Gå til indhold

Lys - hvad vælger I?

• Please log in to reply
36 besvarelser i dette emne

#1 -BlueHearts-

-BlueHearts-
  • Tidligere medlem

Besvaret 11 October 2009 - 07:27

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om I vælger almindelige lys, der skal i lysestager eller om I vælger bloklys :thumbsupsmileyanim:
  • 0

Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM

Få GRATIS profil på Bryllupsklar.dk

få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!

få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger

få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!

få info om alle de vilde brudekjole tilbud!

#2 LeneBak

LeneBak

Monster Bridezilla

• Total bryllupsklar
  • 540 besvarelser
  • Vielses dato:24.04.2010
  • Type vielse:Kirke
  • Lokation:Nordsjælland

Besvaret 11 October 2009 - 07:50

Vi skal have bloklys, har fundet nogle i IKEA, med brændetid på 15 timer, hvilket passer meget godt så kan de blive tændt om eftermiddagen når vi kommer fra kirken og brænde hele aftenen/natten,og så står vi ikke tilbage med en masse lys der kun er brændt 1/4 af, de stumper der må være, kan vi bare smide ud... Vi skal have dem stående 3 sammen på et glasfad...
  • 0
Vores Bryllupsplanlægning

Vores Bryllupsberetning
Postet billede

Inviteret: 71 Kommer: 55 Kommer ikke: 16 Mangler svar: 0

#3 -Soon2be..-

-Soon2be..-
  • Tidligere medlem

Besvaret 11 October 2009 - 07:50

Vi har købt bloklys og spejle til at lægge under lysne :thumbsupsmileyanim:
  • 0

#4 -BlueHearts-

-BlueHearts-
  • Tidligere medlem

Besvaret 11 October 2009 - 07:57

Dem fra IKEA, er det rigtigt stearin? Vi havde nemlig overvejet bloklys fra Tiger, da vi skal have mange, men ved nu ikke helt :thumbsupsmileyanim:
  • 0

#5 LeneBak

LeneBak

Monster Bridezilla

• Total bryllupsklar
  • 540 besvarelser

Besvaret 11 October 2009 - 08:18

Har jeg slet ikk tænkt over, men tvivler nu på det til den pris... vi gav 11,- for en pakke med 4 lys i... Vi sku nemlig også bruge en del, så det var prisen vi kiggede på ;)
  • 0

Vores Bryllupsberetning
Postet billede

#6 -BlueHearts-

-BlueHearts-
  • Tidligere medlem

Besvaret 11 October 2009 - 08:20

Min tanke var bare, hvordan de billige lys brænder - gider ikke nogen, der oser osv.
  • 0

#7 bobo...

bobo...

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2364 besvarelser
  • Vielses dato:20.10.2012
  • Type vielse:kirke
  • Lokation:sjælland...

Besvaret 11 October 2009 - 08:24

vi skal have fyrfadslys og mange af dem.. her det og alle vegne... regner med at finde nogen der kan brænde omkring 6 - 8 timer også må de blive skiftet en gang eller 2 i løbet af festen...
  • 0
<3 R & B <3
Kærligeheden overvinder alt..
Miraklernes tid er ikke forbi..

#8 LeneBak

LeneBak

Monster Bridezilla

• Total bryllupsklar
  • 540 besvarelser

Besvaret 11 October 2009 - 08:28

Der må jeg være dig svar skyldig... Har jeg faktisk slet ikke tænkt på, men regner emd at vi prøver at tænde et herhjemme på et tidspunkt for at se, men ellers er det jo bare at prøve sig frem, inden du køber alle dem i skal bruge...
  • 0

Vores Bryllupsberetning
Postet billede

#9 -BlueHearts-

-BlueHearts-
  • Tidligere medlem

Besvaret 11 October 2009 - 09:25

Vi prøver :thumbsupsmileyanim:
  • 0

#10 FrkPille

FrkPille

Damn - jeg er ved at blive afhængig af forumet

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 134 besvarelser
  • Lokation:Hedehusene

Besvaret 11 October 2009 - 09:40

Jeg vil bare lige komme med en lille advarsel mod Ikea stearinlys

Det er lidt 50/50 om de er gode. Men jeg har alt for mange gange efterhånden oplevet stearin OVERALT, så medmindre I bruger et stort fad med høj kant (så stearinen ikke løber ud på dugen) så kan jeg ikke anbefale dem

Et lille pip fra en, som stadig har stearinmærker på det gulvtæppet
  • 0
Mvh Rikke

Bryllupsskruk

#11 -Soon2be..-

-Soon2be..-
  • Tidligere medlem

Besvaret 11 October 2009 - 09:50

Jeg har købt 3 bloklys til hvert bord i forskellige størrelser, de er lavet af udviklingshæmmede på et værested der hedder Midgaard, og ligger i slagelse. Vi gav 65 kr pr. bord for lys, jeg var rigtig godt tilfreds med prisen, både fordi det er starin og fordi at vi derved i vores overflod får støttet lidt godt også.

Vi fik en rigtig god og meget hurtig betjening. De er rigtig fine og rustikke i deres udtryk .. And i love it ;)

De små lys i glas, er til kaffe bordende senere på aften, da denne skal nydes i andet lokale :thumbsupsmileyanim:

Vedhæftet billede

• Lys1.jpg

• 0

#12 -BlueHearts-

-BlueHearts-
  • Tidligere medlem

Besvaret 11 October 2009 - 10:00

Jeg har købt 3 bloklys til hvert bord i forskellige størrelser, de er lavet af udviklingshæmmede på et værested der hedder Midgaard, og ligger i slagelse. Vi gav 65 kr pr. bord for lys, jeg var rigtig godt tilfreds med prisen, både fordi det er starin og fordi at vi derved i vores overflod får støttet lidt godt også.

Vi fik en rigtig god og meget hurtig betjening. De er rigtig fine og rustikke i deres udtryk .. And i love it ;)

De små lys i glas, er til kaffe bordende senere på aften, da denne skal nydes i andet lokale :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:
  • 0

#13 Miss-Lena

Miss-Lena

Total bridelicious

• Annoncør
  • 16144 besvarelser
  • Vielses dato:31.10.2009
  • Lokation:Aalborg

Besvaret 12 October 2009 - 07:38

De her, kombineret med almindelige lys på bordet :thumbsupsmileyanim: I vinduerne sætter vi masser og masser af fyrfadslys

Postet billede

Besvarelsen er redigeret af Miss-Lena: 12 October 2009 - 07:39

• 0

#14 -BlueHearts-

-BlueHearts-
  • Tidligere medlem

Besvaret 12 October 2009 - 03:17

Hej

Ville bare lige komme med en anbefaling til køb af lys på nettet .. nemlig Candle World .. www.candleworld.dk

Tak :thumbsupsmileyanim: :cheerleader3:
  • 0

#15 Brud2010??

Brud2010??

Aktiv bruger

• Nyt medlem
  • PipPipPip
  • 82 besvarelser
  • Lokation:slagelse

Besvaret 12 October 2009 - 03:51

hey..

vi har overvejet bloklys men er så kommet til at tænke lidt over det med blomsterne... hvad gør i med jeres blomster og hvordan skal de sådan ca se ud..
  • 0
knus camilla

#16 -Maj84-

-Maj84-
  • Tidligere medlem

Besvaret 12 October 2009 - 05:12

hey..

vi har overvejet bloklys men er så kommet til at tænke lidt over det med blomsterne... hvad gør i med jeres blomster og hvordan skal de sådan ca se ud..

Vi har valgt høje tynde vaser (dem der er så populære), hvor der bare skal være en enkelt eller to hvide callaer, da vores borde ikke er særligt bred Regner med, der skal være 2 på hvert på hvert bord, og så med en klynge af 3 bloklys imellem.
  • 0

#17 MizzTulip

MizzTulip

Monster Bridezilla

• Total bryllupsklar
  • 489 besvarelser
  • Vielses dato:03.07.2010
  • Type vielse:Kirkelig Vielse
  • Lokation:Bumpet før fastlandet

Besvaret 12 October 2009 - 11:08

Vi skal have blok lys, på fade, hvor der bliver lagt en ring af oasis omkring, hvor blomsterne så vil pynte som en krans....

Vi havde overvejet alm. samt fyrfads, men generelt synes vi at vi skal passe på emd for mange lys,
da det er om sommeren og sikkert varmt i forvejen.

Ikea lys holder jeg mig langt fra, efter vi nær havde brændt et bord af hjemme ved min mor,
da vægen knækkede og der gik hul i lyset og det flød ud og brændte videre på bordet.

MizzT
  • 0

Planlægningstråden

Postet billede

Gæster inviteret til festen: 45 Kommer: 42 afbud: 3 ..... Gæster inviteret til receptionen: 46 kommer: 17 afbud: 23

..

#18 -Tina A-

-Tina A-
  • Tidligere medlem

Besvaret 13 October 2009 - 02:21

vi skal have bloklys på en glasplade

har købt ind til 2 lys pr plade men er da lidt i tvivl om det er nok ?
  • 0

#19 -anne-mor-

-anne-mor-
  • Tidligere medlem

Besvaret 31 October 2009 - 08:02

Vi har købt nogle rigtig søde fyrfadsstager, som vi ville sætte sammen med nogel bloklys, som jeg har købt ståltrådskranse. De skal stå sammen men såen lidt tilfeldigt..
Vi regner med at vores blomster skal være nogle blomster kugler som skal ligge på bordet mellem lysene, håber i selv kan danne billedet inde i hovedet
  • 0

#20 -cvr-

-cvr-
  • Tidligere medlem

Besvaret 31 October 2009 - 08:42

Vi har været i Ikea og købe disse her, der kan bruget til både fyrfads og alm. sterinlys.
Vi skal bruge dem til det sidste og muligvis sætter vi et lille silkebånd i hvid eller rød omkring hvor lysestagen giver et knæk eller lige rundt om lyset helt nede ved glasset. :cheerleader3:

Vedhæftet billede

• IMG_6808t_t_1.jpg

Besvarelsen er redigeret af cvr: 01 November 2009 - 08:07

• 0

0 medlemmer læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme medlemmer