En kærlighedsrejse
Besvaret 21 October 2011 - 12:45
Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM
Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk
få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!
få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger
få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!
få info om alle de heftige brudekjole tilbud!
Besvaret 21 October 2011 - 12:52
De havde også skrevet en sang
Besvaret 21 October 2011 - 01:01
Susan B, den 20 October 2011 - 06:06, sagde:
Glæder mig til festen
Knus Susan
Tak, Susan - så skal du få flere billeder:) Og mere fest
carinablicher, den 20 October 2011 - 06:33, sagde:
ser jo ud til i havde et fantastisk bryllup!!!!! kommer der mere?????
Mannie, den 20 October 2011 - 07:02, sagde:
Dem har jeg nu nydt, og venter utålmodigt på mere!!
Arh ja - bryllupsberetninger som efter-arbejde-oversprings-handling. Det er jo nærmest et narkotikum ;) God du nyder det.
Shedevil, den 20 October 2011 - 07:28, sagde:
Og jeres tema er gennemført og helt igennem fantastisk.. Glæder mig SÅ meget til at se mere!
Shedevil - tak for din skønne kommentar. Ih, jeg bliver så glad. Vi var (og er) bare så lykkelige; det var bare på alle måder en rigtig dejlig, sjov, rørende og let dag.
Men ja, det er lidt ærgerligt at billederne ikke kan være her i stort format. Det er kvalien der driller.
Tag med på mere rejse...om lidt skal vi til Patagonien
Besvaret 21 October 2011 - 06:58
Glæder mig til at se/høre mere - indtil videre har det i hvert fald været fantastisk!
-Linette160711-
Besvaret 21 October 2011 - 08:17
Og en fantastisk beretning kan kun komme pga af en fantastisk fest for fantastiske gæster der fejre et fantastisk brudepar...
Hvor ser I bare skønne og glade ud
Besvaret 21 October 2011 - 09:01
Linette160711, den 21 October 2011 - 08:17, sagde:
Og en fantastisk beretning kan kun komme pga af en fantastisk fest for fantastiske gæster der fejre et fantastisk brudepar...
Præcis, det hele ser bare så perfekt ud....
Besvaret 21 October 2011 - 09:02
Besvaret 21 October 2011 - 09:09
Generelt ser det ud som om det var en fantastisk dag, og jeg glæder mig til at læse mere
F5, F5, F5
Besvaret 21 October 2011 - 10:05
Aaah... Glæder mig til at kunne nyde en weekend med fri, og følge med i mere skøn berretning (hvis man er så heldig at der skulle komme mere) mens jeg bager boller, kanelsnegle og gør hytten ren.
Elsker oversprings-bk-handlinger!
Besvaret 22 October 2011 - 09:46
louisevibe, den 21 October 2011 - 06:58, sagde:
Glæder mig til at se/høre mere - indtil videre har det i hvert fald været fantastisk!
TAK:) Jeg håber du kan få et snert af gæstefølelse her i beretningen. Det er i hvert fald helt vildt dejligt at møde gæsterne her bagefter, for de har også allesammen haft en SKØN fest.
Linette160711, den 21 October 2011 - 08:17, sagde:
Nårh, altså. Med du har ret...vores gæster var (ER) fantastiske. Det er virkelig overvældende at være omgivet af så mange vidunderlige mennesker.
Mor-Til-To, den 21 October 2011 - 09:02, sagde:
Okay - okay - okay
Camils, den 21 October 2011 - 09:09, sagde:
Generelt ser det ud som om det var en fantastisk dag, og jeg glæder mig til at læse mere
F5, F5, F5
Haha; ja, jeg har en meget festlig og kærlig familie. Jeg har vist aldrig kysset så meget før på en enkelt dag.
Mannie, den 21 October 2011 - 10:05, sagde:
Aaah... Glæder mig til at kunne nyde en weekend med fri, og følge med i mere skøn berretning (hvis man er så heldig at der skulle komme mere) mens jeg bager boller, kanelsnegle og gør hytten ren.
Elsker oversprings-bk-handlinger!
Lyder skønt med hjemmebag; jeg skal se om jeg ikke får tid til lidt BK-ingredienser.
Besvaret 22 October 2011 - 09:52
Det gik rigtigt godt. Jeg fik sagt tak til gæsterne på en personlig måde først, med en anelse skælven i stemmen til tider. Især da jeg skulle nævne min Gudfamilie, hvor faderen lige er død. Efterfølgende fik jeg at vide af gæsterne, at de havde været rigtigt glade for de små hilsner.
Besvaret 22 October 2011 - 09:55
Jeg klarede det fint., og jeg kunne tale højt og tydeligt igennem det hele. Måtte lige have lidt vin et par gange for at stoppe et optræk til tuderi, men det lykkedes hver gang.
Besvarelsen er redigeret af CecilieJ: 22 October 2011 - 09:56
Besvaret 22 October 2011 - 09:56
Besvaret 22 October 2011 - 10:03
Så var det tid til hovedretten, og til Patagoniens præsentation. De havde valgt at få vores ven Dan fra London til at læse den op på dansk. Det var vildt skægt, og ingen forstod andet end ”kartofler” og ”blommetomater”. Hahaha. Men det så nu ud til at alle kunne bruge maden, da den ankom. Lækker langtidsstegt argentinsk oksesteg, grillet citron, fennikel, blommetomater og saltede kartofler. Dertil en dejlig chilensk rødvin. Uhmmmm…det var godt.
Der var kysserunde igen, og min far blev også overfaldet af min fætters skønne kone. Jeg synes det er sådan et fedt billede, som fortæller meget om stemningen.
Besvaret 22 October 2011 - 10:05
Dejligt søsterbillede med min smukke Regitze
Besvaret 22 October 2011 - 10:08
Og sammen med min mosters mand overrakte han ”rumstér-stangen”. Ja’r! Det er en joke fra mine morforældres guldbryllup i 1988, som på en eller anden måde er blevet en tradition som deles rundt i familien på store dage. Så nu blev den givet til dens første bryllup. Min mosters mand har udbygget den, fordi der ikke var nok plads til at skrive alle festerne på den ene stang, og det ligner jo noget der er løgn. Men det er den skønneste, skæve tradition, med mormors kogeplader på og morfars slidte øloplukker. Så nu står vidunderet i vores stue og venter på at skulle leveres videre til den næste fest. Gad vide hvad Mortens familie og venner må have tænkt….
Besvaret 22 October 2011 - 11:00
Og så fortsat den bare lige så vidunderlig som den startede. Elsker det hele! Især hvordan i har fået gæsterne med ved at bede dem præsentere maden. Lyder bare som et kanon bryllup, ville stadig ønske at jeg kendte dig (mere end at have set dig en gang
Forresten, tænkte på, hvad med bryllupsrejse, kan ikke lige huske hvad i skal? Jeg tænker at sådan et rejseglad ægtepar som jer vel skal have den fedeste ferie?
Glæder mig til fortsættelsen!
0 medlemmer læser dette emne
medlemmer, gæster, anonyme medlemmer