Gå til indhold

dagen i dag er din min ven

• Please log in to reply
2 besvarelser i dette emne

#1 -bryllupsdag-

-bryllupsdag-
  • Tidligere medlem

Besvaret 16 June 2004 - 08:22

Jeg har brug for hjælp. Vi har valgt at bruge utraditionelle velkommen/velbekomme sange. Vores velkommen-sang skal være dagen i dag er din min ven, men jeg har kun første og sidste vers, mon nogen kan hjælpe? Hvad synes I om at vælge den til velkommen - jeres ærlige mening tak. Sanne Nu er der kun 3 dage tilbage
  • 0

Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM

Få GRATIS profil på Bryllupsklar.dk

få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!

få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger

få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!

få info om alle de vilde brudekjole tilbud!

#2 Charp

Charp

bride-oman

• Nyt medlem
  • 650 besvarelser
  • Vielses dato:21. august 2004
  • Type vielse:Kirke
  • Lokation:Århus

Besvaret 16 June 2004 - 08:53

Den sang vi til min fars fødselsdag i maj. Her er teksten: Dane i dag er din, min ven, dagen i går kommer aldrig igen. Dagen er lige her og nu, indholdet skaber du. Fyld den med glæde, varme og tro andre skal føle, dagen er go'. Hvor der e rvilje, er der vej, nu er der brug for dig Dagen idag er ganske kort men du har meget at give bort. Tindrende smil og gode ord koster jo ikke spor. Glæder du andre, viser det sig, skyerne spredes også for dig. Du kan forskønne selv dit liv, når du er positiv. Dagen i dag tilhører dig. Dagen i morgen kender du ej. Ved ikke, hvad den bringe vil, eller om du er til. Dagen i dag du udnytte må, selvom den også tegner lidt grå. Nu er det bare op til dig, hvordan den former sig Jeg synes det er en dejlig sang, og kunne sagten se den brugt som velkomst sang ;) KH Charlotte

Besvarelsen er redigeret af Charp: 16 June 2004 - 08:54

• 0
Blev gift den 21. august 2004

#3 -bryllupsdag-

-bryllupsdag-
  • Tidligere medlem

Besvaret 16 June 2004 - 09:00

Hej Charlotte Tusind tak for hjælpen. Ja jeg synes det er en dejlig sang, glad sang og alligevel sådan eftertænksom. Kærlig hilsen Sanne :) :bamsekram:
  • 0

0 medlemmer læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme medlemmer