Gå til indhold

Hvad er "jeres sang"?

72 besvarelser i dette emne

#21 Oneword

Damn - jeg er ved at blive afhængig af forumet

• Lykkelig gift
  • 102 besvarelser
  • Vielses dato:14.04.2012
  • Type vielse:Kirke

Besvaret 30 January 2012 - 07:16

Vores er Maria McKee - Show me heaven =) Også den sang en bekendt skal synge efter jeg har holdt min tale..

http://Udelukket pga. spam/tickers/v8bdkpjfyf0wqhej.png

Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM

Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk

få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!

få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger

få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!

få info om alle de heftige brudekjole tilbud!

#22 kierbye

Hvis jeg sover mindre kan jeg bruge flere timer på bryllupsklar

• Lykkelig gift
  • 259 besvarelser
  • Vielses dato:21.04.2012
  • Lokation:Gylling kirke

Besvaret 30 January 2012 - 08:54

vores er hero med maria carey

#23 -Frangipani-

• Tidligere medlem

Besvaret 31 January 2012 - 09:03

Der er ikke én sang som bare er "vores", der er flere:

Queen: Don't stop me now
John Mayer: Your body is a wonderland (spillede og sang min kæreste for mig i underhylere engang, det husker jeg stadig ;))
Celtic Women: You raise me up
Rhapsody: Dawn of Victory
Bruno Mars: Marry you
Crüxshadows: Eye of the Storm

Der er mange flere. Vi er meget musik-interesserede begge to, så det kan ikke undgås andet end at der er lidt af hvert ;)

#24 MariaSchmidt

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 3313 besvarelser
  • Vielses dato:11.08.2012
  • Type vielse:Udendørs
  • Lokation:Las Vegas

Besvaret 31 January 2012 - 03:06

Vi har vist heller ik rigtig nogen bestemt herhjemme, hehe. Hvis jeg endelig skulle nævne noget er vi nok ovre i:

1) Bryan Adams - Inside out
2) Bryan Adams - Best of me
3) My Darkest Days - Without you

- altså om han har andre sange, der minder ham specifikt om noget omkring mig, skal jeg så lade være usagt, haha. Men TROR jeg rammer sådan meget godt :)

Postet billede

#25 newdoc

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 424 besvarelser
  • Vielses dato:17.05.2012

Besvaret 01 February 2012 - 04:58

Vores er først "fundet" for nylig... Min far døde for 18 år siden og er her desværre ikke til at føre mig op m.v... Han var vild med Elvis Presley, så jeg er vokset op med ham i højttalerne... :wink: Jeg er alt for følsom til at kunne gennemføre en længere tale på bryllupsdagen, så det bliver istedet et slideshow med bl.a. "Can't help falling in love." i baggrunden.. H2B sagde for nylig, at han betragter UB40's version som vores sang... :wink:

Besvarelsen er redigeret af newdoc: 02 February 2012 - 02:39

Se min bryllupsplanlægning her.
111 Inviterede. 88 tilmeldte, 23 afbud.

Vores drømmebryllup!!!

#26 barbarapigen

Ny bruger

• Nyt medlem
  • Pip
  • 5 besvarelser
  • Vielses dato:23.06.2012

Besvaret 02 February 2012 - 10:06

"Three times a lady" med Lionel Richie. Den skal vi også have sunget under festen af en sanger, der kommer med hyggepianisten. Glæder mig vildt! :-)

#27 Malene C

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Medlem
  • 1247 besvarelser
  • Vielses dato:13.07.2013
  • Lokation:Amager/København

Besvaret 02 February 2012 - 10:49

Vi har to.
"Close to you" af The Carpenters og
"Kiss me" af Sixpence none the richer
Følg min bryllupsplanlægning her

Daisypath Wedding tickers

#28 310508

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Medlem
  • 1727 besvarelser
  • Lokation:Korsør

Besvaret 03 February 2012 - 10:02

Vores sang er blevet Claptons Wonderful tonight. Det var min mands store ønske at vi skulle danse til den som den allersidste dans inden natmaden blev serveret, så vi åbnede dansen med brudevalsen og lukkede med Wonderful tonight.

#29 malenerok

Ny bruger

• Medlem
  • PipPip
  • 43 besvarelser

Besvaret 05 February 2012 - 05:28

Vi har 2.

Sexy eyes med Whigfield. Denne sang drønnede ud af højtalerne på disco BALL i callela for snart 16 år siden. Til denne fandt vores første kys sted.

Nr 2 er fra 1998 hvor vi fandt sammen igen og er Shania Twain med Still the one.

#30 Janina

SUPER ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 752 besvarelser

Besvaret 05 February 2012 - 09:08

Jeg synes det er så dejligt at høre hvilken musik der betyder noget for folk. Nu har jeg fundet ud af at sætte link på så nu skal I da også have vores:

Denne er fra en film jeg så imens han sad ved computeren og læste til eksamen. Jeg ville ikke forstyrre ham og sad derfor med hovedtelefoner på, men blev ret grebet af stemningen i filmen og var NØD til at lige række ud og skrible på blokken ved hans side at jeg elskede ham. Han skrev tilbage og så sad vi og skrev lidt sammen selvom vi sad lige ved siden af hinanden, Jeg hev stikket ud så han også kunne høre musikken og det blev på en måde meget følelsesladet, måske fordi det hele var helt uden et eneste talt ord.

I can't help falling in love with you, er der allerede blevet linket til, så det vil jeg undlade at gøre igen.

Den blev spillet på den restaurant vi spiste på den aften vi blev forlovet. Min søde kæreste havde travlt med at sidde og kigge på mig, så jeg måtte lige gøre ham opmærksom på sangen og teksten, før han lagde mærke til den (Jeg kan nok bedst kan lide versionen med Elvis)

Tilsidst denne som er en lidt anden genre, men vi er begge to ret vilde med Alicia Keys og da vi lige var blevet kærester sendte vi denne til hinanden en gang imellem

H A P P I L Y E V E R A F T E R

Postet billede
BRUDEKJOLE sælges her: http://www.bryllupsk...__fromsearch__1

#31 Janina

SUPER ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 752 besvarelser

Besvaret 05 February 2012 - 10:57

Så var der jo også lige denne her. Vi har tilbragt meget tid langt fra hinanden og derfor rammer denne her jo lige plet :) Åh, hvor har jeg siddet og tudet til den sang mange gange, når jeg har savnet ham så meget at det gjorde ondt dybt, dybt indeni...

Postet billede

#32 Miss'Elvis<3'

Ny bruger

• Lykkelig gift
  • 17 besvarelser
  • Vielses dato:21.07.2012
  • Type vielse:Kirke bryllup

Besvaret 07 February 2012 - 01:57

Vores sang er med Brad Paisley med "Then", fordi teksten passer meget godt på hvordan vores forhold startede.. Altså det tog over 45 minutter og kysse godnat.. Den sang er bare dejlig! :b
ೋღ☃ღೋ Karsten&Dorthe ೋღ☃ღೋ

#33 -Shedevil-

• Tidligere medlem

Besvaret 07 February 2012 - 01:59

Vores sang er "Every River" med Runrig - måske ikke en typisk kærlighedssang - men ikke desto mindre en vi begge to holder meget af, og begge to kan "svæve lidt hen" til.. :heart: Til vores bryllup d. 28.1.12 havde jeg i al hemmelighed hyret en sangerinde til at komme og synge den i kirken.. :loveshower:

Den søde Miss Lena - som var globryllups gæst var så super overskudsagtig - at hun lige fik det optaget med sin mobil.. :heart:

Teksten er:

You ask me to believe in magic

Expect me to commit suicide of the heart

And you ask me to play this

game without question

Raising the stakes on this shotgun roulette

But you came to me like the ways of children

Simple as breathing, easy as air

Now the years hold no fears, like

the wind they pass over

Loved, forgiven, washed, saved

Every river I try to cross

Every hill I try to climb

Every ocean I try to swim

Every road I try to find

All the ways of my life

I'd rather be with you

There's no way

Without you

Besvarelsen er redigeret af Shedevil: 07 February 2012 - 02:01

#34 diskobil

DISKOBIL

• Annoncør
  • 12857 besvarelser
  • Type vielse:Have
  • Lokation:Nordsjælland men spiller i hele landet

Besvaret 07 February 2012 - 03:23

Runrig :) :) :)
Postet billede
Bent Zimmermann

En totalløsning til bryllupsfesten med ubegrænset spilletid (op til 12 timer) til fast pris.

• Alt er opstillet og klart i god tid inden middagen starter.
  • Under middagen leverer vi dæmpet stemningsbestemt dinnermusik samt musik til festsangene.
  • Efterfølgende spiller vi alsidig dansemusik til de sidste gæster går hjem eller stedet/festen lukker.
  • Vi kan også tilbyde en såkaldt pakkeløsning hvor der indgår en pianist under middagen.

Gå med Diskobilen på Facebook Kontakt os gerne for et uforbindende tilbud ! Det siger kunderne om os !

#35 Yndlingsbabe

Ny bruger

• Medlem
  • PipPip
  • 40 besvarelser

Besvaret 07 February 2012 - 08:23

Det er ikke for at ødelægge nogens yndlingssange, men jeg kan godt undre mig over, hvorfor folk mener at "almost here" er en romantisk kærlighedssang, når den tydeligvis handler om svigt og en kæreste der ikke er til stede?

Selvfølgelig skal man have lov at høre lige præcis den musik man vil, og det har helt sikkert også noget at gøre med de minder man har om den sang :)

Jeg undrer mig bare :)

#36 Janina

SUPER ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 752 besvarelser

Besvaret 07 February 2012 - 09:17

Ja, det er helt klart ikke altid ordene som gør det. Sangen "I will Always love you" (Whitney Houston) kan man vist godt kalde en af de ultimativt største kærlighedssange til dato - og den handler egentlig om at gå fra hinanden... Det handler om de følelser som musikken vækker i én :)

Postet billede

#37 diskobil

DISKOBIL

• Annoncør
  • 12857 besvarelser

Besvaret 08 February 2012 - 09:36

Nu er "vores sang" jo et vidt begreb. For de flestes vedkommende er det den som de ønsker efter brudevalsen og der behøver det nødvendigvis ikke at være en "pladder-romantisk" sang. Omvendt vælger man heller ikke et nummer som siger det stik modsatte og det mener jeg heller ikke er tilfældet her. Jeg syntes ikke man entydigt kan sige at Almost Here kun handler om svigt og en kæreste der ikke er tilstede. Den handler i ligeså høj grad om at kærlighed ikke altid er er sort og hvid (dvs. definerbar).

Et nummer som Du Er med News er jo pr. definition et kærlighedsnummer der bl.a. bruges meget af brudepar i kirker m.v. men hvis man nærlæser teksterne "du er der hvor alle blomsterne gror" "Du tog mit hjerte med". så kan det faktisk også være en sang om en som ikke er mere.

Betydningen af numre er jo noget som man i vores verden er nødt til at gå op i. Der er numre som man ganske enkelt ikke kan spille til bryllupsfester selvom de bliver ønsket (eks. Mest ondt med Medina/Thomas Helmig) uden at skele til tidspunktet og ikke mindst brudeparret. Et nummer som "Er der nogle i himlen" eller "kære lillesøster" skal man også være utroligt varsom med. Havde for en del år siden en der spurgte til sidstnævnte og jeg forholdt mig lidt afventende. Da vedkommende så blev ved at spørge ind til det igen og igen (jeg havde sagt at jeg var lidt betænkelig ved det) gjorde jeg det med det resultat at en af de kvindelige gæster stod og hylede. Det viste sig at hun havde mistet sin lillesøster for et år siden. Andre ville måske reagere stik modsat og endda måske selv ønske det.

Hvor vil jeg hen med det ? I ovennævnte danske numre er teksten meget tydelig og fremme. Det er den ikke i et nummer som Almost Here. Dels fordi teksten er engelsk men også fordi den er "pakket" ind.
Postet billede
Bent Zimmermann

En totalløsning til bryllupsfesten med ubegrænset spilletid (op til 12 timer) til fast pris.

• Under middagen leverer vi dæmpet stemningsbestemt dinnermusik samt musik til festsangene.
  • Efterfølgende spiller vi alsidig dansemusik til de sidste gæster går hjem eller stedet/festen lukker.
  • Vi kan også tilbyde en såkaldt pakkeløsning hvor der indgår en pianist under middagen.

Gå med Diskobilen på Facebook Kontakt os gerne for et uforbindende tilbud ! Det siger kunderne om os !

#38 diskobil

DISKOBIL

• Annoncør
  • 12857 besvarelser

Besvaret 08 February 2012 - 09:38

Et af de flotteste kærlighedsnummer jeg mindes og også bruger meget i dinnersammenhæng er iøvrigt dette og det viser også hvor undervurderet manden er i Take That sammenhæng

Postet billede
Bent Zimmermann

#39 Dorindom

SUPER ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 647 besvarelser
  • Vielses dato:28.07.2012
  • Type vielse:Kirkelig velsignelse.
  • Lokation:Djursland

Besvaret 08 February 2012 - 01:46

Vi har ikke nogen sang, men jeg sang denne sang til ham til hans 25 års fødselsdag:

Den er med i "P.S. I love you" - en kanon god film i øvrigt!

Ellers er der også Celine Dion - because you loved me, som hun skrev til sin mand efter hun havde været syg (Tror je nok det var). Synes den er så smuk!

Sælger min smukke Morilee brudekjole! http://www.bryllupsk...ra-morilee.html
Sælger ud af brudetilbehør! http://www.bryllupsk...ml#entry1289917
Sælger duge og bordpynt! http://www.bryllupsk...ynt-sclges.html

#40 Anell

Jeg er nu seriøst afhængig af forumet

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 151 besvarelser

Besvaret 08 February 2012 - 01:46

Jeg mødte min kæreste på nettet, og mit navn på datingsitet var Mrs Jones, fra sangen Me & Mrs Jones. Så den sang må vist sige at være vores om ikke andet så "min" sang.

Kh Anell

1 medlemmer læser dette emne

0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme medlemmer