METTE & JIMMY 25. JUNI 2011 Har glædet mig til det her i næsten 2 år, nemlig at skrive en beretning om en helt fantastisk dag!!! men her begynder beretningen på den skønneste dag nogensinde! - Enjoy ;) Oversigt over beretningen Dagen før dagen (dette indlæg) Kagen laves Opsætning af håret Gommen venter Vielsen . . Søndag . . . .
♥
Glæder mig meget til at vise jer billeder fra dagene op til, selve dagen og ikke mindst dagen efter. Det var en vidunderlig dag, og kan slet ikke komme mig over hvor fantastisk det er at holde et bryllup!
Dagene op til
Før og efter - billeder af oppyntning
Lørdag
Forberedelserne
Videoer
Fotovæggen
.
.
Andet
Fredag – DAGEN FØR DAGEN
Puha! Mange gifte brude er nok enige om dette, fredag er den VÆRSTE dag! Man er SÅ tæt på, maven bobler rundt af sommerfugle og man kan på ingen måde forstå at NU er det altså snart nu! Heldigvis havde vi masser at give os til så tiden gik forholdsvis stærk!
Sonnerupgaard Gods skulle gøres klar op og bryllupskagen skulle stables og pyntes. Jeg havde I forevejen med hjælp fra mor og Jimmy lavet bryllupskagen og betrukket den om torsdagen, men ville vente med at samle den og pynte den til vi var på godset og den ikke længere skulle transporteres.
Kagen gik bare super godt, ja den er ikke helt perfekt, men det er min 5. kage (tror jeg, kan ikke helt huske dem fra hinanden mere…) nogensinde så kan ikke andet end være tilfreds! Stor lettelse at få det overstået.
Bordene blev pyntet med hvide duge, sorte bordløbere og hjemmelavede blomsterdekorationer med skønne blomster specielt udvalgt til temaet. Synes bare det blev så fint og enkelt, nøjagtig som jeg havde håbet! Havde så mange skønne hjælpere med derude og vi kunne køre trætte hjem kl 18, 6 timer efter vi var ankommet.
Da vi kom hjem stod den på pizza og øl og bagefter wimbledon på sofaen med mor og far og jimmy. Efter få minutter sov de alle sammen, haha de har knoklet så hårdt. Men jeg kunne godt mærke at nu var det altså snart! Kunne slet ikke forstå det, og i dag forstår jeg det stadig ikke helt…. Ca. kl. 21.30 skulle Jimmy hjem til sine forældre og sove, og det sidste kys som kærester blev givet! Jeg kunne slet ikke sove, tankerne kørte rundt og jeg fik vel max 3-4 timers søvn den
nat.