Men. Eftersom vi skal giftes på en strand, har vi valgt at vores gæstebog skal være flaskeposter gæsterne skriver til os.
Jeg har efter lang tids søgen fundet nogle eddike ( ?!?) flasker der er rigtigt fine - så dem købte jeg en hel masse af og har tømt eddiken ud, renset dem, fjernet etiketter og hyret en gammel masai bedstemor til at komme perler på lågene i stedet for at bruge korkpropper.
Så alt i alt bliver selve flaskerne vist fine nok.
Men. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre papiret i flaskerne fint. Jeg har noget hvidt karton. Det er det eneste nogenlunde tykke papir jeg har kunnet støve op hernede.
Hvordan får jeg det til at se nogenlunde fint ud? - Jeg har forsøgt at farve et enkelt stykke i kaffe for at få et lidt mere "vintage" udtryk.. Men det blev nu ikke noget hit.
Så. Jeg har ikke adgang til fine redskaber. Her i Kenya kan vi hive os op på en saks og en kniv til at klippe/skære ud.
Men jeg kunne godt tænke mig, at papirerne havde en lidt mere ehm - oldschool flaske-post feel til dem. Og at de måske ikke alle sammen var ens.
Så. Any ideas til en ideforladt anti-DIY med 10 fede fingre der bor i et land, hvor man ikke kan købe krea ting og skal giftes om 12 dage så derfor ikke kan nå at købe noget online?? ;)
Tak på forhånd