Harmony

Sonni og Lunas kærlighedsfest <3

87 indlæg i dette emne

Hej og velkommen til vores(..min..) planlægningstråd! Nu har jeg jo været herinde i et stykke tid, så er det også på tide at jeg får mig en lille planlægningstråd!

Først er der lige lidt om os :)

Jeg hedder Nina og er 23 år, og min vidunderlige udkårne hedder Jesper og er 28. Vi lærte hinanden at kende over en datingside på nettet, hvor han startede med at skrive til mig. Jeg kan huske at han blev fanget af noget jeg havde skrevet på min profil; "Jeg søger én som er lidt som mig selv, og alligevel kan alt det som jeg ikke selv kan", og man må sige at jeg fandt ham! Eller rettere sagt, han fandt mig! :heart:

Vi mødte hinanden første gang på vores date fredag den 2/1-2009, hvor jeg skulle komme og hente ham i Århus havn ved færgen som han var med. Da han kom gående ned af færgerampen, kunne jeg genkende ham med det samme(jeg havde været inde og lure ham på facebook ^_^), Jeg kan tydeligt huske suset da jeg så ham, og vi mødtes i den største omfavnelse i verden! (tror vi blokkerede rampen for de andre i stykke tid) Det var virkelig kærlighed ved første blik!! :a1221:

Så holdte vi vores date i Århus by. Det var bare så romantisk og vi snakkede fantastisk sammen. Vi klikkede bare!

Daten varede faktisk i hele 3 dage, og det var så hårdt at skulle skilles søndag aften.

Vi flyttede sammen efter 3 måneder i min gamle 2-værelses, og blev forlovet efter 4 måneder (det er også en super romantisk historie, men den får i en anden gang :)). Og sidenhen er vi flyttet i hus som vi lejer af mine forældre. Her har vi boet i 1½ år nu, og nu nærmer vores store dag sig med hastige skidt! Vi glæder os begge utrolig meget! :loveshower:

Det praktiske :

Gæster: 37 kommer, 14 kommer ikke. SU. 12/4.

Vielse: Lime kirke

Reception: i mine forældres smukke smukke have

Feststedet: Den Gamle Kro i Hornslet

Forlover: Hans bedste ven

Toastmaster: Min bror

Menuen:

Kørsel: Svigerfars Audi A8

Musik: Min klaverlærer gennem 15 år spiller under spisningen, og så en jukebox til senere på aftenen

Farvetema: elfenbenshvid og syren-lilla

Fotograf

Overnatning: Vi kan som brudepar gratis overnatte på kroen med morgenmad

Blomster

Brudebuket

Bryllupstøj :

Bruden:

Kjolen

Kjolerne jeg overvejede

Håret, makeup og negle: laves i hud og fodplejeklinikken Hornslet

Skoene

Gommens:

Jakkesæt med vest og kravat

DIY-projekter:

Invitationer

Bordkort

Bordplan

Takkekort

Gæstebog

Smykkerne

Strømpebånd

Taske

Hårpynt

skiftesko

Andet :

Kagen laver min søde grankusine: inspiration

Topfiguren

Vielsesringene

Vores mellemnavne

Vores svære beslutning

************Under udarbejdelse!**************

Kærlig hilsen Harmony

Redigeret af Harmony
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! Der er jo heller ikke lang tid til - 34 dage :o

Er ikke helt begyndt at få sommerfugle i maven endnu - er for travl til det - men der er jo også små 3 mdr. endnu, så det kan sagtens nå at komme :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! Der er jo heller ikke lang tid til - 34 dage :o

Er ikke helt begyndt at få sommerfugle i maven endnu - er for travl til det - men der er jo også små 3 mdr. endnu, så det kan sagtens nå at komme :lol:

Ork ja det skal nok komme!! :lol:

Jeg har det som om at vi har 1000 ting vi mangler, selvom vi faktisk ikke mangler ret meget. Jeg har det med at stresse mig selv over ingenting :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak! Det har også taget langt til at lave dem, den endnu længere tid at finde ud af hvordan de skulle se ud!

Ja, det har ikke været de billigste at lave.. Men det dyreste ved dem var faktisk papiret. Perlerne købte jeg i en hobbybutik i Randers for 15 kr. for et ark med 58 stk., de er halve og selvklæbende :-) Perletråden købte jeg i Stof Stuff i Hornslet for omkring 10-15 kr. meteren mener jeg :-)

Blomsterne på bordkortene er købt på ebay, og så har jeg selv farvet dem. Ellers har jeg lavet det hele selv ^_^ Blomsterne på invitationerne er punchet ud af akvarelpapir, og så farvet bagefter. Det giver en lidt mere rustik effekt end bare at punche dem af farvet papir :-)

Jeg elsker også vores bordkort! :biggrin: Jeg fandt inspiration fra denne side, hvor jeg så bordkortene.(scroll lidt ned af siden) Jeg kunne bare ikke stå for dem!

0

Del dette indlæg

1000 tak! Det har også taget langt til at lave dem, den endnu længere tid at finde ud af hvordan de skulle se ud!

Ja, det har ikke været de billigste at lave.. Men det dyreste ved dem var faktisk papiret. Perlerne købte jeg i en hobbybutik i Randers for 15 kr. for et ark med 58 stk., de er halve og selvklæbende :-) Perletråden købte jeg i Stof Stuff i Hornslet for omkring 10-15 kr. meteren mener jeg :-)

Blomsterne på bordkortene er købt på ebay, og så har jeg selv farvet dem. Ellers har jeg lavet det hele selv ^_^ Blomsterne på invitationerne er punchet ud af akvarelpapir, og så farvet bagefter. Det giver en lidt mere rustik effekt end bare at punche dem af farvet papir :-)

Jeg elsker også vores bordkort! :biggrin: Jeg fandt inspiration fra denne side, hvor jeg så bordkortene.(scroll lidt ned af siden) Jeg kunne bare ikke stå for dem!

Jeg synes, dine bordkort er flottere end dem fra bloggen! :thumbsupsmileyanim: Hmmmm, men h2b mener, at jeg bruger for mange penge på bryllup, så jeg må nok hellere holde mig til mine enkle, nemme og billige sommerfugle-bordkort. Men HVIS jeg nu alligevel kom til at overveje blomsterbordkort - har du så et link til ebaysælgeren, hvor du købte blomsterne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak!! :biggrin:

Ja, jeg købte dem her : http://www.ebay.com/...ME:L:OU:US:1123

De står godt nok som solgte nu, men mon ikke hun har flere hvis du søger i shoppen? Sælgeren hedder giftandkris, og holder til i Thailand. Så det var lidt en chance m.h.t. told. Men sådan er de jo når man shopper uden for Europa.

Men hvis du søger på "Mulberry Paper Daisy Flower", kommer der en masse lignene op! Og de er meget billigere end dem fra Pandurohobby :-)

Redigeret af Harmony
1

Del dette indlæg

Her er min taske! Bøjlen har jeg købt i Stof og Stil, og der fulgte et gratis mønter med. Selve basen er lavet af brudesatin, og så er der et rynket lag brudetyl over. Blomsterne er lavet af den samme brudesatin som tasken, og blonderne er fra Etsy. :)

post-46984-0-18290300-1333998785.jpg

post-46984-0-77808200-1333998798.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer