nissensmor

Candy hjerter

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har købt skum hjerter i tiger

Hej mrl......skum hjerter -- ja det er en mulighed. Jeg susede lige ind på Tigerhjemmeside, men kunne ikke se dem. Kan du "se" på dine om holdbarhed. Jeg tænker at candy hearterne er nærmest uendelig, men gælder det samme for skum? På Ebay og Amazon skal jeg give 300 kr. + transport for 500 g candy heart. Der kommer en joakim von and op i mig, når det er til DYI

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis du benytter linket, kan du så ikke sætte billeder og beskrivelse ind af hvad der er i pakken... har svært ved at gennemskue hvad det er.... og MEGET gerne også hvor længe det kan holde sig.... smiler

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

candy_buffet.jpg

I didn’t have much time to take pictures during the party, but I did manage to take a picture of the candy buffet. I took it with my phone so the picture is not the best quality, but you can see what I did. The little chalk board sign was painted and decorated using various stickers and little lollipop Christmas ornaments.

The lollipop topiary was made using a topiary form (from the floral section of the craft store) and Dum Dum lollipops. Almost 400 lollipops were used to cover the topiary!

Der sidder én som ved hvad jeg vil med det her billedet. Alle andre kan måske lade sig inspirere.

Jeg tænker også at de store slikpinde kan være dyre.

The gingerbread cupcake box was found at Hobby Lobby. Men her burde man kunne "snyde" og spare lidt.

Men hvad ville være min. af udvalg, så man kunne spare penge?

candybuffet4.JPG

Redigeret af nissensmor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På denne her ser nogle af glassene at være Ikea glas

candy_buffet_4-large.jpg

Altså det ser totalt godt ud guf guf...... :thumbsupsmileyanim: :fløjt:

Ja ....det synes jeg også :cheerleader3::wink: . Efter at have kigget mere på billederne er jeg faktisk kommet frem til at denne her må være den nemmeste og billigeste. Læg mærke til hvor få forskellige ting der er brugt.

1 gang lyserøde hjertechokolade(?) fordelt på 2 glas

-------- hvide kugler fordelt på 2 glas (det kunne jo være chokoladerosiner, hvilket jeg ikke kan lide, så det kommer nok ikke på tale hos mig)

1 gang brune kugler fordelt på 2 glas(igen chokoladerosiner :td: )

--------- slikkepinde

---------- jellybeans

----------- de orange pakker foran

Det sidste glas ligner nogle hjerteformede bolsjer eller sukkerslik.(???)

Så kommer evt. sparedelen. Alt efter hvad man er til. Jeg tror, de slikpinde, som jeg sendte til dig, er en "billig" slik. Jeg afprøver opskrift i ferien og vender tilbage til dig. (Hvis man kan lide skum.) Sendte jeg dig det billede, hvor tofarvet guf eller skum også var den del af buffeten? Så lagde jeg mærke til at popcorn har været brugt på et af billederne. Det er ihvertfald billig slik.

Så er der chokoladerne. I DYI tråd er der hjemmelavede chokolader.http://www.bryllupsk...ost__p__1232474

Kage eller "kagen" kunne måske også være en del af buffen?

Lad os endelig skrive sammen om evt. sparetips. :) 2 idemagere er bedre end 1.

Redigeret af nissensmor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså simpelt....hvidt bord med evt. denne her kant påklistret.

En rigtig sød og meget nem ide er disse Bunting flag. Du kan lave dem i lige de farver du har lyst til..

Du skal til denne guide ud og kigge efter stofrester, gammelt sengetøj i fine farver og mønstre eller i genbrugsbutikken..

Stoffet skal være helt almindeligt bomuldsstof (ikke strækbart)... det skal føles som et alm. fast lagen...

bunting flag.jpg

Lånt her:http://www.bryllupsk...ost__p__1107260

Mere avanceret. Bord med lagendug???

Redigeret af nissensmor
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer