Gå til indhold

SPÆNDENDE INDLÆG OM BRYLLUP - SE NEDENSTÅENDE KATEGORIER 

Forventninger til bryllupsgæsterne

• Du skal logge ind for at besvare emner
57 besvarelser i dette emne

#21 Lene T

Lene T

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2352 besvarelser
  • Vielses dato:04.08.2012
  • Type vielse:Kirkelig vielse
  • Lokation:Grenå Djursland

Besvaret 06 December 2011 - 11:51

den er ikke færdig! Hun er MEGET værre!! -HAHA-
  • 0

Planlægningstråden til brylluppet med min drømmefyr

Beretningen om vores drømmebryllup fyldt med ømhed og latter

- Så bliver der solgt ud af overskudslageret HER - tøj, sko og diverse - kig forbi :) -

Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM

Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk

få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!

få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger

få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!

få info om alle de heftige brudekjole tilbud!

#22 Swann

Swann

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1625 besvarelser
  • Vielses dato:28.01.2012
  • Type vielse:Skoven kirke, Kulhuse
  • Lokation:Viborg

Besvaret 06 December 2011 - 11:53

Se besvarelseLene T, den 06 December 2011 - 11:48, sagde:

Se besvarelseSwann, den 06 December 2011 - 11:29, sagde:

Se besvarelseLene T, den 06 December 2011 - 11:11, sagde:

Se besvarelseMightystar, den 06 December 2011 - 10:33, sagde:

Se besvarelseLene T, den 06 December 2011 - 10:22, sagde:

• at der ikke er nogen der laver scener (dette er specielt møntet på min kærestes veninde, som inderst inde er vild med ham og ikke kan komme videre. Dette betyder hentydninger, flirten og små-scener, men altid i det skjulte, så min kæreste ikke opdager det. Hvorfor hun skal med er en længere historie...)

Nu er Mille nysgerrig... :tunge:

-HAHA- Ja det er jo min egen skyld! Skal du have historien?? :tunge:

Ja, altså det er jo forbudt at starte med at fortæller noget, uden at fortælle det hele. Nu er jeg også nysgerrig!

-HAHA- -HAHA- OK SÅ!!

Lad os starte fra begyndelsen..

Det hele startede med at min kæreste og hans datters mor gik fra hinanden da Sofie var et år. Tiden var forfærdelig og moderen skabte sig og gjorde alt for at Thomas ikke skulle se hans datter. Turen gik ind omkring retten med beskyldninger om vold o.l. Hans veninde var en rigtig god støtte for ham og det kan han ikke glemme hende for. Forståeligt nok! Denne venlighed fik min kæreste til at overveje om det skulle være dem og de har da også været sammen en enkelt gang.

MEN..... første gang jeg møder hende, var til en fest nytårsaften, hvor hun "sidder" på Thomas hele aftenen og snakker om hvor søøøød jeg er og hvor gode veninder vi skal blive. På et tidspunkt sidder Thomas og jeg i byen og kysser, hvorpå hun kommer hen og hiver mig ud på dansegulvet, for vi skal da danse! 2 min senere forsvinder hun som dug for solen og efterlader mig alene ude på dansegulvet. Jeg går tilbage til Thomas og hun kommer 15 min senere og fortæller, at hun da lige havde fundet en hun skulle kysse med.. imens vi danser??? :huh:

NÅ!..

Vi skal så sove hjemme hos hende og om morgenen kommer hun ind og kaster sig ned imellem os, ruller op på brystet af min kæreste som kun ligger i boxershorts...

er i nysgerrige nu???? :tunge: :tunge: -HAHA-

Ej hallo! Fortæl så liiii det hele unge dame!
  • 0

Følg med i min planlægning her

Postet billede

Inviteret: 56

Kommer: 51

Afbud: 5
Forever & ever

#23 Lene T

Lene T

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2352 besvarelser

Besvaret 06 December 2011 - 11:57

Spøg til side...

Ok hende damen her ruller altså op på brystet af min kæreste og begynder at nuldre ham i brysthårene. Min kæreste er en skovl til damer og tænker ikke nærmere over det, men jeg ligger i min stille sind og tænker HVAD FANDEN LAVER KÆLLINGEN????

Jeg beder hende pænt om at kravle af min kæreste. Til to efterfølgende fester lægger hun igen beslag på Thomas. Så bliver vi så inviteret til hendes fødselsdagsfest og skal sove på gulvet på en luftmadras. TROR I SÅ GUDHJÆLPEMIG IKKE AT HUN PRØVER AT SMIDE SIG IMELLEM OS IGEN??!!! :huh: Er hun helt lost eller??? :blink:
Jeg beder hende diskret om at flytte sig, for ellers springer luftmadrassen ( hehehehe :tunge: :wink: )

Siden dengang er der fundet en evig "kamp" sted på facebook, med diverse hentydninger til, at Thomas er bare SÅÅÅ dejlig og om jeg ikke vil låne ham ud!

Altså søde pige, accepter nu at han har valgt en anden og vis mig noget respekt. Og hvis hun er hans ven, så må hun da for pokker respektere hans valg og være glad på hans vegne..

Og hun skal med til vores bryllup :td:
  • 0

- Så bliver der solgt ud af overskudslageret HER - tøj, sko og diverse - kig forbi :) -

#24 Lene T

Lene T

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2352 besvarelser

Besvaret 06 December 2011 - 11:59

Se besvarelseSwann, den 06 December 2011 - 11:53, sagde:

Se besvarelseLene T, den 06 December 2011 - 11:48, sagde:

Se besvarelseSwann, den 06 December 2011 - 11:29, sagde:

Se besvarelseLene T, den 06 December 2011 - 11:11, sagde:

Se besvarelseMightystar, den 06 December 2011 - 10:33, sagde:

Se besvarelseLene T, den 06 December 2011 - 10:22, sagde:

• at der ikke er nogen der laver scener (dette er specielt møntet på min kærestes veninde, som inderst inde er vild med ham og ikke kan komme videre. Dette betyder hentydninger, flirten og små-scener, men altid i det skjulte, så min kæreste ikke opdager det. Hvorfor hun skal med er en længere historie...)

Nu er Mille nysgerrig... :tunge:

-HAHA- Ja det er jo min egen skyld! Skal du have historien?? :tunge:

Ja, altså det er jo forbudt at starte med at fortæller noget, uden at fortælle det hele. Nu er jeg også nysgerrig!

-HAHA- -HAHA- OK SÅ!!

Lad os starte fra begyndelsen..

Det hele startede med at min kæreste og hans datters mor gik fra hinanden da Sofie var et år. Tiden var forfærdelig og moderen skabte sig og gjorde alt for at Thomas ikke skulle se hans datter. Turen gik ind omkring retten med beskyldninger om vold o.l. Hans veninde var en rigtig god støtte for ham og det kan han ikke glemme hende for. Forståeligt nok! Denne venlighed fik min kæreste til at overveje om det skulle være dem og de har da også været sammen en enkelt gang.

MEN..... første gang jeg møder hende, var til en fest nytårsaften, hvor hun "sidder" på Thomas hele aftenen og snakker om hvor søøøød jeg er og hvor gode veninder vi skal blive. På et tidspunkt sidder Thomas og jeg i byen og kysser, hvorpå hun kommer hen og hiver mig ud på dansegulvet, for vi skal da danse! 2 min senere forsvinder hun som dug for solen og efterlader mig alene ude på dansegulvet. Jeg går tilbage til Thomas og hun kommer 15 min senere og fortæller, at hun da lige havde fundet en hun skulle kysse med.. imens vi danser??? :huh:

NÅ!..

Vi skal så sove hjemme hos hende og om morgenen kommer hun ind og kaster sig ned imellem os, ruller op på brystet af min kæreste som kun ligger i boxershorts...

er i nysgerrige nu???? :tunge: :tunge: -HAHA-

Ej hallo! Fortæl så liiii det hele unge dame!

-HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA-
  • 0

#25 Swann

Swann

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1625 besvarelser

Besvaret 07 December 2011 - 12:00

Omg!!! Har du snakket med ham om det? For det lyder virkelig ikke som om det ville være super rart, at have hende med til brylluppet, hvis hun stadig ikke forstår det. Jeg ville tænke SÅ MEGET på, om hun ville lave flere stunts på dagen :(
  • 0

Postet billede

Forever & ever

#26 Swann

Swann

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1625 besvarelser

Besvaret 07 December 2011 - 12:03

Altså jeg ville nok vende det med h2b og derefter tage en snak med koen! Og nævne noget ala det sidste du skriver med respekt osv.
  • 0

Postet billede

Forever & ever

#27 Lene T

Lene T

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2352 besvarelser

Besvaret 07 December 2011 - 12:05

Se besvarelseSwann, den 07 December 2011 - 12:00, sagde:

Omg!!! Har du snakket med ham om det? For det lyder virkelig ikke som om det ville være super rart, at have hende med til brylluppet, hvis hun stadig ikke forstår det. Jeg ville tænke SÅ MEGET på, om hun ville lave flere stunts på dagen :(

Jeg har sagt til ham, at jeg ingen kvaler har med at smide hende ud, hvis hun laver bare den mindste scene eller prøve at "stjæle rampelyset". Det er han helt indforstået med og kan godt gennemskue hende nu, hvor jeg har forklaret ham om hende, set igennem mine øjne. Som sagt er han en skovl til det med damer og opfatter slet ikke de små hints.

Udover det så har hun fået sig en kæreste, så lad os håbe at det får hende ned på jorden! :wink:

Jeg gider ikke have hende med, men jeg har også nogle venner som ikke er min kærestes kop the, så det er et kompromis og festen er jo vores begges :)
  • 0

#28 -Shedevil-

-Shedevil-
  • Tidligere medlem

Besvaret 07 December 2011 - 12:05

Okay - jeg siger det bare lige ud - fordi med ærlighed kommer man længst...............

Ikke om så helvede frøs til is, alle mine nærmeste venner og familie faldt døde om (7-9-13) af en sjælden form for blå pest og hun dermed var den ENESTE tilbage i min "omgangskreds" - skulle sådan en møgso person med til mit bryllup! :blink:

OMFG!! Kvindemennesket må jo seriøst lide af en eller anden ganske særlig form for idioti - siden hun hverken kan eller vil acceptere at din kæreste IKKE er hendes!!! :o Det var da det grummeste eksempel jeg længe har set på kællingehed!!

Når det så er sagt - og ikke fordi det her skal blive til en længere personlig snak - så tænker jeg at jeg nok ville "forlange" at min kæreste tog en snak med hende og forklarede hende hvor skabet skulle stå - og gøre det klart at HENDES undertøj ikke skulle ligge i JERES skab.. Sådan - metaforisk talt!

Besvarelsen er redigeret af Shedevil: 07 December 2011 - 12:06

• 1

#29 Lene T

Lene T

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2352 besvarelser

Besvaret 07 December 2011 - 12:07

Se besvarelseSwann, den 07 December 2011 - 12:03, sagde:

Altså jeg ville nok vende det med h2b og derefter tage en snak med koen! Og nævne noget ala det sidste du skriver med respekt osv.

Det er sørme også gjort. Han er bare meget taknemmelig for at hun var der for ham. Det skal så også siges, at jeg i min lille krystalkugle vil vædde med at de ikke er venner om 5 år. For hun er der jo egentlig ikke for ham, det skal altid være den anden vej. Men det synes jeg ikke, at jeg behøver at fortælle ham. Det må være en erkendelse han selv når frem til :)
  • 0

#30 Lene T

Lene T

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2352 besvarelser

Besvaret 07 December 2011 - 12:12

Se besvarelseShedevil, den 07 December 2011 - 12:05, sagde:

Okay - jeg siger det bare lige ud - fordi med ærlighed kommer man længst...............

Ikke om så helvede frøs til is, alle mine nærmeste venner og familie faldt døde om (7-9-13) af en sjælden form for blå pest og hun dermed var den ENESTE tilbage i min "omgangskreds" - skulle sådan en møgso person med til mit bryllup! :blink:

OMFG!! Kvindemennesket må jo seriøst lide af en eller anden ganske særlig form for idioti - siden hun hverken kan eller vil acceptere at din kæreste IKKE er hendes!!! :o Det var da det grummeste eksempel jeg længe har set på kællingehed!!

Når det så er sagt - og ikke fordi det her skal blive til en længere personlig snak - så tænker jeg at jeg nok ville "forlange" at min kæreste tog en snak med hende og forklarede hende hvor skabet skulle stå - og gøre det klart at HENDES undertøj ikke skulle ligge i JERES skab.. Sådan - metaforisk talt!

Snakken har jeg taget og han forstår mig også godt, men jeg vil altså ikke være den der stiller ultimatum med "hende eller mig". Jeg ved 100% at min kæreste er min og dermed er det jo også hende der er en sølle skabning, for den kamp vandt jeg for 4 år siden. Det er jo så hendes tab, at hun ikke kunne fange ham. Det er ikke mit problem. Men det bliver det i det øjeblik, hvor hun måske skaber sig. Så ryger hun ud.

Når det nu er sagt, så er kampen faldet lidt til ro efter hun fik kæreste. Heldigvis!! Og helt ærligt, så tager jeg det ikke så tungt mere, jeg griner mere af hende, for hun er jo latterlig!! -HAHA-

Besvarelsen er redigeret af Lene T: 07 December 2011 - 12:13

• 0

#31 -Shedevil-

-Shedevil-
  • Tidligere medlem

Besvaret 07 December 2011 - 12:15

Åh gud - tossen har en kæreste! :blink: The World Has Gone Mad!!

Forresten har jeg endnu en forventning til mine bryllupsgæster:

- at de ikke drikker sig i hegnet før hovedretten og brækker sig i poolen, savler på tjeneren og pisser i potteplanterne!

(Har lige snakket med en bekendt der har været til sådan et bryllup :blink: )
  • 0

#32 Lene T

Lene T

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2352 besvarelser

Besvaret 07 December 2011 - 12:20

Se besvarelseShedevil, den 07 December 2011 - 12:15, sagde:

Forresten har jeg endnu en forventning til mine bryllupsgæster:

- at de ikke drikker sig i hegnet før hovedretten og brækker sig i poolen, savler på tjeneren og pisser i potteplanterne!

(Har lige snakket med en bekendt der har været til sådan et bryllup :blink: )

-HAHA- -HAHA- -HAHA- Ja den skal HELT KLART også skrives på min seddel!!! Jeg forventer så også, at folk ikke nøgenbader i lystbådehavnen! For NØJ det er klamt!!! :blink:
Og heller ingen flashing eller mooning! :lol:
  • 0

#33 Lene T

Lene T

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2352 besvarelser

Besvaret 07 December 2011 - 12:21

Selvom det kunne blive nogle frække bryllupsbilleder! (y) :b223: :griner:-
  • 0

#34 -Shedevil-

-Shedevil-
  • Tidligere medlem

Besvaret 07 December 2011 - 12:28

Århh.. En enkelt mooning! :lol:
  • 0

#35 Lene T

Lene T

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2352 besvarelser

Besvaret 07 December 2011 - 12:32

NEJ TAK!! -HAHA- Jo så måske, men kun hvis den kom fra mig, for så behøvede jeg ikke selv være vidne til det! -HAHA-

Det kunne ellers være super elegant i brudekjole!! :blink:

Besvarelsen er redigeret af Lene T: 07 December 2011 - 12:33

• 0

#36 -Shedevil-

-Shedevil-
  • Tidligere medlem

Besvaret 07 December 2011 - 12:48

Ehmmm...

Postet billede
  • 0

#37 Lene T

Lene T

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2352 besvarelser

Besvaret 07 December 2011 - 01:17

-HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA-
  • 0

#38 GiftesTilMaj

GiftesTilMaj

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1220 besvarelser
  • Vielses dato:12.05.2012
  • Type vielse:Andet
  • Lokation:7900 Nykøbing Mors

Besvaret 07 December 2011 - 11:46

Har trillet rundt af grin på kontoret over jeres indlæg :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Det var dog ugens morsomste skriblerier !

Og var liiiiige ved at finde på en længere afhandling omkring hende GIMPEN af format som da ved gud i himlen skulle smides ud på et side(læs tog)spor - aldrig i mit liv har da hørt noget ligende :angry: Men det lader du til at have helt styr på. Respekt for at du kan give din kæreste så meget plads GP

Besvarelsen er redigeret af GiftesTilMaj: 07 December 2011 - 11:46

• 0
Postet billede

Følge min planlægning her

Læs beretningen om vores fantastiske dag her

#39 Mightystar

Mightystar

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Medlem
  • 2550 besvarelser

Besvaret 07 December 2011 - 12:12

Lene jeg har først fået det læst nu og jeg fatter ikke at hun stadig er inde i jeres liv.. Det var sådan en jeg havde smækket en på hovedet! :blink: :sm:

Håber godt nok at hun opfører sig til brylluppet..!

Vi har aftalt at vi ikke har nogle med som vi har haft noget kørende med.. Min bedste ven indtil for 4-5 mdr siden var min x som jeg var sammen med i 3 år. Og havde snakket om at han skulle med, men ja.. Det blev så ikke til noget, og jeg fandt også hurtigt ud af med mig selv, at det ville føles underligt..

Der er i forvejen når vi er til fest hos H2Bs bedste ven (der også er forlover) 3 trunter i slænget som min H2B har haft noget kørende med.. :blink: :td:
Så tænkt lige på hvor meget jeg skulle pisse territorium af første gange jeg var til julefrokost med den ene af trunterne.. der sjovt nok er forlovers søster.. Jeg blev placeret væk fra min kæreste, og så tog søsteren ellers pladsen ved siden af H2B og fjantede osv = en ikke glad mille..
Festen gangen efter var jeg sammen med alle 3 og ja.. Fandt først ud af de andre 2 også havde været inde i billedet efter at vi havde haft den typiske "fulde-bedste-veninde-køkken-snak" :o
Det var jeg sq ikke helt vild fan af, men ja.. Skal holde nytår med dem alle i år og nu kan de sq passende få at vide at vi skal giftes (hvis de da ikke ved det)

Forestil jer Mille som en arrig lille bulldog med fråde om munden.. Det er Mille som at der er den. :lol:

Men H2B tager dog selv afstand nu efter jeg pointerede det for ham første gang med hende søsteren, som jeg ikke sys var så fedt..
Og bare for at opmuntre mig selv yderligere, så er jeg også 20 gange mere lækker end dem :tunge: -HAHA-

Besvarelsen er redigeret af Mightystar: 07 December 2011 - 01:04

• 0
Mvh. Mille

Life is for living, we all know. And I don't wanna live it alone...

#40 Trumpf

Trumpf

Hvem sagde bryllupstosset? Mig - naaarj!!!!! :)

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 243 besvarelser
  • Vielses dato:07.09.2013
  • Type vielse:Borgerligt
  • Lokation:Brabrand

Besvaret 07 December 2011 - 01:05

Lige der er jeg helt afslappet - hvis jeg får min vilje om at det er en borgerlig vielse med den nærmeste familie. :D
  • 0
Stolt mor, bridezilla og socialrådgiverstuderende - Betina

0 medlemmer læser dette emne

medlemmer, gæster, anonyme medlemmer