NatasjaW

Beretning om vores VIDUNDERLIGE dag i Juli <3 <3

176 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Naaaaiii, altså det bliver bedre og bedre! Mere, mere og atter mere! Mere vil ha' mere!!! :loveboard::loveshower:

Og jeg sys I ser smukke ud på jeres parbilleder! :loveflag:

Taaak :kiss:

Der skal nok komme mere, men ihh min eksamen kommer desværre faretruende tæt på nu - åså måske der kommer til at gå lidt længere i mellem indlæggende. :td:

0

Del dette indlæg

Spændende læsning og fine billeder. :cheerleader3: Jeg er selv helt pjattet med lilla og skal også have lilla tilbehør - har også købt lilla paraply men i en anden nuance. :) I er SÅ fine - men jeg kan sagtens følge parbillede-problematikken. Det er også noget, jeg er meget spændt på og lidt forventer det værste af. Men der må da for fa'en kunne komme et par gode shots....

Ja lilla er en dejlig farve :biggrin: omend lidt besværglig når man skal finde blomster :rolleyes:

Og der kommer meeeget bedre billeder senere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den store dag - godset

:heart:

Så skulle vi af sted til location nr. to, som var oppe ved godset. Vi kørte af sted i vores lille mazda med min brudepige som chauffør og det var simpelthen sådan en dejlig tur! :7himmel: Vi poppede vores dyrt indkøbte Dom Perignon champagne og snakkede en masse hele vejen derop. Det var skønt at have lidt tid alene og jeg mindede mig selv om (for 700. Gang) at jeg skulle huske at nyde det hele. Vi ankom til godset og regnen tog til – ikke optimalt vejr for et fotoshoot. :td: Derfor valgte vi i stedet at drikke velkomstdrink med vores gæster, nyde synet af vores bugnende gavebord og læse lidt i den super fine og sjove PA-bog jeg havde fået tidligere på dagen. :biggrin:

post-38078-0-31463300-1326823245.jpg

post-38078-0-45316100-1326558618.jpg

post-38078-0-35613800-1326558655.jpg

post-38078-0-47470700-1326558683.jpg

post-38078-0-39110800-1326558713.jpg

post-38078-0-69371700-1326576116.jpg

Vi skulle rigtig have taget et stort fællesbillede udenfor, men da vejret jo ikke var det bedste forsøgte vi at få taget et indendørs. Det er svært egentlig at se folk, men det giver en god ide om hvilken dejlig flok vi var samlet :loveflag:

post-38078-0-05131500-1326576220.jpg

post-38078-0-27512600-1326576159.jpg

post-38078-0-03118900-1326576186.jpg

Vores toastmaster fik budt velkommen og fortalt lidt om planen mht. taler, ryge/tisse pauser og ikke mindst at folk gerne måtte finde dem selv på vores (hjemmelavede) bordplan og sætte sig til bords.

post-38078-0-03158100-1326576135.jpg

Redigeret af NatasjaW
0

Del dette indlæg

Ihh, hvor skønt at jeg lige kiggede på BK idag :loveflag:

Hvor ser I bare fantastiske ud.. :c166: Sejt, med dit strømpebånd der lige vil falde ned... Vores organist gav den også vanvittig gas til sidste vers i alle sangene og det var så underligt! Det fik Svend og jeg os også et godt grin over.. Skøre sure dame :rolleyes:

Glæder mig til resten af fortællingen :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, hvor skønt at jeg lige kiggede på BK idag :loveflag:

Hvor ser I bare fantastiske ud.. :c166: Sejt, med dit strømpebånd der lige vil falde ned... Vores organist gav den også vanvittig gas til sidste vers i alle sangene og det var så underligt! Det fik Svend og jeg os også et godt grin over.. Skøre sure dame :rolleyes:

Glæder mig til resten af fortællingen :a1221:

Tak skal du have søde :hug:

Haha fedt at jeres også gav den gas -HAHA- Det gav alligevel lidt grin og undren rundt omkring !

0

Del dette indlæg

Wauw en fantastisk beretning :) Sad med tårer i øjnene flere gange, og hold da op det var fedt at læse!

(Nu glæder jeg mig bare endnu mere til det bliver min tur :))

Ej hvor er det sødt af dig at skrive :hug: tusind tak skal du have, det er virkelig dejligt at få at vide.

Ihh hvor skal du glæde sig altså.. det er en helt igennem magisk dag - med og uden fejl og mangler. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den store dag - den store tale

Min søde ægtemand var så nervøs for sin tale at vi havde arrangeret med toastmaster og kok at han skulle holde den inden forretten kom på bordet – ellers ville han ikke få en bid ned. :a1221: Han har aldrig holdt tale før og han følte at hans tale til mig skulle være så god at alle havde tårer i øjnene, slog sig på lårene af grin og i øvrigt ville huske den til deres dages ende. En sød tanke, men måske også en smule urealistisk for en nybegynder. Mine tvivl blev dog gjort til skamme – for det var sgu en god tale. :respekt: Den var ikke for lang, ikke for kort. Den var sjov, sød og kærlig. Mange roste ham bagefter og jeg tror at det var på dette tidspunkt at han for første gang på dagen for alvor slappede rigtigt af, efter en veloverstået tale og en masse kys fra hans kone. :kiss: Jeg var tydeligvis også lidt nervøs på hans vegne, for på samtlige billeder der er taget af mig mens han snakker, sidder jeg og piller ved min serviet. :fløjt:

Så er han igang.. og nervøsiteten er vist tydelig hos os begge.

post-38078-0-12300800-1326827946.jpg

post-38078-0-57104800-1326828137.jpg

En lille tåre kniber sig frem hos bruden..

post-38078-0-32183400-1326827972.jpg

"var det godt nok" - blikket.. :rolleyes:

post-38078-0-13491900-1326828003.jpg

"Ja det var fantastisk" - kysset. (elsker min fars udtryk her :lol: )

post-38078-0-04716300-1326828019.jpg

Lidt mere kærlighed :loveboard:

post-38078-0-64538100-1326828041.jpg

Så måtte vi også lige en tur op på stolen og vise et dejligt kys frem

post-38078-0-36526800-1326828684.jpg

Redigeret af NatasjaW
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw hvor er I skønne :loveboard: - og hvor er jeg glad for at det ikke kun er mig der halter med beretningen :rolleyes:

Tusind tak :hug: (og i lige måde altså :tunge: )

Ja - men måske er det ikke helt dumt, for der er jo ikke så mange beretninger på den her tid af året, så er det udemærket at vi kan komme med lidt :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Så har lige læst din dejlige og skønne beretning, den er jo fantastisk :loveshower:

Du ser så smuk ud og din kjole, den sidder jo som skabt til dig :heart: I love it :heart:

Synes at I har fået taget nogle hele fantastiske par, billeder, man kan jo se kærligheden lyse ud af jer begge 2 :iloveyou:

Er osse helt vild med de billeder med jeres lilla paraply, hvor har du købr den henne????

For sådan en må jeg bare eje til vores bryllup, da lilla er med i vores tema :cheerleader3:

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1326840292' post='1185119]

Så har lige læst din dejlige og skønne beretning, den er jo fantastisk :loveshower:

Du ser så smuk ud og din kjole, den sidder jo som skabt til dig :heart: I love it :heart:

Synes at I har fået taget nogle hele fantastiske par, billeder, man kan jo se kærligheden lyse ud af jer begge 2 :iloveyou:

Er osse helt vild med de billeder med jeres lilla paraply, hvor har du købr den henne????

For sådan en må jeg bare eje til vores bryllup, da lilla er med i vores tema :cheerleader3:

Hej Lisbeth

Tusind tak for de søde ord :7himmel: Det var vitterligt også bare en perfekt dag for os !

Jeg har købt den i lisbeth dahl til 270 tror jeg :unsure:

Smid mig en PM hvis du har lyst til at købe min lidt billigere - den er kun brugt en gang :tunge:

0

Del dette indlæg

Den store dag - Brudens far

Så kom forretten på bordet og jeg tror at folk har været sultne, for i et kort øjeblik var der helt stille. 55 mennesker sad i stilhed og nød deres laks – og selvom det måske kun varede et par minutter, var det et specielt øjeblik at kunne sidde og kigge ud over sin normalt meget højrøstede familie og vennekreds og se dem nyde maden så meget at de glemmer at snakke. :lol: Som sagt varede det ikke længe og efter de første mundfulde gik snakken lystigt igen. Talerprogrammet var åbenbart lidt proppet så der gik ikke mange sekunder fra forretten var spist til næste levende billede – min far, skulle tale. :loveboard:

Min far er en spontan taler og har aldrig haft noget skrevet på forhånd. Han rejser sig og siger hvad der falder ham ind. Det betyder at de ting han siger kommer lige fra hjertet, men det betyder også at kvaliteten af talen er omvendt proportional med hans indtag af alkohol. Ikke at min far er alkoholiker, men når han drikker bliver han let ret fjollet og åndssvag at høre på, uden at det bliver ubehageligt. Jeg husker en nytårsaften for ca. ti år siden hvor han havde fået et glas pagne eller fem og i sin brandert forsøgte at sælge mig rød peber fra ostefadet. Man kan ikke lade være med at grine af ham, men han kan også godt blive lidt for pinlig til tider. Netop derfor var det dejligt at han var en af de tidligere talere – især når man tænker på hvordan min far og svigerfar gik til den med cognacen senere. :rolleyes:

Han snakkede om os og lavede sjov med at Kasper ikke var kommet til ham for at bede om min hånd forinden – og det nok egentlig var meget godt for han havde sikkert sagt nej, fordi Kasper forrige vinter kørte fra min far (som er erfaren skiløber gennem 40 år) på den sorte piste selvom det var Kaspers første tur på brædderne. Det var en sød og sjov tale som ikke kommer til sin ret hvis jeg forsøger at genfortælle den her

post-38078-0-41224400-1327183457.jpg

En lidt følelsesladet far.. :loveboard:

post-38078-0-83433800-1327183427.jpg

post-38078-0-20824900-1327183471.jpg

post-38078-0-13778400-1327183492.jpg

Derefter var det tid til min dejlige mands første toiletbesøg og dermed også min første kysserunde – som blev indledt meget ivrigt af nogle af vores venner som forsøger at kæmpe sig ind fra venstre og dermed imod strømmen.

post-38078-0-35296700-1327183517.jpg

post-38078-0-46023400-1327183554.jpg

Redigeret af NatasjaW
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer