniør, arbejder nu på SauerDanfoss i Nordborg.
Vi har to drenge på henholdsvis 7 og 3 år.
Vi lærte hinanden at kende den 12.2 for 14 år siden, da jeg flyttede til Sønderborg og startede med at gå til dans. 13.7 har vi kommet sammen i 14 år (jeg skulle lige se manden lidt an). I 1993 købte vi et nedlagt landbrug hvor vi driver markerne. Nu har vi så sat huset istand, som vi vil have det.
Så nu mente vi det var på tide, at få papirerne iorden, så desværre piger han har ikke friet, det var en fælles beslutning der kom lige efter at vi var gået i seng en aften.
Så brylluppet skal stå i Augustenborg Slotskirke lørdag den 27.8.2005 og vi glæder os.
Besvaret 23 February 2005 - 08:44
Når jeg engang er færdig med min uddannelse, har vi planer om at flytte ned på sydsjælland et sted.
Kresten er 27 år og uddannet multi mediedesigner. Han har boet de første 7 år af hans liv på lolland, flyttede derefer til Farum og bor nu også i Albertslund
Vi mødte hinanden på dating.dk for 1½ år siden.
Kresten friede til mig på vores 1 års dag og vi skal giftes d. 30 juli 2005
Besvaret 23 February 2005 - 09:31
den kommende hedder Klaus og er 28 år, og han læser cand.merc.jur på 5 år på handelshøjskolen - og ja, vi kan blive ret fagnørdede når vi kommer godt i gang
vi lærete hinanden og kende i år 2000, men det tog os liiige 3 år at finde sammen - ja ja, hastværk er lastværk
vi skal desværre ikke giftes før d. 22 spril 2006 :baa: det skyldes at vi VIL holde festen på et gammelt badehotel på Samsø og de havde ikke tid før .. men sådan er det, imens suger jeg informationer herinde, for jeg ved hvor travlt jeg får nå jeg atter kommer til Danmark - så alt planlægning skal ske nu ..
forresten - kender du noget til Samsø (frisør, fotograf, kirker,serveringspersonale osv.) så send mig en PM - jeg aner intet! og søger desperat viden
#12 -signe3-
Besvaret 23 February 2005 - 09:45
Jeg hedder Signe og er 27 år. Jeg er lige nu igang med at uddanne mig til social-og sundhedsassistent, efter et mislykket sygeplejestudie ( var faktisk næsten færdig, men dumpede i den afsluttende praktik. ÆV!) Da jeg stoppede skulle jeg ABSOLUT ikke være SSA-ér. Alt andet end sundhedssektoren! Men et halvt år på barsel ændrede mine planer...
Det var nr. 2 dreng jeg fik på det tidspunkt. Han er nu 15 måneder og hedder Tobias. Hans storebror Mads er 4½ år.
Min kommende mand, Torben, er lastbilchauffør for AVV (Affaldsselskabet Vendsyssel vest) hvor han tømmer "bobler" med aviser og flasker. Desuden er han "fobol-dommer" som Mads siger (trykket ligger på første stavelse).
Jeg bruger en aften om ugen på at synge gospel i gospelkoret "Concentus". Vi skal 21. maj synge koncert i Frederikshavn med James Sampson som gæstesolist (lige lidt reklame..!!)
Som I nok kan regne ud bor vi i Vendsyssel, nærmere betegnet Hjørring. Vi mødte hinanden for 6 år siden på det lokale diskotek. Jeg var lige flyttet herop fra Ålborg for at starte på mine studier og han var tilfældigvis hjemme den weekend (kørte eksport) Det skulle bare have været et one-night-stand....
Torben er indfødt vendelbo, det er jeg ikke... Jeg flyttede med min familie herop da jeg var 11 år gammel så jeg føler jeg er vokset op heroppe.
Ordentlig smøre!
#13 -cilas-
Besvaret 23 February 2005 - 10:05
Min søn er 2 1/2 og jordens dejligste knægt :bud:
Allan er far til cilas, 32 år og manden jeg skal giftes med d. 23. april 2004.
Jeg læser til ergoterapeut og er færdig januar 2006.
Allan er uddannet forsikrings-vigtig, men har lige taget hoppet som selvstændig...tja bygge-alt-mulig-mand kan man vel kalde det
Vi har kendt hinanden i fem års tid og bor sammen på Amager. Vi har samme last, som også var skyld i vores første møde, nemlig fodbold!!!
Kort men godt
#14 -jane-san-
Besvaret 23 February 2005 - 11:19
Jeg er oprindelig født nær Varde i Vestjylland, men vi flyttede fra gården da jeg var 13 år. Siden har vi boet i Haderslev området.
CV
1987-1995: bh-klasse til 7. klasse på Outrup SKole.
1995-1997: 8. + 9. klasse på Tyrstrup Skole.
1997-1998: 10. klasse på Skamlingsbanke Ungdomsskole.
1998-2000: HG2 på Haderslev Handelsskole (ville have været speditør)
2000-2001: Ung pige i Huset i Varde.
2001-2002: 1½ år på forskellige jobs: design-controller ved 4-YOU (herretøj), maskinoperatør på Dansk Sintermetal, kassedame i Fakta mm.
2002-2003: HF på VUC Haderslev.
2003-2007: Læreruddannelse på Haderslev Seminarium.
Michael kommer oprindeligt fra Vojens, og har gået på skole der. Han har den Frie Ungdomsuddannelse, en PGU og diverse kurser (kontanthjælpsmodtager i nogle år), og nu arbejder han på Haderslev Kaserne ( 1½ år ), som servicemedarbjder.
Vores interesser er:
Vores familie og venner, som vi elsker meget højt !!
MUSIKKEN !! Det var igennem den vi fandt hinanden for snart 5 år siden. Jeg er sangerinde i trioen "Kun for Show" og Michael spiller trommer i bandet "P.U.B.music" (jeg var sangerinde i det band før). Musikken fylder meget i vores liv !!
EVENTYR !! Vi kan begge lide eventyr og fantasy (f.eks. Ringenes Herre, Harry Potter mm). Vi kan også lide eventyr i det virkelige liv men den ski.. økonomi sætter pænt mange begrænsninger.
HEKSE/NATUR: Jeg interesserer mig meget for emnet, og læser meget om det...og udlever det nogle gange.
MYSTIK: Vi synes, den okkulte verden er enormt spændende. Jeg kan heale, lægge tarotkort (med alm. spillekort). Det har jeg gjort 1 gang hver år for min søster med et månedsskema, og det har holdt stik. Derudover er der mystik med maya'er og andre kulturer. Jeg læser meget om religioner - er religiøs, men IKKE indenfor en instution. Synes, at symboler og koder er spændende. Har lige læst Da Vinci mysteriet også, og er igang med Det Hellige Blod og den Hellige Gral.
SAMBA-CANASTA: Det spiller vi jævnligt med min kommende svigerinde og hendes mand. Fedt kortspil ! Og vi spiller selvfølgelig om penge
COMPUTERSPIL OG XBOX: Michael kan godt lide at spille forskellige computerspil, hvor jeg nok er mere til en gang XBOX en gang i mellem.
INDRETNING OG KREATIVE TING: Jeg æææælsker at være kreativ med mange ting. Jeg maler, syr, hækler, klipper og klistrer. Deuden kan jeg bruge meget tid på at indrette vores kun 5 mdr. gamle lejlighed... elsker loppemarkeder og den moderne boheme lige nu.
Derudover har vi jo selvfølgelig vores bryllup, som også interesserer os meget lige nu
Vi har prøvet på at få børn i knap 2 år nu, men desværre har Michael fået konstateret, at han har meget lav sædkvalitet. Vi har lagt børneplaner på køl til efter brylluppet nu, og så ser vi, hvad der sker. Vi bliver jo ved med at øve
Ja, det var vist sådan lidt om, hvem vi er !! Er i blevet helt forskrækket ??
Knus Jane :hjerte:
#15 -Jmuggi-
Besvaret 24 February 2005 - 11:55
Vi blev kærester i jan. 1999, flyttede sammen efter 2 år og blev gift i maj 2005.
Vi har ingen børn, og der går nok også lige lidt tid inden vi får nogle.. (troede jeg.. fik lille Ina d. 20 okt. 2006)
Derudover kan jeg sige at jeg har en meget dårlig ryg, blev opereret i marts 2001 for en discus prolaps, og har siden da haft kroniske smerter 24 timer i døgnet! Hvilket jo klart er noget, som fylder meget i min hverdag.
Besvarelsen er redigeret af Jmuggi: 26 February 2007 - 11:18
#16 -betyksen-
Besvaret 24 February 2005 - 03:34
Jeg hedder Bettina og er 27 år. Jeg er ansat som løn- og personalekonsulent i Frederiksborg Amt.
Torben er 26 år, og er buschauffør.
Vi lærte hinanden og kende gennem min søster, som sætte os sammen via en blinddate.Nu har vi kendt hinanden i snart 8 år. Vi har dog været fra hinanden i lidt over et år. men vi fandt ud af, at vi ikke kunne undvære hinanden.
Torben friede på vores 7 årsdag, så vi har haft god tid til at planlægge brylluppet, og skrappe pengene sammen til det.
Ellers så bor vi i en lejlighed i Ølstykke. Vi håber dog på, at efter brylluppet kan vi skifte den ud med et hus, så vi kan begynde at få børn.
Bettina
Besvaret 24 February 2005 - 03:44
Jeg er 23 år gammel ( 24 til august) og læser til socialrådgiver. Jeg startede på uddannelsen i september og er færdig i januar 2008
Hr. Trolovede, også kaldet Morten, er 24 år og læser til ingeniør.
Vi lærte hinanden at kende i 2000, blev kærester i 2002 og nu venter der bryllup forude
Besvaret 24 February 2005 - 04:11
Jeg hedder Malou og er 22 år (23 til juni), min forlovede Jesper er 27 år (28 til september). Vi har været sammen i 5 år til maj.
Jeg kommer fra Bogense af på Nordfyn. Jeg har bosat mig i Odense for snart 4 år siden.
Jeg tog 10. klasse i folkeskolen og forsatte bagefter med HHX, som jeg færdiggjorde i juni 2002. I August 2002 startede jeg på bygningskonstruktørstudiet, selvom jeg dog allerhelst ville være arkitekt! (Menn så skulle der vist være lavet lidt mere på HHX :banned: )
I sommeren 2004 besluttede jeg at tage et ½ år, hvor jeg passede børn, da jeg fik en mindre depression.
Nu i januar i 2005 startede jeg på konstruktørstudiet igen, i en ny klasse (FANTASTISK
Jeg bliver færdig i juni 2006.
I januar friede Jesper og ja, nu er vi jo så i gang med at planlægge!! (selvom der lige for tiden - ikke er ret meget tid, da 1. del af eksamensprojektet skal afleveres.
Børn - ja det vil vi begge meget gerne have, men først når jeg er færdig og har fast job.
Hus - ja, det skal bygges når jeg er færdig og har fast job, så vi ved hvor vi skal bo!
Jeg elsker at shoppe...
Det var vist lige hvad jeg kunne komme i tanke om.
Kh M
#19 -maria1-
Besvaret 24 February 2005 - 09:44
Min kæreste hedder Jacob og er 27 år. Han er uddannet indenfor kontorfaget og er pt. igang med at læse videre til ejendomsmægler.
Vi har kendt hinanden i snart 6 år, været forlovet i 3 og han friede fornyelig under romantiske omstændigheder på min fødselsdag.
Jeg bruger min tid på skole, veninder, jacob og har lige taget mig sammen til at begynde at træne styrketræning, men det er ikke lysten der driver værket..
Jeg er totalt klar til at få børn, hvilket Jacob ikke deler, så det må jeg ligge låg på lidt endnu.
Vi elsker at rejse, specielt på egen hånd med rygsæk. Hvilket vi også skal påvores bryllupsrejse.
#20 -Svale-
Besvaret 05 March 2005 - 03:53
Jeg hedder Susanne - mit brugernavn er mit mellemnavn - fylder 30 år her til maj!!! Jeg er uddannet pædagog ´99, og valgte at arbejde som socialpædagog, hvilket jeg forsøger at lave om på nu, da jeg søger arbejde indenfor normalområdet. Er bare så hammer træt af mine arbejdstider :angry1: . Er pt. ansat i bo- og naboskab i en privat bolig med 2 yngre og 2 ældre udviklingshæmmede...
Jeg elsker at bruge min hænder, men det begrænses af min dyrebare fritid (+ vores datter). Har jo skiftende arbejdstider....når det endelig sker, så er det jobbar jeg deler selskab med, fordybelse i en bog, papirsklip, og var engang bidt af en gal symaskine, hvilket jeg har planer om at skulle igang med, hvis jeg er så heldig at få nogle andre arbejdstider. Desuden vækkes min indre trang til det alternative ind imellem, også her har jeg en drøm om tarotkort ell. lign, men nu må vi se.
Min dejlige kæreste Søren fylder 31 i år og sidder som salgschef i et byggemarkedet og har med de store kunder at gøre. Han er en travl mand, så i hverdagene ser vi ikke specielt meget til hinanden
Vi mødtes feb. ´98 på det lokale disko, var sammen et par måneder, hvor efter vi havde en kortere periode fra hinanden....september måned samme år blev det os igen
I 2000 købte vi det første hus sammen, fik vores dejlige datter Sisse dec. 2002, og i sommer 2004 solgte vi og købte så vores drømmehus!!! Og her er vi så nu!!
Jeg har drømt om bryllup - ja faktisk - altid, men det er først nu, det er begyndt at blive lidt realistisk. Vi er lige pt. - sammen - ved at kredse os ind på året og dato´en, men personligt er jeg bare så KLAR, som jeg kan blive!! Så jeg kunne sagsten holde bryllup om et par måneder, hvis det var muligt
Svale
1 medlemmer læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme medlemmer