cri

Plus piger, vil I ikke vise jeres kjoler

175 indlæg i dette emne

Åh Lene den kjole er da bare GUDESMUK (og du ligeså :) )

:kiss: Hvor er du sød, altså! Du var simpelthen også så smuk på dagen og det hele spillede bare max! Var det ikke bare en fed fornemmelse at se alle de køb man nu havde gjort i tilbehør og kjole, samlet til en helhed? :thumbsupsmileyanim: Det var bare SÅ fedt i går! :cheerleader3:

Ej, Lene - hvor ser du bare smuk ud.... Den sidder bare fantastisk flot på dig!! Ih, bare jeg kunne komme til at se sådan ud!!

Kirstine/Shedevil - du véd, jeg er vild med din kjole (og dig!) men siger det gerne igen - du ser skøn ud!!!

Glæder mig så meget til det bliver min tur, men venter lige nogle måneder endnu, for vil altså genre smide nogle kilo inden jeg køber kjole - men jeg vil jo stadig være en plus pige alligevel :wink:

....Må jeg lige prale lidt? Har da lige smidt 2,3 kg. på den lede kålsuppekur efter kun 1 døgn!!!! Uh, hvis bare det fortsætter, så er jeg klar til at spise kålsuppe nonstop hele sommeren!! :thumbsupsmileyanim:

Kålsuppe?? Pyføj da! :blink: Men skideflot!! :thumbsupsmileyanim: Det er godt nok mange kilo på kort tid! Husk nu at du skal holde nogle dages mellemrum, hvis du fortsætter. Det er bare så flot og held og lykke med kuren.

Jeg ved at der er god tid til dit bryllup, men jeg vil alligevel råde dig til ikke at strække den alt for langt med at kigge kjoler, for nogle steder kan det tage op til 5 mdr at få kjolen hjem og de fleste steder kan de sy kjolen 2-4 størrelser ind. Jeg er på kur (har lige været gået kold siden jul :td: men er startet igen.. regner med at smide ca 10 kilo), men da jeg købte kjolen, spurgte jeg først hvor mange størrelser den kunne syes ind. Min kan syes fire størrelser ind, men hvis jeg skal være realistisk så taber jeg mig MAX 2 størrelser. Ergo er det intet problem at jeg allerede købte den i oktober '11. Det var bare et lille råd :wink:

Jeg er en trivlig størrelse 46 på lige knap og nap en kampvægt på 100 kg og jeg er så glad for min kjole! Jeg har lige prøvet den for 2. gang i dag..

Inden jeg smider billede på, vil jeg bare sige, at det her virkelig er en fed tråd, for hvor er alle i andre dog smukke! Det er rigtig fedt at få vendt hovedet fra, at man ikke kan være en smuk brud, hvis man er oversize! Det er virkelig en inspiration

Ok her er den så

post-45329-0-41388800-1333492402.jpgpost-45329-0-62512100-1333492426.jpg

Hvor er du lækker :) Og kan altså stadig ikke se at du er "stor" :) Virkelig vellykket..

Har du lyst til at stå hjemme i min stue og booste min selvtillid, når jeg synes dellerne hænger ud over det hele?? -HAHA- Du er en skat, det er altså dejligt at høre, for jeg FØLER mig stor! :kiss::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle skønne indlæg, der i den grad viser, at man kan være pivlækker, selvom man har ekstra kg på sidebenene - og især når man kommer i den rigtige kjole. Jeg har selv fundet min kjole, men jeg måtte ikke få lov at tage billeder i den butik, så der er kun billeder i min tråd fra min tur hos Lilly og så må jeg ellers vente med at få billeder af mig selv i kjolen til en gang i maj/juni, når jeg skal til skrædder....

0

Del dette indlæg

....Må jeg lige prale lidt? Har da lige smidt 2,3 kg. på den lede kålsuppekur efter kun 1 døgn!!!! Uh, hvis bare det fortsætter, så er jeg klar til at spise kålsuppe nonstop hele sommeren!! :thumbsupsmileyanim::smiley-eatdrink026: :smiley-eatdrink026: :smiley-eatdrink026:

Så er jeg også startet.... Hvordan går det for dig med kuren?

0

Del dette indlæg

Flot - går det godt?

Jeg blev ramt af voldsom forkølelse midt i det hele, så kunne ikke magte at gennemføre ordentligt, men smed da 4 kg :) ....men er ikke tilfreds med mig selv, så jeg har smidt noget af suppen i fryseren, så jeg kan tage en ny omgang. Og jeg regner med at starte hos vægtkonsulenterne, for det virker godt for mig. Men er megatræt af, at jeg ikke kunne gennemføre hele ugen - øv - bliver sku så sur på mig selv. :sm: :sm:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flot - går det godt?

Jeg blev ramt af voldsom forkølelse midt i det hele, så kunne ikke magte at gennemføre ordentligt, men smed da 4 kg :) ....men er ikke tilfreds med mig selv, så jeg har smidt noget af suppen i fryseren, så jeg kan tage en ny omgang. Og jeg regner med at starte hos vægtkonsulenterne, for det virker godt for mig. Men er megatræt af, at jeg ikke kunne gennemføre hele ugen - øv - bliver sku så sur på mig selv. :sm: :sm:

Altså er lige startet i dag, så ja da!! Det går super!! :balloon: Lad os snakkes ved, når der er gået nogle dage.... :blush: Ej håber og satser da på, at jeg gennemfører.

Selvom du ikke gennemførte, skal du være glad for de 4 kg du allerede har smidt - FLOT!! :thumbsupsmileyanim: God idé at melde sig til en af konsulentvirksomhederne, for mig virkede weight watchers bare bedre, sidst jeg var på kur. Kan bedre lide, at man der ikke er bundet af bestemte ting man må og ikke må spise, men mere et pointsystem, så man kan "spare op" til en tur ud og spise i weekenden eller hvad det nu måtte være.

Nå, men håber super meget for dig, at du gennemfører. Ved hvor meget det betyder. Og ellers må du jo bare i gang med suppekuren igen... :)

0

Del dette indlæg

Skønt at det går godt - synes faktisk at de første dage var hårdest. Selvfølgelig gennemfører du!! Vi kan dét hér! Jeg sidder og overvejer at tage en uge mere - så kan vi følges ad .... hmm.... kan jeg det?! Dét må jeg lige overveje et par timer.

:thumbsupsmileyanim: Du er sej! Vi kan godt!!!! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Fedt at den er taget frem den her tråd - vil da også godt vise min kjole frem fra prøvningen hjemme i stuen :)

Jeg er en str 52 og kjolen er købt i Lilly. Jeg fik super god service og ekspedienten gjorde at jeg slet ikke følte mig tyk, men som en helt almindelig kunde :)

post-54048-0-22369500-1334159991.jpg

post-54048-0-05921700-1334159997.jpg

post-54048-0-90889800-1334160002.jpg

post-54048-0-26688100-1334160008.jpg

0

Del dette indlæg

Fedt at den er taget frem den her tråd - vil da også godt vise min kjole frem fra prøvningen hjemme i stuen :)

Jeg er en str 52 og kjolen er købt i Lilly. Jeg fik super god service og ekspedienten gjorde at jeg slet ikke følte mig tyk, men som en helt almindelig kunde :)

WAUW hvor er det bare en flot kjole og du ser SMUK ud i den... :a1221: Jeg er sikker på, at din kommende mand både får en klump i halsen og sommerfugle i maven, når han ser dig.... :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløj, er selv en str. 50 og har fundet den smukkeste kjole, som vil gøre mig til en prinsesse på min bryllupsdag. Har valgt at jeg skal være bar omkring armene (selvom jeg dog ellers altid dækker dem til), da jeg synes at det ville være synd at putte ærmer på eller tage en lille jakke på. Folk må synes, hvad de vil om mine arme den dag, jeg er ligeglad grin.gif

Du skal nok finde en FLOT kjole til dig - du skal bare ud at prøve nogle stykker i den rigtige størrelse, så skal selvtilliden nok komme cheerleader3.gif

Ihh du ser så skøn ud! Synes virkelig det er fedt du ikke dækker armene til , det ser man så ofte at en plus pige gør, og det er tit rigtig synd, du ser jo super flot ud præcis sådan der!!! cheerleader3.gif

Enig, synes også tit der bliver sat en jakke til for at skjule armene, hvor det ville have været meget bedre uden :)

Ihh hvor er det skønt at høre tøser! Jeg er str 46 på røven og L foroven... Kjolen er så en str 42, hvilket er fuldstændigt uvirkeligt for mig... Tihi... Anyway, mine overarme er min største hindring med den her kjole, men NÆGTER at dække dem til med en jakke eller andet! Det ville slet ikke være mig... Folk må sku holde mine brede arme ud... Og ja, synes også at man tit ser størrer ud hvis man dækker for meget til...

[attachment=309542:1.

[attachment=309543:5.

[attachment=309544:6.

[attachment=309545:9.

Conni, du ser SKØN ud, og du er da en helt almindelig kunde!!! -Husk det!!! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Wauw, hvor er I smukke allesammen :)

Jeg skal ned og prøve kjoler i Lilly Vejle i morgen - og da jeg ringede derned, og sagde at jeg er en str 54/56, sagde hun "øh, altså vi har vist kun op til str. 52...." Så måtte jeg jo fortælle hende at flere store brude var endt i en Lilly model... "jamen, vi har vist et par stykker hængende..." Øv, spørg lige om jeg føler mig som verdens største brud :( øv øv. Hvad har I andre af erfaring med Lilly Vejle?

0

Del dette indlæg

Øv, sikken en dum kommentar! Jeg har kun været inde og lure i deres butik i Vejle en gang og jeg blev totalt ignoreret ... Men jeg er jo også str 54-56... Så måske gider de ikke beskæftige sig med os. Jeg skal til Glamour i Odense, som jeg kun har hørt godt om. De har til str 62 og kan skaffe større. Jeg talte med dem i Tlf og hun var SÅ sød ... Beroligende mig helt vildt og sagde, at selvom jeg ikke tabte mig ( det havde jeg nemlig fortalt hende at jeg var i gang med) så havde de masser af kjoler, der ville klæde mig :-) Måske skulle du tage derover? Men prøv nu Lilly først - så kan de måske også lære lidt nyt :-) og flere har jo købt lillykjoler, selvom de var større end 52. Håber du får en god oplevelse alligevel. Mange knus herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauh....du ser bare superskøn ud!!! Man kan slet ikke se at du er str. 52 - hvor er det vildt!!! Og elsker bare din kjole - den er helt vildt smuk! Og klæder dig fantastisk!!!

0

Del dette indlæg

Wauh....du ser bare superskøn ud!!! Man kan slet ikke se at du er str. 52 - hvor er det vildt!!! Og elsker bare din kjole - den er helt vildt smuk! Og klæder dig fantastisk!!!

Åååårh tusind tak hvor er du sød :kiss: - jeg var heller ikke i tvivl om at det skulle være den, da jeg prøvede den, den sidder rigtig godt på min krop, selvom jeg sagde til ekspedienten at jeg ikke ville prøve den, fordi den har det snit som den har. Men så gjorde jeg det alligevel, nu var vi jo igang :)

WAUW hvor er det bare en flot kjole og du ser SMUK ud i den... :a1221: Jeg er sikker på, at din kommende mand både får en klump i halsen og sommerfugle i maven, når han ser dig.... :c166:

Tusind tusind tak, hvor er det virkelig sødt af dig! :kiss: - det giver da kun lidt mere selvtillid :loveshower:

[attachment=309542:1.

[attachment=309543:5.

[attachment=309544:6.

[attachment=309545:9.

Conni, du ser SKØN ud, og du er da en helt almindelig kunde!!! -Husk det!!! :loveboard:

Haha, man kan godt være lidt genert når ekspedienten er 1,60 høj og vejer 45 kg - ej forstå mig ret :lol: - og tusind tak :hug:

0

Del dette indlæg

Okay.... Alt min frygt fra i går, blev i den grad gjort til skamme :blush: - jeg fik en fantastisk behandling i Lilly Vejle - hun var så sød, og ærlig - det var virkelig en god oplevelse... :thumbsupsmileyanim:

Og shit hvor følte jeg mig bare som en prinsesse... (det siger jeg aldrig højt - jeg er nemlig overhovedet ingen prinsesse!)

Jeg prøvede 4 kjoler, og har faktisk også købt kjolen. Og som om jeg ikke var så heldig at det var en her-og-nu tilbuds kjole, så jeg fik den til kr. 1500,- :cheerleader3:

Jeg er simpelthen for træt til at kæmpe mere med upload af billeder, så det må I vente med til i morgen :td:

(Hvis nogen lige gider fortælle mig, om billeder skal beskæres inden jeg kan uploade dem ?)

0

Del dette indlæg

Hvor er du smuk Conni :loveshower: Den klæder dig rigtig godt den kjole, den fremhæver alt det dejlige som vi plus piger har :) Og rigtig flot kjole iøvrigt...

Tess80 - ej hvor FEDT du har fundet kjolen!!! :loveshower: Hvor er det fantastisk... Og så til den pris - så kan man jo nærmest ikke sige nej... :lol:

Hvis du klikker på "ny besvarelse" og så "anvend fuld editor" og så "vedhæft billede" (mener jeg den hedder) så kan du indsætte et billede fra din egen pc... :) Århhhh jeg glæder mig til at se dig! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du smuk Conni :loveshower: Den klæder dig rigtig godt den kjole, den fremhæver alt det dejlige som vi plus piger har :) Og rigtig flot kjole iøvrigt... Tess80 - ej hvor FEDT du har fundet kjolen!!! :loveshower: Hvor er det fantastisk... Og så til den pris - så kan man jo nærmest ikke sige nej... :lol: Hvis du klikker på "ny besvarelse" og så "anvend fuld editor" og så "vedhæft billede" (mener jeg den hedder) så kan du indsætte et billede fra din egen pc... :) Århhhh jeg glæder mig til at se dig! :)

Ja, det er en fed fornemmelse.

Når jeg prøver at uploade, skriver den at filen er for stor :boohoo:

:help:

0

Del dette indlæg

Jeg har desværre ikke noget billede af mig i min kjole - men fandt et billede af denne kjole der ligner min rigtig meget! :)

Nu fylder jeg jo desværre en del mere end hende på billedet, men min mor var ved at falde i svime over synet af mig i netop den kjole, så jeg satser på at det ikke ser helt vanvittigt ud :)

Jeg synes nu at min er en del flottere. Min har flere detaljer og halsudskæringen er mere hjerteformet og meget smukkere end denne. Desuden er der flere små perlebroderier spredt ned over kjolen som giver en rigtig fin effekt!

-

post-56328-0-26092200-1334271685.jpg

Redigeret af Janina
0

Del dette indlæg

Jeg har desværre ikke noget billede af mig i min kjole - men fandt et billede af denne kjole der ligner min rigtig meget! :)

Nu fylder jeg jo desværre en del mere end hende på billedet, men min mor var ved at falde i svime over synet af mig i netop den kjole, så jeg satser på at det ikke ser helt vanvittigt ud :)

Jeg synes nu at min er en del flottere. Min har flere detaljer og halsudskæringen er mere hjerteformet og meget smukkere end denne. Desuden er der flere små perlebroderier spredt ned over kjolen som giver en rigtig fin effekt!

-

Uh, den er jeg ret vild med - vil nemlig gerne have en kjole med ærmer - hvor har du købt kjole henne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du smuk Conni :loveshower: Den klæder dig rigtig godt den kjole, den fremhæver alt det dejlige som vi plus piger har :) Og rigtig flot kjole iøvrigt... Tess80 - ej hvor FEDT du har fundet kjolen!!! :loveshower: Hvor er det fantastisk... Og så til den pris - så kan man jo nærmest ikke sige nej... :lol: Hvis du klikker på "ny besvarelse" og så "anvend fuld editor" og så "vedhæft billede" (mener jeg den hedder) så kan du indsætte et billede fra din egen pc... :) Århhhh jeg glæder mig til at se dig! :)

Ja, det er en fed fornemmelse.

Når jeg prøver at uploade, skriver den at filen er for stor :boohoo:

:help:

Du kan prøve at uploade billedet på www.billedeupload.dk - og så højreklikke på billedet (når det er uploadet) og gemme url'en (billede URL) og så indsætte den via det lille billede ikon der er foroven nu når du skriver en besvarelse... :)

0

Del dette indlæg

Ærgerligt, at du ikke har billeder af dig selv i kjolen, Janiner. Det har jeg desværre heller ikke.....*bander af brudebutikker der ikke giver én lov til at tage billeder*

Vi glemte bare helt og aldeles at tage billeder da vi var der, for vi måtte gerne have taget et billede da vi jo købte kjolen. Siden har kjolen hængt i forretningen som ligger ca. 400km fra mig (tæt på mine forældre) så jeg kan heller ikke lige smutte forbi og tage et billede. Jeg må forsøge at være tålmodig :)

0

Del dette indlæg

Uh, den er jeg ret vild med - vil nemlig gerne have en kjole med ærmer - hvor har du købt kjole henne?

Jeg må desværre skuffe dig med at butikken hvor jeg har købt den er lukket siden jeg var der. Jeg skal derop i næste måned og vil gerne spørge kjoledamen hvor hun har fået den fra, men jeg tror måske det er et long shot! Hvilken størrelse var det nu du var?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer