Frk.H, den 25 October 2011 - 06:52, sagde:
Åhh, så mange skønne billeder!
Og det ser ud til at have været en god fest - god underholdning og fest-glade gæster - perfekt!!
Tak:) Ja, det var perfekt. Utroligt at det nu er halvanden måned siden!
louisevibe, den 25 October 2011 - 08:56, sagde:
Elsker din beretning om jeres personlige, gennemførte, sjove og kærlige bryllup
Og

til svogerens kæreste for kagen!! Og de fine topfigurere

Søde Louisevibe. Tak:) Det er så skønt at se tilbage på dagen og hvordan det hele bare gik op i en højere enhed. Og ja, totalt streetcredit til kagesvigerinden.
LeChrom, den 08 November 2011 - 10:32, sagde:
Åh, kære smukke Cecilie! Sidder her og bliver helt rørt - fantastisk beretning.. Lyder til at have været en HELT perfekt dag

STORT TILLYKKE ! Hvor er du bare smuk i den kjole, den er jo fantastisk!
Jeg har ikke lige fået fulgt med herinde, men nu blev jeg altså nødt til at finde din beretning og ønske dig tillykke med dagen! Vi har fået nok at se til med lillesøster herhjemme, så der har ikke været så meget bryllupssnak de sidste 3 ugers tid..

Hej Lea.
Nårh, hvor er du sød. Jeg er glad for at du har fundet tid til at læse beretningen. Der er jo også et tillykke til jer:) Jeg håber I har et rigtigt skønt allesammen.
Jeg regner ikke med at være ret meget på BK fremover, så hvis jeg ikke render ind i dig igen, så held og lykke med bryllup, børn, kærlighed, ægteskab og al den glæde som I går i møde.
Kæmpe knus
Cecilie
metteholm, den 11 November 2011 - 11:06, sagde:
Tak Mette. Godt du fandt tiden. Jeg er så glad når nogen gider læse om vores store dag - den var VIRKELIG fantastisk. Det er som om livet for en ekstra dimension, når det går op for en hvor mange skønne mennesker man har omkring sig. For vildt at være i centrum en hel dag i blandt de gæster - det er sgu lykke.