.* Brud20aug2011 *.

Yndlingsbilleder fra fotografen..

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

uuuh, jeg vil også genre vise et par af dem jeg er gladest for frem!

De her 5 er nok min top5!

post-39268-0-02086700-1314515033.jpg

post-39268-0-17723100-1314515084.jpg

post-39268-0-46054400-1314515235.jpg

post-39268-0-01890100-1314515406.jpg

post-39268-0-15439300-1314515238.jpg

er også rigtig glad for alle gruppebillederne med familien osv, men hvis man ikke tæller dem her er jeg meget glad for disse...

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

....

er også rigtig glad for alle gruppebillederne med familien osv, men hvis man ikke tæller dem her er jeg meget glad for disse...

Hold da op nogle smukke billeder... Det er præcis den stil jeg ønsker..

Må man spørge hvem der har taget billederne...?

0

Del dette indlæg

....

Hold da op nogle smukke billeder... Det er præcis den stil jeg ønsker..

Må man spørge hvem der har taget billederne...?

Han hedder Paw Jakobsen, men er ikke helt sikker på jeg vil anbefale dig at vælge ham... han lavede en del store kiksere på dagen, så vil jeg hellere anbefale dig en anden fotograf. Tina Liv fx, hun huserer også herinde, tager de fedeste billeder :) og er super sød!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må vi høre, hvilke kiksere han lavede - bare så man selv kan undgå det?? Men heldigt, at I stadig fik så flotte billeder smile.gif

har egentlig ikke så meget lyst til at gå for meget i detaljer med det, prøver at glemme det lidt haha, men der mangler billeder af et helt bord, næsten ingen detalje billeder som jeg havde ønsket ellers, ikke antal billeder som lovet, location billederne har ikke helt den redigering jeg havde håbet på, brugt mærkelige linser nogen gange, så nogen gange er folk lidt lange i det og nogen gange lidt fladtrykte (har dog kunne redde det i photoshop efterfølgende) men ja, bare sådan lidt generelt... mange ville sikkert være ganske tilfreds, bare ikke helt det jeg havde drømt om. Men jeg er også bare så super kritisk med billeder, så jeg ved godt jeg er svær at gøre tilfreds :rolleyes:

1

Del dette indlæg

Må vi høre, hvilke kiksere han lavede - bare så man selv kan undgå det?? Men heldigt, at I stadig fik så flotte billeder smile.gif

har egentlig ikke så meget lyst til at gå for meget i detaljer med det, prøver at glemme det lidt haha, men der mangler billeder af et helt bord, næsten ingen detalje billeder som jeg havde ønsket ellers, ikke antal billeder som lovet, location billederne har ikke helt den redigering jeg havde håbet på, brugt mærkelige linser nogen gange, så nogen gange er folk lidt lange i det og nogen gange lidt fladtrykte (har dog kunne redde det i photoshop efterfølgende) men ja, bare sådan lidt generelt... mange ville sikkert være ganske tilfreds, bare ikke helt det jeg havde drømt om. Men jeg er også bare så super kritisk med billeder, så jeg ved godt jeg er svær at gøre tilfreds :rolleyes:

Man skal altså være kritisk med sine billeder!! Er det selv, og det er en arbejdsskade (har været sælger af spejlrefleks, og så både været foran og bagved kameraet) Og jo mere erfaring jeg får, jo mere kritisk bliver man.!

Og husk på at det altså er billeder af DAGEN.. Det er noget der skal holde for evigt, så hjælper det ikke at det er noget skrammel, man ikke er tilfreds med.! Og når man betaler en stor sum penge, (hvad mange gør) så skal det altså bare klappe!!!

Men når det er sagt, så er det nu stadig nogle skønne billeder :wink:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det handler bare om aftalerne er klare og iorden, derfor er det rigtig godt at bede om en bekræftigelse på sin/e aftaler.

For et godt billeder for dig er nødvendigt ikk et godt billed for fotografen. Derfor anbefaler jeg klart at hyre en fotograf som kan fremvise nogle billeder, så du kan se om de er din smag. Kh

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer