Gå til indhold

SPÆNDENDE INDLÆG OM BRYLLUP - SE NEDENSTÅENDE KATEGORIER 

Rød løber foran kirken

9 besvarelser i dette emne

#1 Janina

Monster Bridezilla

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 529 besvarelser
  • Vielses dato:23.06.2012
  • Type vielse:Kirke

Besvaret 17 February 2012 - 10:49

Min kæreste, som ellers ikke ligefrem har gået op i planlægningen af dette bryllup, nævnte pludselig i går aftes, at han gerne vil have hvide blomster og rød løber i kirken! Jeg har jo besluttet langt det meste indtil nu, så når han endelig kommer med et ønske, skal han selvfølgelig have det opfyldt :) De hvide blomster er vel ikke det store problem, men den røde løber, er det noget kirker almindeligvis ligger inde med?
getting married in daysCreated by Wedding Favors

Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM

Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk

få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!

få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger

få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!

få info om alle de heftige brudekjole tilbud!

#2 Carina Stærke

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Medlem
  • 2004 besvarelser
  • Type vielse:På rådhuset, på en strand og i kirken. Oh yeah!

Besvaret 17 February 2012 - 12:27

Nej, det tror ikke. Men det skyldes egentlig, at jeg ikke mindes, at jeg nogensinde har set en rød løber ude foran en kirke (eller jo, da Frederik og Mary blev gift :biggrin:). Men du kan selvfølgelig prøve at forhøre dig hos din kirke :)

Læs min planlægning af 3 x bryllup her

Og læs mine bryllupsberetninger her.

#3 Kaalby

Ny bruger

• Medlem
  • PipPip
  • 36 besvarelser

Besvaret 17 February 2012 - 01:13

Ellers har Bilka røde løbere:-)

#4 0Tine0

"Lykkelig" kan kun svagt beskrive mig :)

• Lykkelig gift
  • 1757 besvarelser
  • Vielses dato:10.03.2012
  • Type vielse:Rådhus
  • Lokation:Holstebro

Besvaret 17 February 2012 - 01:58

Jeps, tænkte også lige bilka og føtex, de har dem i hvertfald op til nytår - men til herdag ved jeg egentligt ikke... Men når de har dem, koster de ca. 100,- for 3 meter.

Følg vores bryllupsplanlægning her ♥♥♥ Beretningen fra vores bryllup her

Bryllupsoverskud sælges - fjerbuket - cardigan - øreringe - gæstebog - pink bordløbere - hjertekrymmel

Ubrugt str. 34-36 moccafarvet brude/gallakjole til salg

Postet billede

#5 MunkVerner

SUPER ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 771 besvarelser
  • Vielses dato:28.04.2012

Besvaret 17 February 2012 - 01:58

Du kan også leje røde løbere så du ikke står med dem bagefter...

#6 LHK

Hjælp - jeg er ved at blive en Bridezilla

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 396 besvarelser
  • Type vielse:Kirke - helt sikkert
  • Lokation:Århus, nå nej Aarhus

Besvaret 17 February 2012 - 02:50

Må jeg ikke lige spørge... Skal den røde løber være inde i kirken, eller udenfor? Jeg ved godt, at det er et lidt dumt spørgsmål, men du skriver "hvide blomster og rød løber i kirken ". Men det er jeg måske ikke umiddelbart helt sikker på, at man må. Som de andre skriver: Der er nok ikke andet at gøre end at kontakte kirken/præsten.

P.s. Jeg synes det er rigtig fint, at din h2b er kommet med det forslag, og at du er med på det. Tror det bliver kanon flot.....
Mange hilsner fra Louise

#7 Janina

Monster Bridezilla

• Medlem
  • 529 besvarelser

Besvaret 18 February 2012 - 12:46

Tak for svarene indtil videre. Jeg må nok spørge kirken om det kan tillades, at man medbringer sin egen røde løber (for jeg tror heller ikke det er noget de har) men det er en ret stor kirke, så der skal en del meter til.

Det kan jo være jeg kan låne Frede og Marys :biggrin:

Min kæreste forestiller sig en rød løber op ad kirkegulvet, som man muligvis ofte har i USA (ellers ved jeg ikke hvor han har idéen fra)

#8 Conni

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Medlem
  • 1348 besvarelser
  • Lokation:Samsø

Besvaret 18 February 2012 - 10:38

Jeg har købt en rød løber på ebay til lige under 70kr - den er vist 3 meter lang. Det er dog sådan noget helt tyndt noget (dog ikke gennemsigtigt), men den giver ligesom ideen om rød løber uden at man skal købe sig fattig :)
Kærlige hilsner Conni

Postet billede

#9 SpiffN

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 439 besvarelser
  • Vielses dato:28.04.2012
  • Lokation:København S

Besvaret 18 February 2012 - 07:04

Se besvarelseJanina, den 17 February 2012 - 10:49, sagde:

Min kæreste, som ellers ikke ligefrem har gået op i planlægningen af dette bryllup, nævnte pludselig i går aftes, at han gerne vil have hvide blomster og rød løber i kirken! Jeg har jo besluttet langt det meste indtil nu, så når han endelig kommer med et ønske, skal han selvfølgelig have det opfyldt :) De hvide blomster er vel ikke det store problem, men den røde løber, er det noget kirker almindeligvis ligger inde med?

Aiii, er 100 på at Nykirken vil være smuk med sådan en rød løber... :thumbsupsmileyanim: meeeen, tror faktisk hvis man kunne lade den røde løber "løbe" ud af kirken, så ville det være rigtig flot... Skulle jeg giftes en i en hvid kirke - så ville jeg formentlig nok insistere på en rød løber også :)

#10 Janina

Monster Bridezilla

• Medlem
  • 529 besvarelser

Besvaret 26 February 2012 - 02:25

Ok, jeg er lidt forvirret! :blink:

Jeg har oprettet denne tråd men jeg har ikke givet den, denne overskrift "Rød løber foran kirken" da mit indlæg ikke handler om en rød løber foran kirken, men om en rød løber INDE i kirken langs midtergangen. Jeg kan ikke huske min oprindelige overskrift, men hvordan kan min overskrift pludselig være ændret???

(jeg lagde mærke til dette da jeg læste på Bryllupsklars forside og så et sted hvor der stod læs også emnerne: ... og da jeg klikkede på linket, blev jeg overraskende nok dirigeret til mit eget indlæg, men altså med en anden overskrift!)

1 medlemmer læser dette emne

0 medlemmer, 1 gæster, 0 anonyme medlemmer