signesørensen

Hvilke Polterabend aktiviteter er de bedste

36 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg synes efterhånden der er enormt mange aktiviteter derude og det kan være svært at skelne de gode fra de dårlige. Ved ikke om der har været samme emne oppe før, kunne hvert fald ikke rigtig finde noget. Jeg er selv mest interesseret i aktiviteter, hvor man er lidt aktiv og har det hylende morsomt samtidig. (Det kan være svært at finde, synes jeg). Af samme grund har jeg valgt at oprette dette emne, så vi kan give hinanden gode råd og komme med forslag til interessante aktiviteter.

Hvis jeg selv skal starte, så har jeg fire veninder der var på polterabend sidste år, der er kommet med nogle lidt anderledes forslag, som de synes var vældig underholdende. De var ude og prøve CD indspilning, samt et walking waterballs event og mande strip.

CD indspilningen, havde været en ret sjov oplevelse, da de fleste ikke kunne synge. Men specielt de der walking waterballs, havde de alle sammen synes var super sjovt. Det er noget med man kan gå ovenpå vandet i en bold, helt uden at blive våd. De havde fundet et eventbureau der hedder www.waterevents.dk som udbyder det på fyn og vist også noget af jylland.

Mandestrippen havde også været en fornøjelse, men det var vist mest fordi de var fulde på det tidspunkt:)Jeg mener de fandet ham gennem en side der hedder mandestrip.dk.

Lad os få nogle flere first hand oplevelser op, så vi ikke render ind i dårlige oplevelser.

Har lagt lidt billeder op fra nettet af de ting de prøvede post-48579-0-42937200-1300211514.jpgpost-48579-0-65230100-1300211536.jpg

Redigeret af signesørensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været i "legeland" med rodeotyr, sumobrydning og "bordfodbold i rigtig størrelse" (man holder fast i metalstænger spændt over en gymnastikbane, så man kommer til at ligne et bordfodboldhold)... Det var super godt! Vi blev delt op i 2 hold, som konkurrerede imod hinanden hvorefter der bare blev givet gas! :thumbsupsmileyanim: Det eneste negative var, at en af pigerne var gravid og derfor ikke rigtig kune deltage, men sådan vil det vel være ved de fleste meget fysiske aktiviteter (i hvert fald når man når så langt, at maven begynder at være i vejen...)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis bruden er kræsen og det skal være i den billige ende til frokost kan jeg klart anbefale et pizzeria, hvor bruden selv får lov til at designe sin egen pizza. Det gav nogle mega sjove billeder med hende der forsøgte at kaste pizza, og pizzeriaet var utroligt medgørlige. (Vi kom omkring halv 3 så var ikke lige frem deres rush hour.)

0

Del dette indlæg

Jeg har været til 2 PA, men ingen af dem var specielt aktive PA´er :fløjt:

Jeg synes dildoparty er en lidt flad aktivitet på en PA, men det kan skyldes at de damer, der var ude de 2 gange jeg har oplevet det, ikke var særligt gode. De der "vandballoner" lyder og ser mega sjove ud :cheerleader3: Sådan nogle aktiviteter synes jeg kunne være sjove, det samme med paintball, gokart, "real-size" bordfodbold, bowling, køre racerbil og lign. Alle aktiviteter, der kræver bevægelse eller fart er super, synes jeg :thumbsupsmileyanim:

Men kunne også godt forestille mig at aktiviteter, hvor man skal lave et eller andet (flødeboller, karameller, bolsjer, lign) kunne bringe mange grin frem :lol:

0

Del dette indlæg

Til min PA var vi først ude og lære at danse pooldance/stripfitness, hvilket er vildt sjovt og faktisk ret svært.

Efterfølgende var vi ude og spille paintball og humanfootball. Derefter hyggede vi os med god mad og quizzer. Det var da nogle aktiviteter hvor vi var aktive. :-)

Yderligere er der også hvor man kan stå på vanski, blive trukket rundt i en badering osv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var til en polterabend engang hvor vi var ude at ro kajak. Min makker og jeg præsterede at blive jagtet af en svane og sejlede lige ind i en svensker, der var så fuld, at han var ved at vælte ud over rællingen, da han skældte os ud. :fløjt:

Det var super hyggeligt og rigtig sjovt :)

Jeg har fortalt min brudepige, som nok skal planlægge det, at jeg ikke vil have strip. Det synes jeg er ret nederen, og jeg kan ærligt talt ikke se det sexede i det (y):td:

Det med de der weterballs ser da vildt grineren ud!! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Pumpkins
0

Del dette indlæg

Jeg synes det er umuligt at sige hvad en god polter er, da der jo er vidt forskellige holdninger til hvad der er sjovt og hvad forventningerne er. Men det jeg synes er en fællesnævner uanset smag er: Der må ikke være for lang køretid mellem de events der er valgt, hvis det er nødvendigt med længere kørsel så lej en minibus så selskabet bliver sammen hele tiden - skilles ad i flere biler er en sikker humørdræber!!

Til min egen prøvede jeg bl.a. zumobrydning - det var godt nok sjovt :griner:- Og en begivenhed mine veninder og jeg stadig snakker om, men gik også godt til hinanden :biggrin:

0

Del dette indlæg

De der waterballs er allerede skrevet på min ønskeliste, det ser vildt fedt ud og så på Fyn, det kunne ikke være bedre.

Jeg har aldrig selv været til en PA med undtagelse af en jeg holdt for min faster, der er meget stille og valgte at blive gift og holde sin 50 års samtidig, så der arrangerede jeg bare et dildoparty og vi fik smørrebrød og det faldt lige i deres smag.

Det hele afhænger jo af holdet indbyrdes og hvad parret er til..

Til min PA ønsker jeg mig en blanding af aktivitet, dans og glamour og vild fest..

En aktivitet kunne snildt være de waterballs der, kunne være så fedt med noget poledance og stripfitness, det ville jeg gerne lære eller lære at danse som i dirty dancing.. En lækker middag i min venindes gårdhave ville slet ikke være af vejen og så blive shinet lidt op og få taget modelfotos eller komme i sangstudie og få optaget en cd kunne være mega fedt og så bare stor fest med masser af ballonner og tyl..

Udklædning synes jeg er vildt fedt, men kun hvis det er gennemført..

Jeg ville virkelig HADE at skulle lave noget alene, mens de andre venter eller griner af mig, jeg er også tilhænger af at gruppen er samlet hele tiden..

0

Del dette indlæg

Jeg har netop været afsted på min polterabend... Vi var ude at skyde med rigtige pistoler (har jeg aldrig prøvet før! allerhøjst en riffel i Djurs Sommerland). Det var fedt! - og lidt grænseoverskridende for nogen... Derefter var vi til strip-fitness, som også bare var lige i øjet! Vi havde lige fået et par glas asti inden, så hofterne sad lidt løsere og alle 22piger gav den max gas på trods af, at ikke alle kendte hinanden... :thumbsupsmileyanim: Derefter var der god mad, drinks og dans på bordene til klokken sent. Noget af det bedste for mig var, at alle var med hele tiden (og så var det skægt at ikke alle tøserne kendte programmet på forhånd, så jeg var ikke den eneste der blev overrasket undervejs!).

Så to gode ting mere til listen, som jeg ikke selv var kommet på! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil helst ikke zumba, da jeg har gået til det. Disco derimod ville være sjovt at prøve.

Jeg vil gerne have at der både er noget drenget og noget piget. Kan i feks huske bingo banko hvor de har smurt en bane ind i alt muligt snask, deltageren er klædt ud og han skal så på tid løbe frem og tilbage for at slå på en klokke? Det ser bare så sjovt ud! Ligesom de der waterballs også er noget jeg har drømt om at prøve :)

Så kunne jeg godt tænke mig og komme til kosmetolog og få lavet hudanalyse og få lidt at vide om hvad jeg skal bruge af make up osv. Elsker sådan noget.

En ting jeg vil blive meget skuffet over at vi ikke skulle på, er en bytur. Synes bare det hører sig til (for mig).

0

Del dette indlæg

Jeg var bla. i et glaspusteri på min polter og det var altså ret sjovt plus at man får et par minder med hjem som man jo selv har lavet :) Det jeg var i ligger i Toldbodgade KBH. Og Flamenco dans er også skægt hvor man får kjoler og sko på og tramper og klapper på ægte spanier-manér :thumbsupsmileyanim: Der ligger et på Vesterbrogade KBH V som hedder Atelier Flamenco...

0

Del dette indlæg

Jeg er lige blevet poltet sidste weekend, og det var bare den bedste PA, jeg kunne ønske mig! :thumbsupsmileyanim:

Pigerne overraskede mig i Rødovre Centret, derefter stod vi på ski i en indendørs hal. Jeg havde aldrig prøvet det før, men det var fedt! og jeg var også lidt god til det :biggrin: Skide skægt men lidt hårdt for benene. Så spiste vi hjemmelavet frokost uden for i solskinsvejr og kørte herefter til Frederiksberg Svømmehal, hvor jeg fik massage, og vi var i dampbad, saunagus, boblebad, saltkar osv.

Så hjem til min gode veninde, hvor jeg selv skulle lave aftensmaden til os. Jeg lavede lige sushi, og det smagte kanon!

Vi sluttede dagen af med dans hele natten inde i KBH og morgenmad på Burger King kl. 4.30 :cheerleader3:

Den bedste PA nogensinde, alt faldt i min smag, og det var virkelig skønt at få samlet alle tøserne GP

Nu er der 15 dage tilbage, inden det går løs ()():a1093:

:hug: Charlotte

Redigeret af Charlotte Carlsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En af mine veninder ville ikke en hel vildt PA så de fik en gourmet kok ud og så lavede de det VILDESTE mad, hun elsker elsker god mad (Sparer op og går på Noma og den slags) så det var helt perfekt til hende..

0

Del dette indlæg

CD-Indspilning er nok noget af det mest gængse når vi taler om polterabends (og at de selvfølgelig også bliver spillet på selve dagen - Ofte udstyres bruden med en trådløs mikrofon hvis hun ellers selv er med på den). Andre meget brugte ting er salsa-undervisning og selvfølgelig Zumba som er seneste skud på stammen og som jeg ikke rigtig har fundet af hvad er for noget endnu.

0

Del dette indlæg

Jeg har efterhånden været til mange polterabends.

Her er et par af de aktiviteter, som jeg personligt syntes bedst om.

Amerikansk fodbold er klart min favorit - det var mega sjovt og hårdt. Kræver at alle gider gå ind for det med blod, sved og tårer som indsats. Men meget anderledes og fantastisk at kunne få lov at nedlægge de andre tøser helt legalt :lol:

Fægtning - meget svært men rigtig sjovt. Jeg vandt faktisk vores interne konkurrence, og derved et års medlemsskab af fægteklubben. Men jeg fik aldrig gjort brug af medlemsskabet.

Pokerturnering - vi blev undervist af et par hard core poker fyre. Og så spillede vi en turnering.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer jo self osse an på hvad man er til..

Sidste år planlagde jeg polterabend for en god veninde.. Vi er stik modsatte af hinanden..

Men vi startede med fælles morgenmad med drengene.. Hvorefter hendes svigermor kom og passede deres dreng..

Så ind til byen for at sælge lidt slik.. Så var der bestilt 1 times vandmassage til hende.. frokost på cafe.. Og så skulle hun stå i bar på en bodega.. så sluttede vi os til drengene i den lokale bowlingcenter.. Og tog sammen hjem og grillede og hyggede :)

Mit eget, håber jeg at der er lidt mere action over.. ELSKER det... paintball.. gokart.. eller noget i den retning :) Men det må tiden jo vise :) :)

0

Del dette indlæg

Har en nabo, der laver smykker med deltagerne. Hver laver en 'perle' ved at hælde flydende sølv ned i vand. Det resulterer i en organisk form. Alle smykkedelene sætter hun sammen med perler etc til et halssmykke

Som bruden får til brylluppet.

Det er et fantastisk minde og en smuk og unik kæde.

Har lige set en hun lavede til sin svigerinde - sååååå flot!

0

Del dette indlæg

Vi har haft en latterkonsulent til en p.a. og det var virkelig morsomt og en super måde at ryste gruppen sammen på.

Vi har også haft god succes med forkellige boldspil som en af de sidste aktiviteter - rundbold etc. på en sportsplads med drinks og solskin.

Det jeg selv synes lyder virkelig fedt når jeg læser alle p.a. beretningerne er de aktiviteter som veninderne finder på - har lige læst om den der med dem der var udklædt som gamle mennesker og gav et stripshow.

0

Del dette indlæg

Jeg fik mit polterabend i fredags, og det var bare bedre end jeg nogensinde selv havde forestillet mig.

Jeg er en pige, som er frisk på at prøve grænser af, men samtidig har jeg en knæskade, som jeg forventede ville gøre det rigtig svært for tøserne at planlægge nogle fede ting, MEN de tanker kom mig til skamme.

Først var jeg ude hos Copenhagen Air Experience og prøve deres "indendørs faldskærmsudspring" også kaldet Bodyflight.

Herefter havde de hyret en stuntmand. Her blev jeg bl.a. skudt i ryggen af min svigeinde og efterfølgende sat ild til!

Til sidst var vi til Asti-smagning, fordi ... Ja, fordi jeg eeeeelsker ASTI :-)

Vi skulle have sluttet af i Tivoli til Roxette, men det droppede vi, fordi der var SORT af mennesker!

FED, FED dag, lige i min ånd!!!

KAN ANBEFALES!

post-47100-0-15927000-1311689861.png

post-47100-0-10457400-1311690048.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har været i "legeland" med rodeotyr, sumobrydning og "bordfodbold i rigtig størrelse" (man holder fast i metalstænger spændt over en gymnastikbane, så man kommer til at ligne et bordfodboldhold)... Det var super godt! Vi blev delt op i 2 hold, som konkurrerede imod hinanden hvorefter der bare blev givet gas! :thumbsupsmileyanim: Det eneste negative var, at en af pigerne var gravid og derfor ikke rigtig kune deltage, men sådan vil det vel være ved de fleste meget fysiske aktiviteter (i hvert fald når man når så langt, at maven begynder at være i vejen...)

Det med at en er gravid, bliver man nød til at se lidt bort fra (med mindre det er bruden :lol: ) Jeg arrangerede selv PA for en veninde hvor vi lavede præcis det samme (sumo, rodeo, "bordfodbold") og jeg var den der var højgravid (7-8 måneder henne). Men PA er jo mest for bruden og så mener jeg ikke at en gravid skal stoppe evt. action.

Vi var også i en bueskydningsklub og få lidt undevisning og en lille konkurence, spiste frokost i det fri ved en forhindringsbane og så fik bruden en massage, mens der blev lavet mad. Efterfølgende sagde hun, at hun hellere ville have været sammen med os andre og lave mad end ligge alene og få massage. Det kan jeg faktisk sagtens følge, men havde ikke overvejet det. Men det er nok også forskelligt hvordan man har det med det. Min kusine fik også massage på hendes PA og det synes hun var rigtig godt.

Til min kusines PA var hun også ude og rapelle, men det var kun hende der prøvede det. Det er nok en økonomisk og smagssag om man synes alle skal prøve. Hendes PA sluttede i en spejderhytte sammen med hendes H2B PA. Det var rigtig hyggeligt og det betød at jeg "kendte" mange flere til brylluppet, det synes jeg også er en det af PA. At man som gæst kender flere hinanden til brylluppet - kan måske give en bedre fest ?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer