Nu er vi så begge kommet hjem fra bytur og hun skriver, at hun tænker at hendes sko dertil så skal være hvide... Og helt ærlig, så gør det mig altså ked af det!
Jeg har helt ærligt slet ikke lyst til at nogle af de kvindelige gæster skal komme i noget som helst hvidt. Er det helt forkert af mig? Ville heller ikke bryde mig om, hvis de havde hvide blomster i håret eller sådan noget...
Jeg skrev til hende, at jeg altså havde det lidt svært ved de hvide sko, og om det ikke kunne være flot med en sølv eller guldsko til, og så skrev hun at hun ikke havde brug for en guld eller sølvsko og at hun ville have hvide.
HMM!!! Altså på den ene side, så vil jeg da helst ikke sige "EJ det må du ikke", men på den anden side, synes jeg det er SÅ egoistisk at hun insisterer på at have hvide sko på, når jeg har sagt at det generer mig?
Hjælp, er det mig, der er helt gal på den her? Og hvad dælen skriver jeg tilbage på sådan en sms? Jeg har IKKE lyst til at skrive "ej, du har ret, bare glem det", fordi det generer mig faktisk...