Weekenden før weekenden - lørdag.
Jeg starter weekenden før brylluppet, for her lavede vi bl.a. kagen, som jo er et af de meget vigtige elementer til sådan en bryllupsfest
Jeg tog alene til Skive, mens Anders måtte blive i Horsens og passe arbejdet. Fredag aften fik vi prøvet kjolen endnu en gang, vi skulle sikre os at det skørt jeg havde købt fra Kina (som i øvrigt havde 6 ! ringe), kunne give kjolen fylde nok til at løfte den fra jorden. Vi brugte godt halvanden time på at rette til på ringene, tage nogle fra og sætte nogle tilbage og til sidst var den der. Det var rart at vide der var styr på det, for det havde været en stor bekymring for mig om jeg havde behov for nye sko oven i skørtet, men det var heldigvis ikke nødvendigt.
Lørdag startede med en tidlig frisørtid hvor jeg blev klippet og farvet. Fik de lækreste hasselnødde brune farver i med masser af spil i håret så min frisure på dagen blev mere levende med de romantiske krøller jeg havde i tankerne. Frisøren lavede også en meget løs prøveopsætning så vi begge kunne danne os et indtryk af hvordan det skulle se ud på dagen.
Herefter skulle mig og min far bygge fotoramme. Det er vidst det man kalder light-udgaven af en fotovæg. Vi kørte i XL-byg og købte nogle flot udskårne fodlister, som vi så satte sammen til et ramme. Jeg synes selv resultatet blev super fint, og det var nogle hyggelige timer vi brugte sammen mig og min (skøre
Besvarelsen er redigeret af Andemone: 03 June 2012 - 08:04