Skal mine brudepiger gå ind før eller efter mig?
Besvaret 16 June 2010 - 08:11
Karla har ikke lært at gå endnu, så hun skal side på min venindes arm.
Syntes I de skal gå ind før mig eller efter? Kan ikke lige finde ud af hvad jeg selv syntes...
Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM
Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk
få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!
få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger
få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!
få info om alle de heftige brudekjole tilbud!
Besvaret 16 June 2010 - 08:34
Jeg skal godt nok ikke have brudepiger, men jeg var til et bryllup hvor det også var en voksen brudepige, som gik forrest, hvilket jeg syntes var synd, da det var svært at se bruden, før hun var helt oppe foran en....
Besvaret 16 June 2010 - 08:38
moltera, den Jun 16 2010, 08:34 AM, sagde:
Jeg skal godt nok ikke have brudepiger, men jeg var til et bryllup hvor det også var en voksen brudepige, som gik forrest, hvilket jeg syntes var synd, da det var svært at se bruden, før hun var helt oppe foran en....
God pointe!
Så tror jeg jeg vælger de skal gå efter mig...
Besvaret 16 June 2010 - 08:49
Besvaret 16 June 2010 - 08:55
Vanni, den Jun 16 2010, 08:49 AM, sagde:
Ja havde også tænkt, at hvis de gik ind først så kunne vi stå i døren og vente til de ca. var halvvejs oppe....
Åh ved slet ikke hvad jeg skal vælge...
Besvaret 16 June 2010 - 08:59
Jeg ville klart vælge at lade dem gå bag, når det ikke er børn...
Besvaret 16 June 2010 - 09:39
Hvis hun skal være min brudepige, så forestiller jeg mig klart at hun kommer ind først.... Måske ala MissFrance, hvor brudepigen kommer ind og døren lukkes. Når hun så er gået ind og har kaster sølvrosenblade, så kommer jeg ind...
Men igen, jeg er stadig på overvelsesstadiet....
Besvaret 16 June 2010 - 09:52
Men når nu du har en voksen brudepige, kan de vel passende gå ind før dig, og så vente til de er nået halvvejs.. Det tror jeg jeg ville gøre..:-)
Besvaret 16 June 2010 - 06:48
Jeg har hørt en professionel fotograf sige, at det i så fald er bedst brudepiger går bagerst, da det ellers er svært at få gode billeder af brudens entré...
Besvaret 16 June 2010 - 06:52
Kh Tina - der skal giftes om to uger plus det løse
Besvaret 16 June 2010 - 10:47
Mine 2 storesøstre og min dreng på 2 år skal også være brudepiger/svend for mig.. og jeg har aldrig været i tvivl om
at de skulle gå ind FØR mig- og at de skal gå hele vejen op og sætte sig inden jeg kommer.
Jeg vil ikke have nogle bag mig, da jeg vil have jeg er den sidste der kommer ind og den eneste der er fokus på (håber ikke
jeg lyder alt for selvcentreret)- men jeg vil altså ikke at der kommer nogle folk skal kigge på bag mig.
Kan godt følge at det ikke er smart at have brudepiger lige foran en, og det er derfor de skal gå helt op inden jeg kommer ind.
#12 -Lotte1976-
Besvaret 17 June 2010 - 09:20
Besvaret 18 June 2010 - 12:47
Besvaret 19 June 2010 - 09:57
Sad selv lige idag og tænkte på hvad der mon er det smarteste..
Synes der er en masse gode synspunkter, så har jeg det med i mine overvejelser.
Skal selv have 2 brudepiger, min niece på 9 år og min "bonusdatter" på 5 år.
Tror jeg holder mig til at pigerne går ind først og sætter sig, så jeg sammen med min far kommer ind til sidst.
Vi har købt nogle meget fine kjoler til dem, som de selv har været ude og vælge. ( Som de i øvrigt er meget stolte af) Så jeg synes det ville være synd hvis de skulle gemmes bag mig.
Held og lykke til jer alle sammen med jeres store dag.
Og tak for et godt forum, hvor man kan få svar og inspiration på mange af ens spørgsmål.
Besvaret 22 June 2010 - 09:34
Besvarelsen er redigeret af E&T: 22 June 2010 - 10:09
Besvaret 22 June 2010 - 09:46
#17 -bestfe-
Besvaret 01 July 2010 - 07:50
Besvaret 03 July 2010 - 11:50
Ellers håber jeg på en voksen brudepige, som skal hjælpe med kjolen, men hun går ind før præludium starter.
Besvaret 03 July 2010 - 11:57
vi skal have min lillesøster på 18 og min bonus datter på 11, så de er ikke just små.. hvornår skal de gå ind?? de skal jo ikke "gå i vejen" for fotografen hverken foran eller bagved!
Besvaret 04 July 2010 - 05:26
Fordi:
- den store af pigerne skal rette mit slæb når jeg kommer frem til stolen og hjælpe mig til at det hele sidder ordenligt.
- jeg vil have taget billeder af mig og min far på vej op til alteret og der skal ikke være noget foran, som besværliggør det.
- jeg synes det er mere rigtigt at de går bagved, da jeg ikke helt kan se meningen (ikke for at træde på nogen) med at have brudepiger som går helt ind og sætter sig ned så de bliver en del af "gæsterne" i kirken i stedet for at være ved bruden.
Der var en der skrev at de skulle gå ind først så der kunne blive taget billeder af slæbet, men er det ikke vigtigere at få taget billeder forfra end bagfra i kirken? Der skal nok blive taget rigeligt med billeder af slæbet senere
Men igen er det jo dejligt at vi alle er så forskellige - så bliver det også mere spændende at være til bryllup
1 medlemmer læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme medlemmer