Gå til indhold

SPÆNDENDE INDLÆG OM BRYLLUP - SE NEDENSTÅENDE KATEGORIER 

Den Der Kysserunde...

39 besvarelser i dette emne

#1 mibz

Jeg er nu seriøst afhængig af forumet

• Nyt medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 150 besvarelser
  • Vielses dato:07.08.2010
  • Type vielse:Kirke
  • Lokation:Laurbjerg- østjylland

Besvaret 31 July 2010 - 05:20

Hej piger..

Vi sad lige og snakkede om den der kysserunde...
manden siger han er lidt lala med det, da han syntes det blir for meget hvis der er 5 kysserunder..
øhh 5??
Sagde til ham at jeg er sikker på der kun er 1 kysserunde, og ikke hele aftenen HVER gang en af os går ud.
Men hvad mener i er normalt?
Jeg tvivler da bare på folk gider flere gange.. og det ville jeg også syntes var for meget ...

Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM

Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk

få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!

få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger

få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!

få info om alle de heftige brudekjole tilbud!

#2 Frk R

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1748 besvarelser
  • Vielses dato:21.08.2010
  • Lokation:København

Besvaret 31 July 2010 - 05:22

Tror det er værst første gang den ene er væk. Men det kan sikkert godt løbe op i 3-5 gange.
Min stakkels HtB er meget lidt begejstret for det og desværre for ham er jeg sådan en der tit skal tisse og der er nok grænser for hvor hurtigt det kan gå med stor kjole på.
KH frk R
Se min planlægningstråd her Frøken R skal giftes

#3 Baadsgaardgirl

Aktiv bruger

• Nyt medlem
  • PipPipPip
  • 78 besvarelser
  • Vielses dato:25.09.2010
  • Type vielse:Landsby Kirke
  • Lokation:Østbirk

Besvaret 31 July 2010 - 05:47

Ja herhjemme er det også lidt så som så....

Jeg gider ikke... ville helst være helt fri.. Kæresten er lidt ligeglad men heller ikke for meget gider han...

Tror vi får toastmasteren til at frabede os det mere end en gang...

#4 Dimsen

Ny bruger

• Nyt medlem
  • PipPip
  • 32 besvarelser
  • Vielses dato:09.04.2011
  • Type vielse:Kirke.

Besvaret 31 July 2010 - 06:40

Til min venindes bryllup, var det hver gang en af dem gik, under hele middagen :cheerleader3:

#5 M&S

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1663 besvarelser
  • Vielses dato:30.07.2011
  • Lokation:København

Besvaret 31 July 2010 - 06:44

Man kan jo lade folk gøre det en gang og så gå på toilet samtidig resten af tiden man sidder til bords.. Det er i hvert fald det vi har snakket om at gøre - for vi gider dælme heller ikke have 5 kysserunter og det kunne vores publikum sagtens finde på :cheerleader3:

Følg min vej til fra frøken til fru...
Her

Beretningen om vores fantastiske brylllupsdag
Her

Postet billede

Antal inviterede til fest: 46 (inkl. os selv)
Antal kommer: 44
Antal kommer ikke: 2

Til reception bliver vi 63 + 3 babyer

Tjek min blog - mad, kager og snik-snak!

#6 PiaK

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Medlem
  • 1582 besvarelser

Besvaret 31 July 2010 - 06:56

Ved vores bryllup fik jeg også ret mange (men tror dog ikke det var over 5?) - da gommen var ude og ryge ret ofte!! Men jeg synes nu også det er meget hyggeligt :cheerleader3:
Hvis I har DJ eller andet under middagen, så kan I jo bede ham om ikke at spille op til det. (ofte smutter enten bruden eller gommen, uden at gæsterne opdager det - vores DJ begyndte så at spille en bestemt melodi, så gæsterne blev opmærksomme på det)

#7 Vanni

lykkelig gift og adoptant

• Lykkelig gift
  • 5243 besvarelser
  • Vielses dato:22.08.2009
  • Type vielse:kirkelig
  • Lokation:Thorsø - vest for Hammel

Besvaret 31 July 2010 - 08:38

til vores bryllup i august sidste år, var der kysserunder hver gang en af os forlod festlokalet, så vi var vel oppe på en 5 10 stykker
Kram fra Gitte

Der fik sin Henrik d. 22 august 09, og dermed blev den lykkeligste kvinde :-)

Følg med i bryllupsplanlægningen her

Og tjek endelig vores bryllupsberetning ud her
[/font]
Følg også min vej til Koreatrolden på babyklar http://www.babyklar....indpost__p__986
Postet billede

Inviteret: 57 Svaret: 57 Kommer: 53 Kommer ikke: 3 Mangler svar: 0

#8 SørenogAnette

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Medlem
  • 1887 besvarelser
  • Vielses dato:09.10.2016
  • Type vielse:Las Vegas
  • Lokation:sydsjælland

Besvaret 31 July 2010 - 09:52

Vi taler også meget om de kyssserunder og det ender nok med vi frabeder dem. Jeg vil gerne at Søren for kysserunder for jeg syntes de hører til. Mit problem er at jeg ikke kan lide andre kommer for tæt og det kan ende med jeg bliver meget dårlig og kan få angst, jeg kan godt kramme mine venner.

Hvis jeg også skal have kysserunde skal det højst være 1 gang.

Men nu må vi se hvad det ender med.

#9 mibz

• Nyt medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 150 besvarelser
  • Vielses dato:07.08.2010
  • Lokation:Laurbjerg- østjylland

Besvaret 31 July 2010 - 10:09

Hold da op... ER det godt nok hver gang en af os går?- det må da give en del uro?
Hmm, nå.. ja, man kan jo be toastmaster om at sige nej tak til mere end en runde, meeen, ved ikke om jeg
syntes det er lidt af en "partycrasher"..

Men som det blir sagt så må vi jo bare gå ud på samme tid...

#10 Miss-Lena

Total bridelicious

• Annoncør
  • 12816 besvarelser
  • Vielses dato:31.10.2009
  • Lokation:Aalborg

Besvaret 01 August 2010 - 05:16

Først gad vi ikke den tradition og ville egentlig frabede os den. Vi besluttede dog at tage det som det kom - og det er jeg glad for. Tror vi hver havde 2 kysserunder. Så meget går man jo ikke rundt under maden. Synes det var fint og lidt hyggeligt :cheerleader3: - jeg er normalt ikke til hr. og fru Hakkebøf ting
Følg med i vores bryllupsplanlægning: Du er den eneste...
Gift den 31. oktober 2009 - beretning med billeder og video...
Inspirerende blog for brides2be - Bridelicious

Klik forbi Facebook og vær med i konkurrencen om et smukt hårsmykke Postet billede

#11 diskobil

DISKOBIL

• Annoncør
  • 11162 besvarelser
  • Type vielse:Have
  • Lokation:Nordsjælland men spiller i hele landet

Besvaret 01 August 2010 - 03:46

Se besvarelsemibz, den Jul 31 2010, 21:09 PM, sagde:

Hold da op... ER det godt nok hver gang en af os går?- det må da give en del uro?
Hmm, nå.. ja, man kan jo be toastmaster om at sige nej tak til mere end en runde, meeen, ved ikke om jeg
syntes det er lidt af en "partycrasher"..

Men som det blir sagt så må vi jo bare gå ud på samme tid...

Normalt vil det være hver gang én af jer går ud ja. Egentlig uro giver det normalt ikke for ofte er det noget som sker i pauser. Derfor vil toastmasteren heller ikke altid kunne styre det.

Hvis I helst vil undgå det mener jeg helt I bør frabede jer det. Hvis I siger ja til èn kysserunde vil folk have lidt vanskeligere ved at acceptere at det så er det.
Postet billede
Bent Zimmermann

• En totalløsning til bryllupsfesten med ubegrænset spilletid (op til 12 timer) til fast pris.
  • Alt er opstillet og klart i god tid inden middagen starter.
  • Under middagen leverer vi dæmpet stemningsbestemt dinnermusik samt musik til festsangene.
  • Efterfølgende spiller vi alsidig dansemusik til de sidste gæster går hjem eller stedet/festen lukker.
  • Vi kan også tilbyde en såkaldt pakkeløsning hvor der indgår en pianist under middagen.

Gå med Diskobilen på vores nye Facebook side Kontakt os gerne for et uforbindende tilbud ! Det siger kunderne om os !

#12 PiaB

Aktiv bruger

• Nyt medlem
  • PipPipPip
  • 82 besvarelser
  • Vielses dato:17.04.2010

Besvaret 01 August 2010 - 06:39

Jeg havde total selskabsblære under vores fest, så folk begyndte at komme med hints om at een af os skulle gå ud. Vi nåede derfor kun op på 1 runde og det var da faktisk meget sjovt. Når man bliver ramt af stemningen med kysseklokkerne og deslige, så er kysserunden egentlig ikke særlig slem.

#13 bazuka97

• Nyt medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 181 besvarelser
  • Vielses dato:14.08.2010

Besvaret 01 August 2010 - 08:34

Vi var jo igennem det i går.....og jeg tror det blev 4 runder til hver.

jeg synes det er fantastisk - kys kan man jo ikke få for mange af :heart: :) :)

Det kommer jo også an på hvem i er. Hvis i ikke er til kram tror jeg det kan regulere sig selv lidt. Det sidste vi var til var med to ikke særlig 'krammeglade' og da kørte vi kun en runde lige meget hvor meget de vadede ud og ind.

Ellers tror jeg man skal frabede det helt, det med at bede om kun en tur vil nok ikke virke

#14 -EB81-

• Tidligere medlem

Besvaret 03 August 2010 - 10:17

Vi havde 2 runder hver - det var rigtig hyggeligt :heart:

#15 Tina&Peter

Hvem sagde bryllupstosset? Mig - naaarj!!!!! :)

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 205 besvarelser
  • Vielses dato:12.05.2012

Besvaret 03 August 2010 - 10:30

Til de bryllupper jeg har været til var det hver gang bruden eller gommen forlod lokalet under maden.
Jeg tror at vi lader folk bestemme selv hvor mange gange de vil op og kysse til vores bryllup, og hvis vi på et tidspunkt ikke er intereseret i det mere så ved vi at vores venner og familie vil respektere det. Og ellers gå vi da bare ud og tisser sammen
;)

#16 Ki Schou

Ki

• Administrators
  • 2222500 besvarelser
  • Lokation:Frederiksberg

Besvaret 04 August 2010 - 07:02

Hej Louise

Har efterhånden været gæst til mange bryllupper - en 10 stykker tror jeg.
Og HVER gang en af hovedpersonerne har forladt rummet, så er alle fra det modsatte køn drønet op for at kysse den tilbageblevne hovedperson.

Så jeg tror helt bestemt, at det er hvad I kan forvente.

Men hvis det ikke er jer, så få det meldt ud til gæsterne, det er der flere, der har gjort.

:heart:
Læs vores mange gode artikler om bryllupsplanlægning, brudekjoler og skønhed

#17 snuske

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1106 besvarelser
  • Vielses dato:11.09.2010
  • Lokation:Skanderborg slotskirke

Besvaret 18 August 2010 - 06:51

Vi tager det som det kommer, der kommer jo ikke nogen jeg ikke vil have en kindkys af eller et kram af. :lol:
Blev gift med den dejligste mand d. 11. september 2010.

#18 diskobil

DISKOBIL

• Annoncør
  • 11162 besvarelser
  • Type vielse:Have
  • Lokation:Nordsjælland men spiller i hele landet

Besvaret 18 August 2010 - 07:50

Se besvarelseKi Schou, den Aug 4 2010, 07:02 AM, sagde:

Hej Louise

Har efterhånden været gæst til mange bryllupper - en 10 stykker tror jeg.
Og HVER gang en af hovedpersonerne har forladt rummet, så er alle fra det modsatte køn drønet op for at kysse den tilbageblevne hovedperson.

Så jeg tror helt bestemt, at det er hvad I kan forvente.

Men hvis det ikke er jer, så få det meldt ud til gæsterne, det er der flere, der har gjort.

:cheerleader3:

Uha det var mange Ki :lol: Men ja ingen tvivl om at det er hvad man kan forvente sig hvis man ikke selv foretager sig noget aktivt. Jeg har det selv sådan at jeg lige sonderer terrænnet og afventer første kysserunde og hvordan parret har det med det, inden jeg hopper med på legen og nogle gange tæller ned når bruden er på vej ud af lokalet, eller får pigerne op af stolene når det er gommens tur til at forlade lokalet.
Postet billede
Bent Zimmermann

• En totalløsning til bryllupsfesten med ubegrænset spilletid (op til 12 timer) til fast pris.
  • Alt er opstillet og klart i god tid inden middagen starter.
  • Under middagen leverer vi dæmpet stemningsbestemt dinnermusik samt musik til festsangene.
  • Efterfølgende spiller vi alsidig dansemusik til de sidste gæster går hjem eller stedet/festen lukker.
  • Vi kan også tilbyde en såkaldt pakkeløsning hvor der indgår en pianist under middagen.

Gå med Diskobilen på vores nye Facebook side Kontakt os gerne for et uforbindende tilbud ! Det siger kunderne om os !

#19 Meggers

Lykkelig gift hustru!

• Medlem
  • 4407 besvarelser
  • Vielses dato:09.07.2011
  • Lokation:Aalborg

Besvaret 23 August 2010 - 07:27

Jeg troede faktisk at man havde kysserunde hver eneste gang at den ene ægtefælle forlod rummet... Sådan var det til det sidste bryllup, jeg var til. Men der spillede musikeren en "kysserundemelodi" for at gøre folk opmærksomme på at den ene var væk (der var buffet, så det kunne godt være lidt svært at holde øje med ellers) og hvis man så kun vil have kysserunde nogle få gange, så kunne man måske aftale med musikken, at de spillede "kysserundemusik" første gang man gik ud, og så ellers 2-3 gange i løbet af aftenen?

Der skal nok være en eller anden tante Olga, der spæner op og kysser hver gang uanset hvad, men jeg tænker at man lidt kan signalere til gæsterne, hvornår de må, vha. musikken. :balloons:
Kærlig hilsen Fru Eggers Larsen
Planlægningen & Beretningen

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

#20 mille1981

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1430 besvarelser
  • Vielses dato:21.08.2010
  • Type vielse:Kirke (velsignelse)
  • Lokation:Svogerslev, Roskilde

Besvaret 23 August 2010 - 08:05

Jeg havde kun 2 kysserunder, og jeg blev simpelthen nødt til at bede manden om at forlade lokalet ;) Jeg var ved at dø af grin hver gang. Synes det var SÅ hyggeligt. Vi sad ved runde borde, og første gang blev folk ved med at løbe rundet om bordet, så jeg fik 2-3 kys af flere af gæsterne :balloons: Her var dog også en del kvinder oppe og kysse mig, ikke kun mændene.

Sælger en helt ny prisessedrøm til plus-size brud Miss Kelly ca. str. 46-48

1 medlemmer læser dette emne

0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme medlemmer