miaw

Chanti

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min forlovede og jeg har købt vores forlovelsesringe hos Chanti og kan kun anbefale det.

Min forlovedes ring var lidt skarp (den rev) på en af kanterne så vi kontaktede dem og de sagde vi blot skulle sende den retur til dem så ville de slibe den og gøre den fin igen.

post-17746-1139694720.jpg

3630,-

men vi fik dem for 3400,- fordi vi måtte sende den ene ring tilbage.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Min kæreste startede med at købe min forlovelsesring hos Chanti - og den er bare super flot - og var samtidig ret billig.

Så vi besluttede at købe vores vielsesringe der også.

De sender sådan et prøvesæt af ringene i nogle faste størrelser, samt en kasse med alle størrelser i.

Vi betilte to forskellige sæt og havde ret svært ved at vælge, da de bare var super flotte begge sæt.

Men vi valgte det ene sæt, sendte det hele retur og fik pengene tilbage for det sæt vi ikke ønskede.

Så har de sat ringene i produktion i de rigtige størrelser og vi skulle få dem ca. i næste uge.

post-16141-1141396227.jpg

post-16141-1141396426.jpg

Redigeret af lihj
0

Del dette indlæg

Vi har haft samme positive oplevelse som lihj med Chanti. Dog sprang det mig i øjnene at ringene var smukkere end vi regnede med :bearhug: Vi skulle gerne have vores ringe indenfor 3 ugers tid...

post-9572-1141452583.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vo købte vores forlovelsesringe hos Chanti og kan kun give de varmeste anbefalinger, de er søde og meget rimelige i prisen. Vores forlovelsesringe er i guld og hvidguld og min har en brilliant. Enkelte og flotte.

Vores vielsesringe køber vi også der. Dem har vi dog ikke helt besluttet os for hvad skal være for nogle.

post-22880-1163321891.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik en ring af mine forældre da jeg blev kandidat og den var købt i Chanti. Den er lidt stor med mange små brillianter og 5 safirer. Nu er der for 2. gang faldet en safir ud!!!! Det synes jeg simpelthen er får dårligt. Jeg har dog fået fin behandling første gang den faldt ud hvor de satte stenen i igen. Men det var da træls at skulle undvære ringen i de uger det stod på, og den kostede trods alt 4000 kroner, så den burde da ku holde mere en 2 måneder. Men nu 10 måndeder efter jeg fik den, er det sket igen. Jeg kan selvfølgelig være meget uheldig, men har to andre ringe med diamanter, og de sidder sgu godt fast.

Ville gerne have købt vores vielsesringe der, men nu tør jeg ikke. Er lidt bange for at stenene også vil falde ud her...

Så bare lige for at dele ud af mine erfaringer med Chanti.

Heksehylet

0

Del dette indlæg

Vi har haft samme positive oplevelse som lihj med Chanti. Dog sprang det mig i øjnene at ringene var smukkere end vi regnede med :thumbsupsmileyanim: Vi skulle gerne have vores ringe indenfor 3 ugers tid...

De ringe har vi også valgt, de er bare såå smukke, jeg er :loveflag: glad for dem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kære Mai.

Vi købte helt enkle kraftige guldringe hos Chanti ( model 7 i 6 mm) Prisen er det halve af normal indkøbspris. Og 14 kt. guld er jo hvad det er! Jeg har senere fået sat brillianter i. Det kan man jo altid vælge, hvis de skal glimte lidt mere!

Mange hilsner

Jahnnie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har haft samme positive oplevelse som lihj med Chanti. Dog sprang det mig i øjnene at ringene var smukkere end vi regnede med :thumbsupsmileyanim: Vi skulle gerne have vores ringe indenfor 3 ugers tid...

Dem har vi også købt, og de lever 100% op til vores forventninger - de er SÅ smukke! :thumbsupsmileyanim: Glad for at se der er flere med samme gode smag... ;)

0

Del dette indlæg

Hej

Vi overvejer at købe vores ringe hos chante.dk, da de er billigere end i de butikker vi har været i. er der nogen der har erfaringer med køb af ringe hos dem????

Venlig hilsen

Mai

Vi overvejede også at købe vores hos Chianti, men så fandt vi i stedet nogle superflotte ringe hos all4love i stedet for. De er også billige og man kan låne en ringmåler hos dem ganske gratis, så man på den måde er helt sikker på at få de rigtige størrelser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Min kæreste startede med at købe min forlovelsesring hos Chanti - og den er bare super flot - og var samtidig ret billig.

Så vi besluttede at købe vores vielsesringe der også.

De sender sådan et prøvesæt af ringene i nogle faste størrelser, samt en kasse med alle størrelser i.

Vi betilte to forskellige sæt og havde ret svært ved at vælge, da de bare var super flotte begge sæt.

Men vi valgte det ene sæt, sendte det hele retur og fik pengene tilbage for det sæt vi ikke ønskede.

Så har de sat ringene i produktion i de rigtige størrelser og vi skulle få dem ca. i næste uge.

Nej hvor er jeg glad for denne tråd. Vi skal nemlig købe vores derinde os og nu er jeg 100% sikker på hvilken nogle det skal være. De var nemlig lige her :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg regner også med at købe ring på chanti.dk - vi skal kun købe 1 ring.......min :cheerleader3:

Jesper har et arbejde hvor han ikke til dagligt kan gå med ring - og da hans forlovelses ring har ligget i en skuffe siden vi blev forlovet den 18. feb 2006, synes vi ikke der er grund til at købe en ny til ham. Derfor skal der "bare" indgraveres en dato mere i hans ring.

På den måde er der måske også mulighed for at jeg kan få en som er lidt dyrere :loveboard:

Anyway - denne kunne være et godt bud

post-33112-1205332820.jpg

Fortsat god jagt til alle jer andre :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer