Nynne76

Hårkrise...

5 indlæg i dette emne

Hej til alle jer skønne brude.. :)

Jeg er korthåret... i den ene side mere kort end i den anden.. Jeg kan virkelig ikke se hvordan de vil sætte garnet! Min frisør har bare sagt jeg skal lade det gro.. Ligner en der har en KÆMPE hat på nu, da mit hår er meget tykt.. Men jeg må vel bare sætte min lid til at hun ved hvad hun snakker om.. he he. Men hun sagde det ser dumt ud med slør når man er korthåret!! Jeg ville ellers både have slør og diadem... :(

Knus Nynne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

altså man kan jo sætte sådan nogle små silikone elastikker i toppen af det kort hår og lave sådan 3 eller 4 bitte-små rottehaler, der hvor du vil har sløret skal sidde. Så kan man nemlig fint sætte sløret fast; osse i kort hår. Ellers er en hårbøjle/diadem en fine løsninge i kort hår:-D

0

Del dette indlæg

Tak for rådet.. :) Jeg havde ellers fået skulderlangt hår fordi vi skal gifftes.. MEN jeg blev skør af det hår.. Har altid været korthåret, men nu kan jeg godt fortryde jeg fik det klippet af... ;) Typisk mig.. he he

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Self kan man det. :) Som du kan se på mit billed at har jeg heller ikke langt hår.

Med et glattejern og hårnåle kan man komme langt.

Jeg har faktisk lavet min brudefrisure på min veninde. Hun har sådan noget hår der er klippet op i nakken, og så lidt længere foran. Det længste går vel til kæberne. Og tro det eller ej - men jeg formået da både at få krøller i det OG sat alt op bagefter så det lignede skulderlangt hår. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer