Hårtrend 2012
Besvaret 06 December 2011 - 04:40
Jeg var hos frisøren i dag for at få klippet spidser.
Da vi skal giftes til sommer var det oplagt at høre frisøren ad, med hensyn til bookning af tid, og hvilke frisurer.
Jeg havde taget billeder med af nogle af de frisurer, jeg var faldet over, som jeg synes, ville være pænt til mit hår. (jeg har tykt mellemlangt (ligeunder skuldrene) hår).
Nogle af dem, var mit hår desværre for kort til, men jeg kunne selvfølgelig få nogle længder i, meen det er bare så dyrt.
Trenden for 2012 er frisurere sat i knold - jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om den stil/trend.
En knold har jeg altid fået af vide, at man så ud som en gammel lærerinde (jeg havde sådan en), eller en sur gamle tante - træt og grå.
En knold laver jeg på selv de morgener hvor vi har travlt med at komme ud af døren, derfor jeg lidt svært ved at forestille mig at have en knold i mit hår til mit bryllup.
Men selvfølgelig kan man selv vælge, men nu synes jeg pludseligt, at det blev svært hvordan mit hår skal sidde på den store dag.
Bare et suk.
Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM
Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk
få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!
få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger
få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!
få info om alle de heftige brudekjole tilbud!
Besvaret 06 December 2011 - 05:03
Men som brud kan en knold være meget smukt

Mulighederne er mange

Og vores allesammens Miss-Lenas hår
Besvarelsen er redigeret af Mightystar: 06 December 2011 - 05:04
Besvaret 06 December 2011 - 06:09
Men hvad havde du selv tænkt dig? Prøv at linke, så er der sikkert nogen der kan hjælpe!
Besvaret 06 December 2011 - 08:44
Besvaret 06 December 2011 - 08:54
der kommer jo også til at se anderledes ud når man først får slør på, el nogeg andet hårpynt.
Jeg ved ikke i nu hvordan mit hår skal sidde, måske en knold
1 medlemmer læser dette emne
0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme medlemmer