Fredag den 3. juni
Fredag gik med at samle alle tråde, få styr på alle detaljer, tjekke op på alle aftaler, pakke al udstyr og panikke i stor stil
Vi kørte til København om eftermiddagen og min datter og jeg indlogerede os på Hotel Comfort Esplanaden, der ligger ganske få meter fra Sankt Ansgars Kirke. Hotellet er hverken prangende eller luksuriøst, men det var ganske bekvemt og opfyldte til fulde vores behov.
Efter indlogeringen tullede vi over i kirken, hvor vi mødtes med min far og forloveren. Efter lidt hyggesnak med præsten på kontoret gik vi ned i selve kirken og gennemgik samt øvede hele vielsesforløbet. Det var sært, uvirkeligt og meget overvældende, men rigtig rigtig rart at vide præcis hvad der skulle foregå og hvordan vi skulle gebærde os dagen efter
I mellemtidenn var alle irere landet og havde fundet vej til The Irish Rover på Strøget
Min lille datter var sprudlende af forventnigsglæde og hun syntes bare, det var helt fantastisk at hende og mor skulle have pigetid sammen og bo på hotel
Fiona havde svært ved at falde i søvn, men tilsidst lykkedes det dog og så gik jeg ellers igang med de sidste personlige forberedelser - ansigtsmaske, hårkur, manicure, pedicure etc. Da jeg endelig lå under dynen var jeg træt, men kunne overhovedet ikke falde i søvn...jeg lå og tænkte det hele igennem og glædede mig som en lille pige til juleaften
Besvarelsen er redigeret af Elva: 29 August 2011 - 12:22