Jeg ville ønske, at jeg havde en mor jeg kunne dele al min glæde og forventning med. Og at hun kunne dele min glæde. Ja det er svært at beskrive..
Mine forældre er meget specielle (syntes jeg). Følelser er noget fyha (dog blevet meget bedre med tiden), men situationsfornemmelse og pli er meget ofte en mangel. Og jeg kan desværre ikke rigtig håndtere det.. Jeg bliver stødt og ked af det hver gang, på trods af at jeg VED, at de ændrer sig ikke, så det må være mig der skal lære at lade det glide af. Og igen, sådan er det jo, men jeg ville sådan ønske vi kunne dele det.
Min mor kan åbenbart ikke forstå, at vi ikke er så tætte, og at jeg ikke deler det. Hun kan ikke se, at hun støder mig væk, og når jeg kommenterer det (læs går lettere til modangreb), så bliver hun sur (og kan på ingen måde se indad).
Vi skal giftes i Kerteminde Kirke, og vi bor alle i Odense. Min mor mente det var så langt væk og blev ikke ligefrem glad. Ja wow vildt langt, med de 16 km! Et par dagene senere spurgte hun sådan nedladende, om det var meningen at vores gæster skulle med i kirken. Er du gal i låget dame?? self. skal de med, det er sku da kun jer der har et problem! Og hvad sagde damen så? "ja men vi er jo også anderledes, og vi kan jo bare lade være med at komme". JA så kan i sku bare blive væk. Hvad fanden er det for noget..
Jeg er så ufattelig bange for at de kommer til at gøre noget, der gør mig ked af det på dagen. Min konfirmation (som var den sidste fest der kun handlede om mig, og blev holdt i stor stil) var så forfærdelig. Min far fik for meget at drikke og blev for vulgær over for mit sarte 13 årige jeg, og min mor sagde at jeg skulle løfte op i skørterne for musikeren.. Jeg glemmer det aldrig, og jeg blev så ked af det dengang. - jeg skal måske lige sige, at mine forældre ikke er nogle low-life, de ejer bare ikke pli eller situationsfornemmelse.
Min svigermor græd da hun hørte om vores forlovelse, og min svigerfar var så glad. Da jeg ringede til min mor, var det sådan lidt "nej det var da dejligt - så fik du det som du ville have det" - hun gad ikke engang give min far telefonen.
Når jeg skal ud og prøve min kjole, så tager jeg 2 veninder med. Jeg nægter seriøst at tage min familie med (mor og søster) fordi det er en speciel oplevelse, og den skal de ikke ødelægge med deres manglende pli.
Jeg ved ikke hvad jeg vil med alt det her... Jeg ville ønsker jeg havde den bedste mor i verden, som kunne dele min glæde
Besvarelsen er redigeret af Victorias secret: 11 June 2012 - 08:34