Gå til indhold

Billede

brudekjole mønster

• Please log in to reply
9 besvarelser i dette emne

#1 anne4267

anne4267

Ny bruger

• Nyt medlem
  • PipPip
  • 15 besvarelser
  • Vielses dato:01.08.2009
  • Type vielse:kirke
  • Lokation:Bjerringbro

Besvaret 15 December 2008 - 10:03

Hej

Jeg vil gerne sy min brudekjole selv, jeg har undersøgt rigtig mange steder men har ikke kunne finde det rigtige grundmønster, jeg har undersøgt på nettet, været i flere stofbutikker og biblioteket. Er der nogen der kender en billig skrædder der kunne hjælpe med at tegne et mønster eller et forslag til hvor jeg kunne søge vidrere
  • 0

Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM

Få GRATIS profil på Bryllupsklar.dk

få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!

få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger

få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!

få info om alle de vilde brudekjole tilbud!

#2 lilies

lilies

SUPER ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 631 besvarelser
  • Lokation:Fyn

Besvaret 15 December 2008 - 11:14

Jeg kender kun denne side

www.fjoelner.dk

Der er mange rigtig flotte kjoler...
  • 0
Mange hilsner fra Fru K.Postet billede

#3 FrkK

FrkK

Hjælp - jeg er ved at blive en Bridezilla

• Nyt medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 326 besvarelser
  • Vielses dato:26.09.2009
  • Type vielse:Kirke
  • Lokation:2860

Besvaret 15 December 2008 - 12:47

Ej hvor er der mange gode mønstre der - virkelig god inspiration.
Tak :biggrin:
  • 0
Krams Katrine

Frk. K. og Wonderkæreste siger JA! d. 26. september 2009.Postet billedeJeg planlægger og holder kaos i min planlægningstråd

#4 -hch-

-hch-
  • Tidligere medlem

Besvaret 15 December 2008 - 10:27

Prøv Stof og Stil eller Stof 2000, begge steder har de mønstre på forskellige fest-galla kjoler i forskellige snit, der sagtens kan være grundmønster til en brudekjole. Begge butikker har gode hjemmesider hvor mønstre også kan bestilles, hvis du ikke lige bor i nærheden. Stof og Stil er desuden også ret billige og købe stof i sammenlignet med gængse stofforretninger.
Hvis du er i tvivl om hvilket snit der vil klæde dig så bestil tid i en butik og prøv forskellige typer kjoler, så kan du se hvad der passer til din figur og danne dig et billede af hvilken kjole du ønsker og så efterfølgende finde et mønster. Og når du bestiller tid til prøvning så vælg et sted hvor du må tage billeder så. I Lilly har de f.eks. et bredt udvalg og der må du tage billeder.
Held og lykke med syningen af din unikke brudekjole :jul 15:
  • 0

#5 -Ewa's Brudetilbehør-

-Ewa's Brudetilbehør-
  • Tidligere medlem

Besvaret 15 December 2008 - 10:35

Hej

Jeg vil gerne sy min brudekjole selv, jeg har undersøgt rigtig mange steder men har ikke kunne finde det rigtige grundmønster, jeg har undersøgt på nettet, været i flere stofbutikker og biblioteket. Er der nogen der kender en billig skrædder der kunne hjælpe med at tegne et mønster eller et forslag til hvor jeg kunne søge vidrere

Har du evt. et billede af hvordan kjolen skal se ud eller en beskrivelse som minimum. jeg har en del forskellige mønster til brudekjoler, da jeg tidligere har skræddersyet kjoler på bestilling. Det kunne være at du var heldig, at jeg lå inde med lige præcis den model du ønsker.
  • 0

#6 anne4267

anne4267

Ny bruger

• Nyt medlem
  • PipPip
  • 15 besvarelser
  • Vielses dato:01.08.2009
  • Type vielse:kirke
  • Lokation:Bjerringbro

Besvaret 17 December 2008 - 09:04

Hej

Har du evt. et billede af hvordan kjolen skal se ud eller en beskrivelse som minimum. jeg har en del forskellige mønster til brudekjoler, da jeg tidligere har skræddersyet kjoler på bestilling. Det kunne være at du var heldig, at jeg lå inde med lige præcis den model du ønsker.

hej

Her er et billede af en kjole som jeg har prøvet. Jeg har tænkt mig at sy kjolen i noget lyst hørstof, for at lave den lidt anderledes. Jeg kan godt selv rette på mønstret, men mangler et grundmønster, håber at du kan hjælpe mig.

Vedhæftet billede

• 3453.jpg

Besvarelsen er redigeret af anne4267: 17 December 2008 - 09:08

• 0

#7 -Dyssekaer-

-Dyssekaer-
  • Tidligere medlem

Besvaret 19 December 2008 - 11:11

www.vougepatterns.com er en mulighed.
  • 0

#8 malenepovlsen

malenepovlsen

Jeg er nu seriøst afhængig af forumet

• Nyt medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 153 besvarelser
  • Lokation:Langå

Besvaret 20 December 2008 - 05:39

åh jeg har altså hørt at det skulle bringe ulykke at sy sin kjole selv :cheerleader3:
  • 0

#9 Zide

Zide

SUPER ÆRES MEDLEM

• Nyt medlem
  • 689 besvarelser
  • Vielses dato:4. august 2007
  • Type vielse:Kirkebryllup
  • Lokation:Aalborg

Besvaret 22 December 2008 - 11:25

Jeg syede også selv min brudekjole.

Jeg fandt et mønster på McCall, der er mønstre fra Vogue, Butterick og McCall. Synes der er rigtig mange flotte mønstre.
  • 0

#10 -310508-

-310508-
  • Tidligere medlem

Besvaret 28 December 2008 - 04:13

åh jeg har altså hørt at det skulle bringe ulykke at sy sin kjole selv :cheerleader3:

Jeg fandt et mønster på www.irenes.dk som vi brugte som skabelon for designet til min brudekjole. Der var flere at vælge imellem.
  • 0

0 medlemmer læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme medlemmer