Velkommen til min beretning om vores helt vidunderlige bryllupsweekend her i Portico ![]()
- vi blev gift den 18. juni 2011
Vores overnattene gaester var inviteret til en hel bryllupsweekend og vi havde virkelig fuldt hus paa vores lille hotel. Vi havde inviteret til faellesmiddag om fredagen, morgenmad og bryllup om loerdagen og soendagsmorgenmad med gaveudpakning som afslutning paa weekenden. Vi havde inviteret 167 gaester, 131 takkede ja og gaesterne kom fra hele 15 forskellige nationer fra flere kontinenter(Sverige, Tyskland, Schweiz, Spanien, Holland, England, Skotland, Australien, Saudi Arabien, Japan, Mexico, Venezuela, Brasilien, Danmark og Italien). Der var flest italienere, naturligvis, men jeg var stolt og glad for at hele 33 danskere var kommet for at dele dagen med os
Jeg skal ikke fortaelle en masse om vores landsby i Appeninerne, Portico di Romagna, for det kan I lase lidt mere om i min planlaegningstraad. Jeg skal derimod goere mig umage med at fortaelle om vores bryllup og vise jer masser af billeder. Ikke mindst fra vores smukke bro, hvor det hele startede for 3 aar siden ![]()
Det store overblik finder I her
♥ Fredagsberetningen ♥
♥ Beretningen om loerdag morgen ♥
♥ Mens vi venter paa fotografen ♥
♥ Den helt vidunderlige gudstjeneste og vielsen ♥
♥ Gli sposi - brudeparret ♥
♥ Aperitivo i hotellets have ♥
♥ Beretningen om et brag af en fantastisk havefest ♥
♥ Dagen derpaa - gaveudpakning med de naermeste ♥
♥ Fraklip ♥
♥ Venezia ♥
Hvis du ikke vil have alt det skoenne BK-blabla med saa linker jeg til naeste afsnit i slutningen af hvert afsnit
Vedhæftet billede
Besvarelsen er redigeret af cmtoft: 06 January 2012 - 02:03