Gå til indhold

SPÆNDENDE INDLÆG OM BRYLLUP - SE NEDENSTÅENDE KATEGORIER 

En kærlighedsrejse

• Du skal logge ind for at besvare emner
159 besvarelser i dette emne

#141 CecilieJ

CecilieJ

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 569 besvarelser
  • Vielses dato:08.10.2011
  • Type vielse:Kirke
  • Lokation:København

Besvaret 24 October 2011 - 12:57

Bryllupskage - Galapagos

Da vi var ved at have plads i maven igen, præsenterede Galapagos bryllupskagen. Det var Mortens ven Thomas, og min bedste ven Claus som havde slået sig sammen. De læste traditionen om bryllupskagen op i forskudte sætninger. Thomas læste på norsk, uden at de havde aftalt det, så det blev det fedeste miks af norsk og dansk på skift midt i sætningerne. Svært at forklare, men det var helt Keld og Dirks’sk og jeg var færdig af grin. Claus og jeg har en særligt underforstået plat humor, som bare giver sådan nogle platheder en ekstra dimension.

gala-kage.jpg

Besvarelsen er redigeret af CecilieJ: 24 October 2011 - 12:59

• 0

Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM

Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk

få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!

få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger

få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!

få info om alle de heftige brudekjole tilbud!

#142 CecilieJ

CecilieJ

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 569 besvarelser

Besvaret 24 October 2011 - 12:58

Jeg havde taget mit ekstra strømpebånd på (min dykkerkniv), og da bryllupskagen blev kørt ud, lånte jeg mikrofonen, og spurgte skuffet om folket virkelig ikke var interesseret i at se mit strømpebånd.

strømpebånd og kage.jpg
  • 0

#143 CecilieJ

CecilieJ

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 569 besvarelser

Besvaret 24 October 2011 - 01:00

Men DET var de, så jeg hev op i kjolen og viste kniven frem…

kniv.jpg

… …Morten tog den, og sammen skar vi kagen for.

Men SE lige den kage! Er den ikke for vild? Det er min svoger Mikkels kæreste som har lavet den. Hendes første festkage nogensinde. Hun er så vild!!! Den var suveræn og gudesmuk.

Well, vi gav hinanden kage og jeg bakkede ud for ikke at skulle stå og servere ;) Og så fik gæsterne ellers kage.

Besvarelsen er redigeret af CecilieJ: 24 October 2011 - 01:51

• 0

#144 CecilieJ

CecilieJ

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 569 besvarelser

Besvaret 24 October 2011 - 01:04

FEST OG BALLADE!

Derefter var der fri leg, fri dans, frit fjol, fri sammenkomst og masser af fri ballade. Dansegulvet blev flittigt brugt, og selvom jeg havde sagt til DJ’en, at vi ikke gad at høre Nik og Jay og Rasmus Seebach, måtte vi bøje os for masserne to gange :)

Propsne blev brugt lidt, baren blev brugt flittigt, og nogle endte endda til efterfest i en lejlighed indtil klokken 8 om morgenen. Familie og venner i en stor blanding. Masser af kys, kram, sjov, dans, skål og dejlige billeder.

Vedhæftet billede

• props.jpg

• 0

#145 CecilieJ

CecilieJ

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 569 besvarelser

Besvaret 24 October 2011 - 01:09

Stemningsbillede-spam:

Stemning 1.jpg
  • 0

#146 CecilieJ

CecilieJ

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 569 besvarelser

Besvaret 24 October 2011 - 01:10

Sjov dans

Stemning2.jpg

og fællesdans

Stemning 3.jpg
  • 0

#147 CecilieJ

CecilieJ

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 569 besvarelser

Besvaret 24 October 2011 - 01:11

Min veninde dansede VILDT, og jeg var vældigt underholdt, men måtte altså opgive at følge med til sidst

Stemning 5.jpg
  • 0

#148 CecilieJ

CecilieJ

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 569 besvarelser

Besvaret 24 October 2011 - 01:12

God stemning i baren (gæsterne rykkede af sig selv ind til hanerne og agerede glimrende bartendere)

Stemning 6.jpg
  • 0

#149 Andemone

Andemone

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2531 besvarelser
  • Vielses dato:12.05.2012

Besvaret 24 October 2011 - 01:14

Hvor ser du altså skøn ud i dit tylbrus. Der virker til at i har haft en helt fantastisk dag.
  • 0

Kærlig hilsen Simone

.

Følg rejsen til vores store dag, eller læs

eventyret om hvordan Simone fik sin Anders.

#150 sommer2012

sommer2012

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 3230 besvarelser
  • Vielses dato:21.07.2012
  • Type vielse:borgerlig havevielse

Besvaret 24 October 2011 - 01:23

hvor er kagen dog blæret :cheerleader3:
  • 0

lilla festkjole ca. str.46 til salg her

#151 CecilieJ

CecilieJ

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 569 besvarelser

Besvaret 25 October 2011 - 01:34

Se besvarelseAndemone, den 24 October 2011 - 01:14, sagde:

Hvor ser du altså skøn ud i dit tylbrus. Der virker til at i har haft en helt fantastisk dag.

:heart: Tak! Ja, hvem skulle have troet at jeg endte i en tyl-eksplosion. Bryllup gør altså et eller andet ved én.

Se besvarelsesommer2012, den 24 October 2011 - 01:23, sagde:

hvor er kagen dog blæret :cheerleader3:

Ja, ikk? Hun er simpelthen for vild! Jeg havde sagt, at så længe det ikke var en drømmekage fra en AMO-pose, havde hun helt frit slag, og at vi ikke kunne blive skuffede; var bare glade for at hun ville bage. Og så laver hun den dér? Respekt!!!

Besvarelsen er redigeret af CecilieJ: 25 October 2011 - 01:39

• 0

#152 Frk.H

Frk.H

SUPER ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 791 besvarelser
  • Vielses dato:18.06.2011
  • Lokation:Århus

Besvaret 25 October 2011 - 06:52

Åhh, så mange skønne billeder!

Og det ser ud til at have været en god fest - god underholdning og fest-glade gæster - perfekt!!
  • 0

#153 louisevibe

louisevibe

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 3320 besvarelser
  • Vielses dato:09.06.2012
  • Type vielse:Lille landsbykirke på Samsø
  • Lokation:Viborg

Besvaret 25 October 2011 - 08:56

Elsker din beretning om jeres personlige, gennemførte, sjove og kærlige bryllup :loveshower:

Og :BKSTREET: til svogerens kæreste for kagen!! Og de fine topfigurere :thumbsupsmileyanim:
  • 0

#154 -LeChrom-

-LeChrom-
  • Tidligere medlem

Besvaret 08 November 2011 - 10:32

Åh, kære smukke Cecilie! Sidder her og bliver helt rørt - fantastisk beretning.. Lyder til at have været en HELT perfekt dag :heart:
STORT TILLYKKE ! Hvor er du bare smuk i den kjole, den er jo fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke lige fået fulgt med herinde, men nu blev jeg altså nødt til at finde din beretning og ønske dig tillykke med dagen! Vi har fået nok at se til med lillesøster herhjemme, så der har ikke været så meget bryllupssnak de sidste 3 ugers tid.. :wink:
  • 0

#155 metteholm

metteholm

jubii - Lykkelig gift :)

• SUPERBRUGERE
  • 118279 besvarelser
  • Vielses dato:25.06.2011
  • Lokation:Taastrup

Besvaret 11 November 2011 - 11:06

ååh har aldrig fået læst det hele, men NU har jeg :loveshower:

såååå skønt et bryllup, ser ud til at have været en fantastisk dag :bunny_4: :cheerleader3: :loveboard:
  • 0

Postet billede

Postet billede Postet billede Postet billede Postet billede Postet billede Postet billede

Postet billede Postet billede Postet billede Postet billede Postet billede Postet billede

#156 CecilieJ

CecilieJ

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 569 besvarelser

Besvaret 21 November 2011 - 01:01

Se besvarelseFrk.H, den 25 October 2011 - 06:52, sagde:

Åhh, så mange skønne billeder!

Og det ser ud til at have været en god fest - god underholdning og fest-glade gæster - perfekt!!

Tak:) Ja, det var perfekt. Utroligt at det nu er halvanden måned siden!

Se besvarelselouisevibe, den 25 October 2011 - 08:56, sagde:

Elsker din beretning om jeres personlige, gennemførte, sjove og kærlige bryllup :loveshower:

Og :BKSTREET: til svogerens kæreste for kagen!! Og de fine topfigurere :thumbsupsmileyanim:

Søde Louisevibe. Tak:) Det er så skønt at se tilbage på dagen og hvordan det hele bare gik op i en højere enhed. Og ja, totalt streetcredit til kagesvigerinden.

Se besvarelseLeChrom, den 08 November 2011 - 10:32, sagde:

Åh, kære smukke Cecilie! Sidder her og bliver helt rørt - fantastisk beretning.. Lyder til at have været en HELT perfekt dag :heart:
STORT TILLYKKE ! Hvor er du bare smuk i den kjole, den er jo fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke lige fået fulgt med herinde, men nu blev jeg altså nødt til at finde din beretning og ønske dig tillykke med dagen! Vi har fået nok at se til med lillesøster herhjemme, så der har ikke været så meget bryllupssnak de sidste 3 ugers tid.. :wink:

Hej Lea.
Nårh, hvor er du sød. Jeg er glad for at du har fundet tid til at læse beretningen. Der er jo også et tillykke til jer:) Jeg håber I har et rigtigt skønt allesammen.

Jeg regner ikke med at være ret meget på BK fremover, så hvis jeg ikke render ind i dig igen, så held og lykke med bryllup, børn, kærlighed, ægteskab og al den glæde som I går i møde.

Kæmpe knus
Cecilie

Se besvarelsemetteholm, den 11 November 2011 - 11:06, sagde:

ååh har aldrig fået læst det hele, men NU har jeg :loveshower:

såååå skønt et bryllup, ser ud til at have været en fantastisk dag :bunny_4: :cheerleader3: :loveboard:

Tak Mette. Godt du fandt tiden. Jeg er så glad når nogen gider læse om vores store dag - den var VIRKELIG fantastisk. Det er som om livet for en ekstra dimension, når det går op for en hvor mange skønne mennesker man har omkring sig. For vildt at være i centrum en hel dag i blandt de gæster - det er sgu lykke.
  • 0

#157 Laura K.

Laura K.

Monster Bridezilla

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 431 besvarelser
  • Type vielse:Rådhus/udendørs

Besvaret 23 November 2011 - 04:46

Sikken dejlig beretning - lyder som den dejligste dag! Alle de fine billeder! Elsker at du lige havde din dykkerkniv med!
  • 1

#158 MayBelieve

MayBelieve

Damn - jeg er ved at blive afhængig af forumet

• Lykkelig gift
  • 146 besvarelser
  • Vielses dato:15.09.2012
  • Type vielse:Kirke - stor kjole og uniformer
  • Lokation:Frederiksberg Slotskirke og Humleorehus

Besvaret 10 April 2012 - 02:02

Hejsa - hvor meget gav du for make-up og hår? Jeg leder med lys og lygte efter en der kan lave en make-up som holder hele dagen :-)
  • 0

#159 Maj83

Maj83

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 433 besvarelser
  • Vielses dato:18.08.2012
  • Lokation:Svendborg

Besvaret 02 May 2012 - 11:13

Super beretning og kanonfede stemmingsbilleder. Genialt med de forskellige temaer til festen og den fine ladcykel du kom til receptionen på.
  • 0
Se min planlægning her:

http://www.bryllupsk...__fromsearch__1

#160 CecilieJ

CecilieJ

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 569 besvarelser

Besvaret 02 May 2012 - 12:31

Se besvarelseMayBelieve, den 10 April 2012 - 02:02, sagde:

Hejsa - hvor meget gav du for make-up og hår? Jeg leder med lys og lygte efter en der kan lave en make-up som holder hele dagen :-)

Hejsa - og undskyld jeg først svarer nu. Efter bryllup kommer jo baby, så jeg har lige haft hovedet et andet sted:) Jeg gav vidst 2.800 kr. for hår og make-up- Dyrt, men det hele værd, og jeg fik masser af komplimenter på det hele dagen (og efter).

Se besvarelseMaj83, den 02 May 2012 - 11:13, sagde:

Super beretning og kanonfede stemmingsbilleder. Genialt med de forskellige temaer til festen og den fine ladcykel du kom til receptionen på.

Mange tak - jeg bliver virkelig glad over, at der er nogen, der stadig læser med. Dejligt at blive mindet om den skønne dag indimellem. Vi får stadig mange komplimenter fra festen, gæsterne synes virkelig vi havde gjort en indsats for, at de skulle have en god aften og at det hele var i vores ånd. Det er skønt at høre, og jeg er stadig vildt glad for den måde vi valgte at fejre dagen på.

Nu går jeg ud fra at I 2 også skal giftes? I så fald, rigtigt meget pøjpøj med en fantastisk dag:)
  • 0

0 medlemmer læser dette emne

medlemmer, gæster, anonyme medlemmer