Den Der Kysserunde...
Besvaret 31 July 2010 - 05:20
Vi sad lige og snakkede om den der kysserunde...
manden siger han er lidt lala med det, da han syntes det blir for meget hvis der er 5 kysserunder..
øhh 5??
Sagde til ham at jeg er sikker på der kun er 1 kysserunde, og ikke hele aftenen HVER gang en af os går ud.
Men hvad mener i er normalt?
Jeg tvivler da bare på folk gider flere gange.. og det ville jeg også syntes var for meget ...
Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM
Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk
få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!
få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger
få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!
få info om alle de heftige brudekjole tilbud!
Besvaret 31 July 2010 - 05:22
Min stakkels HtB er meget lidt begejstret for det og desværre for ham er jeg sådan en der tit skal tisse og der er nok grænser for hvor hurtigt det kan gå med stor kjole på.
KH frk R
Besvaret 31 July 2010 - 05:47
Jeg gider ikke... ville helst være helt fri.. Kæresten er lidt ligeglad men heller ikke for meget gider han...
Tror vi får toastmasteren til at frabede os det mere end en gang...
Besvaret 31 July 2010 - 06:40
Besvaret 31 July 2010 - 06:44
Besvaret 31 July 2010 - 06:56
Hvis I har DJ eller andet under middagen, så kan I jo bede ham om ikke at spille op til det. (ofte smutter enten bruden eller gommen, uden at gæsterne opdager det - vores DJ begyndte så at spille en bestemt melodi, så gæsterne blev opmærksomme på det)
Besvaret 31 July 2010 - 08:38
Besvaret 31 July 2010 - 09:52
Hvis jeg også skal have kysserunde skal det højst være 1 gang.
Men nu må vi se hvad det ender med.
Besvaret 31 July 2010 - 10:09
Hmm, nå.. ja, man kan jo be toastmaster om at sige nej tak til mere end en runde, meeen, ved ikke om jeg
syntes det er lidt af en "partycrasher"..
Men som det blir sagt så må vi jo bare gå ud på samme tid...
Besvaret 01 August 2010 - 05:16
Besvaret 01 August 2010 - 03:46
mibz, den Jul 31 2010, 21:09 PM, sagde:
Hmm, nå.. ja, man kan jo be toastmaster om at sige nej tak til mere end en runde, meeen, ved ikke om jeg
syntes det er lidt af en "partycrasher"..
Men som det blir sagt så må vi jo bare gå ud på samme tid...
Normalt vil det være hver gang én af jer går ud ja. Egentlig uro giver det normalt ikke for ofte er det noget som sker i pauser. Derfor vil toastmasteren heller ikke altid kunne styre det.
Hvis I helst vil undgå det mener jeg helt I bør frabede jer det. Hvis I siger ja til èn kysserunde vil folk have lidt vanskeligere ved at acceptere at det så er det.
Besvaret 01 August 2010 - 06:39
Besvaret 01 August 2010 - 08:34
jeg synes det er fantastisk - kys kan man jo ikke få for mange af
Det kommer jo også an på hvem i er. Hvis i ikke er til kram tror jeg det kan regulere sig selv lidt. Det sidste vi var til var med to ikke særlig 'krammeglade' og da kørte vi kun en runde lige meget hvor meget de vadede ud og ind.
Ellers tror jeg man skal frabede det helt, det med at bede om kun en tur vil nok ikke virke
#14 -EB81-
Besvaret 03 August 2010 - 10:17
Besvaret 03 August 2010 - 10:30
Jeg tror at vi lader folk bestemme selv hvor mange gange de vil op og kysse til vores bryllup, og hvis vi på et tidspunkt ikke er intereseret i det mere så ved vi at vores venner og familie vil respektere det. Og ellers gå vi da bare ud og tisser sammen ;)
Besvaret 04 August 2010 - 07:02
Har efterhånden været gæst til mange bryllupper - en 10 stykker tror jeg.
Og HVER gang en af hovedpersonerne har forladt rummet, så er alle fra det modsatte køn drønet op for at kysse den tilbageblevne hovedperson.
Så jeg tror helt bestemt, at det er hvad I kan forvente.
Men hvis det ikke er jer, så få det meldt ud til gæsterne, det er der flere, der har gjort.
Besvaret 18 August 2010 - 06:51
Besvaret 18 August 2010 - 07:50
Ki Schou, den Aug 4 2010, 07:02 AM, sagde:
Har efterhånden været gæst til mange bryllupper - en 10 stykker tror jeg.
Og HVER gang en af hovedpersonerne har forladt rummet, så er alle fra det modsatte køn drønet op for at kysse den tilbageblevne hovedperson.
Så jeg tror helt bestemt, at det er hvad I kan forvente.
Men hvis det ikke er jer, så få det meldt ud til gæsterne, det er der flere, der har gjort.
Uha det var mange Ki
Besvaret 23 August 2010 - 07:27
Der skal nok være en eller anden tante Olga, der spæner op og kysser hver gang uanset hvad, men jeg tænker at man lidt kan signalere til gæsterne, hvornår de må, vha. musikken.
Besvaret 23 August 2010 - 08:05
1 medlemmer læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme medlemmer