Guest bounty

Tekst i ringene

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har hørt om nogle der skal have begge navne med "uendelighedstegn" imellem. Synes jeg er meget sødt

Vi (læs jeg) overvejer også om der skal stå noget andet end navn og dato.

Kunne evt godt tænke mig noget i stil med "til døden os skiller" , "for evigt og altid" "forevigt din" :loveboard:

eller min favorit "i medgang og modgang" da vi allerede nu har været igennem meget sammen, idet min mor har fået kræft, blevet helbredt og fået det igen + min far er død og vi har været fra hinanden i 5 måneder, hvor vi indså at vi ikke kunne leve uden hinanden og han har været der for mig gennem 2 depresioner.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har navn og MMX stående, vi blev gift i 2010 og MMX er romertal for 2010.. 2010 var bare SÅ meget vores år, jeg blev færdiguddannet, vi fik begge nye jobs, vi blev gravide, gift og fik vores søn så det var et kanon år :) Vi holder det 'store brllup' (første gang var rådhuset) til august næste år og vi overvejer at få sat datoen ind der men på den anden side er jeg vild med at der står lidt en kode i vores ringe som kun vi ved hvad betyder..

0

Del dette indlæg

Vi har navn og MMX stående, vi blev gift i 2010 og MMX er romertal for 2010.. 2010 var bare SÅ meget vores år, jeg blev færdiguddannet, vi fik begge nye jobs, vi blev gravide, gift og fik vores søn så det var et kanon år :) Vi holder det 'store brllup' (første gang var rådhuset) til august næste år og vi overvejer at få sat datoen ind der men på den anden side er jeg vild med at der står lidt en kode i vores ringe som kun vi ved hvad betyder..

Det synes jeg er rigtig sødt! :loveboard:

Vi har 'bare' bestilt navn og dato i vores. Havde egentig tænkt at der skulle står noget 'mere spændende', men pludselig stod vi der i smykkeforretningen og bestilte vores ringe og så var det traditionelle altså nemmest :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Der skal stå "My Rock :heart: 10.9.2011" i vores ringe. Vi er ret store Coldplay fans og "vores" sang er "Green Eyes" (med Coldplay selvfølgelig). Ville egentlig gerne have sangens første linje skrevet i ringen, men det bliver desværre for langt. Så vi har kortet teksten ned fra "Honey you are a rock..." ned til "My Rock" hvilket giver mening for os :7himmel:

Hele teksten er her:

Hony you are a rock

Upon which I stand

And I come here to talk

I hope you understand

That green eyes, yeah the spotlight, shines upon you

And how could, anybody, deny you

I came here with a load

And it feels so much lighter, now I’ve met you

And honey you should know, that I could never go on without you

Green eyes

Honey you are the sea

Upon which I float

And I came here to talk

I think you should know

That green eyes, you’re the one that I wanted to find

And anyone who, tried to deny you must be out of their mind

Cause I came here with a load

And it feels so much lighter, since I met you

Honey you should know, that I could never go on without you

Green eyes

Green eyes

Ohohohohooooo

Ohohohohooooo

Ohohohohooooo

Ohohohohooooo

Honey you are a rock

Upon which I stand

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I vores ringe skal der stå Pinky swear og så vores vielses dato.. Vi har brugt det der pinky swear siden vi mødte hinanden, når vi virkelig har ment et løfte eller andet... Så når det blir sagt, så er vi ikke i tvivl om at vi mener det. Kan godt lide at det er lidt anderledes, og så er det bare så meget os.... :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer