Men dette her med at skrive en tale, det er bare noget heeeeelt andet!!! Og meget meget svært.....
Jeg kæmper og kæmper og jeg kan ikke sætte det sammen til noget ordentligt
Jeg har skrevet nogle stikord, og lidt forskelligt, og jeg håber inderligt at nogle vil hjælpe.... ??
Vil helst sige noget ''sammenhængende'', ikke kun ''jeg elsker dig for...... osv''.
Her er det (lidt rodet ja ):
Hvorfor elsker jeg Heidi:
Jeg elsker dig fordi du har den styrke til at tilside sætte dig selv og dine egne behov for mig.
Jeg elsker dig fordi du støtter mig i alt hvad jeg gør.
Jeg elsker dig fordi du giver mig plads til at være den jeg er. Du prøver aldrig at ændre mig, og jeg elsker faktisk dig fordi du elsker mig som jeg er.
Jeg elsker dig fordi du har formået at holde mig ud i 3 år, fordi du har lagt ører til mine hysteriske udbrud og alligevel formået at blive ved med at være der.
Jeg elsker dig fordi du er så omsorgsfuld og blød. Den side fik jeg at mærke sidste år hvor jeg måtte ned og bide i græsset.
Kære skat
Her til sidst vil jeg sige et par ord til dig...
Jeg håber at dette eventyr afspejler dig og os, som vi nu engang er. Hvis der er noget jeg har lært igennem det sidste år, er at det er vigtigt at acceptere den man er.
Jeg elsker dig fordi du altid samler mig op når livet ikke vil som jeg. Igennem en svær periode i mit liv, var du der for mig. Du har en helt speciel evne til at støtte og hjælpe mig når jeg har aller mest brug for det, og det viste du sidste år hvor jeg måtte ned og vende.
Jeg er tryg ved at gå livet i møde med dig ved min side.
Under alle vores små diskussioner i hverdagen, gemmer der sig en ubeskrivelig stor og ægte kærlighed mellem to personer.
Det vil jeg gerne sige dig tak for;
Tak for din udholdenhed, og din styrke når jeg ikke har den. Tak fordi du aldrig opgiver, og tak fordi din ubeskrivelige omsorg for mig. Tak for din styrke og din stædighed. Jeg er lykkelig over at du på det helt rigtige tidspunkt ændrede mit liv, og jeg er sikker på at ingen i denne forsamling havde forudset vi to skulle stå her i dag.....
Du er alt det jeg ikke er, og du kan alt det jeg ikke kan.