Vi har skrevet i vores invitationer at min mor er gavekoordinator og hendes telefon-nummer, men flere af gæsterne har alligevel i forbindelse med almindelig snak, nævnt at de gerne ville have en ønskeseddel.
Her har vi så sagt at de kan ringe til min mor. Jamen de troede bare at hun skulle have at vide når de havde købt noget
Er det mig der er helt forkert på den, når jeg tror
at når de vil give en gave, ringer de til min mor, som så gennem snak finder ud af i hvilket prisleje der tales og så fortæller hvilke ønsker der matcher.
Eller hvordan foregår det??
Jeg tror da at hvis jeg fik en invitation, ville jeg ringe til gavekoordinatoren og fortælle at vi gerne ville give en gave til ca xxx antal kroner. koordinatoren kunne så liste op hvad der var af ønsker i det prisleje, hvorefter jeg vill tage ud og købe det jeg havde lyst til.
Derefter ville jeg kontakte koordinatoren igen, evt. og fortælle at det slet ikke er noget fra listen men en anden ting som jeg ved parret ønskede sig, og så fortælle hvad det er, således at koordinatoren ved at denne gave også kommer. Eller hvis det er en gave fra dere ønskeseddel, så vil det blive streget så der ikke er flere der giver samme gave, det er vel det der er meningen med en koordinator.
Fortæl jeres tanker om gavekoordinator
Knus herfra