Gå til indhold

SPÆNDENDE INDLÆG OM BRYLLUP - SE NEDENSTÅENDE KATEGORIER 

Svar udbedes... Intet svar...

• Du skal logge ind for at besvare emner
16 besvarelser i dette emne

#1 MiaH

MiaH

Hvis jeg sover mindre kan jeg bruge flere timer på bryllupsklar

• Lykkelig gift
  • 288 besvarelser
  • Vielses dato:11.08.2012
  • Type vielse:Kirke, fest hjemme

Besvaret 18 June 2012 - 09:59

Hej med jer,

Vorees SU dato er nu kun to dage væk.
Vi mangler at høre fra 3, hvoraf de 2 er et par. Hvad gør man egentlig hvis vi slet ikke hører fra dem...?

Synes det er lidt pinligt at rykke, men tænk hvis de slet ikke har fået invitationen...
  • 0
Så er jeg på med planlægningstråd!!!

Og nu også beretning

Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM

Bliv GRATIS medlem på Bryllupsklar.dk

få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!

få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger

få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!

få info om alle de heftige brudekjole tilbud!

#2 SoExited

SoExited

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Medlem
  • 1634 besvarelser
  • Vielses dato:31.08.2013
  • Type vielse:Kirkelig vielse

Besvaret 18 June 2012 - 10:07

Jeg synes da sagtens I kan rykke for det. Og når nu det ikke er flere, tager det jo ikke så lang tid. Det er da ikke pinligt - det er bare meget reelt.

Bare ring og sig: "Hej, nu er vi jo ved at være der hvor de sidste forberedelser kræver at vi ved præcis, hvor mange der kommer,ssssåååååå...". Og så siger de sikkert "undskyld og vi kommer selvfølgelig". :biggrin:
  • 0

#3 Luciabruden

Luciabruden

Hjælp - jeg er ved at blive en Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 340 besvarelser
  • Vielses dato:22.09.2012
  • Type vielse:Kirke
  • Lokation:Sydsjælland

Besvaret 18 June 2012 - 10:26

I venter til dagen efter SU og hvis I stadig ikke har hørt fra dem, og iøvrigt slet ikke har hørt fra dem mht. brylluppet ringer I og siger;

Hej,
Vi havde jo SU på vores bryllupsinvitation igår, og da vi ikke har hørt fra jer, blev vi nervøse for om I nu osse har modtaget vores invitation!?

Hvis de tidligere har tilkendegivet at de har modtaget invitationen men blot ikke har meldt tilbage om de kommer kan I istedet sige;

Hej,
Vi havde jo SU på vores bryllupsinvitation igår, og da vi ikke har hørt om I kommer ville vi lige høre hvordan og hvorledes? vil skal nemlig give besked mht. maden osv. ...

Mon ikke at de så får lidt røde ører og straks skynder sig at undskylde at de har glemt at give besked... :wink:
  • 0

#4 Maj83

Maj83

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 433 besvarelser
  • Vielses dato:18.08.2012
  • Lokation:Svendborg

Besvaret 18 June 2012 - 10:33

Vi havde også noget der ikke havde givet besked. Så efter SU kontaktede jeg dem og spurgte og de havde simpelthen glemt at svare, men de kom selvfølgelig.
  • 0
Se min planlægning her:

http://www.bryllupsk...__fromsearch__1

#5 Pjuela

Pjuela

Hjælp - jeg er ved at blive en Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 357 besvarelser
  • Vielses dato:26.05.2012

Besvaret 18 June 2012 - 10:35

Vi havde samme oplevelse med et par stykker, vi ved at det er svært for dem at svare tilbage til alle de ting de bliver inviteret til, så det kom ikke bag på mig. Jeg skrev en mail og så kommer der svar tilbage om at de selvfølgelig kom ...
  • 0

#6 D&SHoffgaard

D&SHoffgaard

SUPER ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 637 besvarelser
  • Vielses dato:13.12.2012
  • Type vielse:rådhus
  • Lokation:slagelse

Besvaret 18 June 2012 - 10:45

Åh, hvor jeg kender følelsen, der er 4 dage til vores su og vi mangler at høre fra 20! :blink: (selvfølgelig er der par ind i mellem) Har bla. en veninde, som jeg snakker med ca. 2 gange om ugen og hun har stadig ikke fortalt mig om hendes kæreste kommer med eller ej.

Regner med at ringe rundt på lørdag, for at få de endelige svar. Der er under 3 uger til vores bryllup, og jeg fortryder virkelig, at jeg har sat SU så sent, nu når folk er så langsomme i betrækket. Synes det er irriterende at skulle bruge tid på at rykke for det, men heldigvis kan vi da nå at få nogle opkald endnu.

Besvarelsen er redigeret af D&SHoffgaard: 18 June 2012 - 10:50

• 0

#7 msmountains

msmountains

Monster Bridezilla

• Lykkelig gift
  • 569 besvarelser
  • Vielses dato:14.07.2012
  • Type vielse:Have
  • Lokation:Dronninglund, Nordjylland

Besvaret 18 June 2012 - 10:58

Vi manglede også nogle svar, faktisk 3-4 stk, efter SU. Jeg sendte bare en sms ud to dage efter; 'Skal vi regne med at se jer til bryllup? Det håber vi!', og så var de MEGET hurtige til at undskylde, og de ville allesammen komme.
Jeg synes i princippet det er lidt dårligt at misse en SU, men... det kan smutte det skidt. Jeg gider ihvertfald ikke være irriteret over det - jeg er jo glad for at de vil komme!
  • 0
Postet billede

Min bryllupsplanlægning er lige her

#8 mettedoctor

mettedoctor

Ny bruger

• Medlem
  • PipPip
  • 32 besvarelser

Besvaret 18 June 2012 - 11:15

Jeg ville nu heller ikke have svært ved at kontakte dem efter SU.... mange får invitationen, kigger den igennem og så hænger den op med det i tankerne at der er god tid til at svare, og så flyver tiden lige pludselig.. Og der er jo intet galt i lige at tjekke om nu også folk har fået invitationen, når svarfristen er udløbet :) jeg ville opfatte det som et tegn på at den/de der har inviteret gerne vil have mig med til festen :)
  • 0

#9 Dorindom

Dorindom

SUPER ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 649 besvarelser
  • Vielses dato:28.07.2012
  • Type vielse:Kirkelig velsignelse.
  • Lokation:Djursland

Besvaret 18 June 2012 - 11:19

Vi havde samme oplevelse, men vi ventede nogle dage. Der var alligevel 3 mdr. ti bylluppet fra S.U., så det hastede ikke at få det at vide med det samme. Gad ikke at skulle virke hysterisk, så tog det bare stille og roligt. Men vi har fået svar fra alle nu, de havde bare glemt at svare. Men de folk, som kommer fra udlandet, havde vi kontaktet et stykke tid inden S.U. for at være sikre på, at de havde modtaget invitationen.
  • 0
Sælger min smukke Morilee brudekjole! http://www.bryllupsk...ra-morilee.html
Sælger ud af brudetilbehør! http://www.bryllupsk...ml#entry1289917
Sælger duge og bordpynt! http://www.bryllupsk...ynt-sclges.html

#10 Felinity

Felinity

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 3197 besvarelser
  • Vielses dato:15.09.2012

Besvaret 18 June 2012 - 11:40

Jeg synes sagtens, at I kan minde dem om det! Eller netop som andre nævner - spørg pænt indtli, om de har modtaget invitationen :)
  • 0
Skriv venligst en PM til, hvis I vil have fat i mig - dem ser jeg oftere, end jeg er herinde :)

#11 -Shedevil-

-Shedevil-
  • Tidligere medlem

Besvaret 18 June 2012 - 01:52

Tænker stedet sommetider handler om at folk regner med de har sagt ja, hvis de har fået STD eller mundtlig dato.. Det var det ihvertfald i vores tilfælde...

Mine forældre, mine søskende og noget andet familie dik faktisk aldrig "meldt sig til" :lol: Så da S.U datoen var overskredet ringede jeg og sagde: "Det er da trist i ikke kan komme til brylluppet"... Haha... Så kom alle forklaringerne med at de tog det som en "selvfølge" at de jo kom... :lol: Det var meget skægt...

Men ellers har jeg samme opfattelse som de andre, synes godt man kan ringe et par dage efter s.u og sige "undskyld meeeeen..." :)

At jeg ALDRIG kunne drømme om at glemme en bryllupsinvitation, det er jo ikke ensbetydende med andre ikke kunne... :wink:
  • 0

#12 MiaH

MiaH

Hvis jeg sover mindre kan jeg bruge flere timer på bryllupsklar

• Lykkelig gift
  • 288 besvarelser
  • Type vielse:Kirke, fest hjemme

Besvaret 19 June 2012 - 06:58

Jamen der er jo ikke andet for end jeg må fatte telefonen torsdag hvis vi stadig mangler svar. Jeg håber bare sådan at de bare har glemt det, for det er et vennepar som ville være SÅ dejlige at have med til festen.
Sådan nogle venner man ser en gang om året hvis man er heldig, men så er det til gengæld også MEGA hyggeligt når vi endelig ses.
  • 0
Så er jeg på med planlægningstråd!!!

Og nu også beretning

#13 0Tine0

0Tine0

"Lykkelig" kan kun svagt beskrive mig :)

• Lykkelig gift
  • 1978 besvarelser
  • Vielses dato:10.03.2012
  • Type vielse:Rådhus
  • Lokation:Holstebro

Besvaret 19 June 2012 - 07:31

Det par vi ikke hørte fra havde aldrig fået indbydelsen :)
  • 0

Følg vores bryllupsplanlægning her ♥♥♥ Beretningen fra vores bryllup her

Bryllupsoverskud sælges - øreringe - pink bordløbere - strikket angorabolero

Ubrugt str. 34-36 moccafarvet brude/gallakjole til salg

Postet billede

#14 Miss-Lena

Miss-Lena

Total bridelicious

• Annoncør
  • 14668 besvarelser
  • Vielses dato:31.10.2009
  • Lokation:Aalborg

Besvaret 19 June 2012 - 07:37

Det re da bare at spørge pænt - det er jo ikke for at give dem røde øre, så ingen grund til at gøre noget stort ud af det. Lige som SheDevil var der en del familie, der ikke lige meldte tilbage. Mest fordi det bare var logisk at de kom
  • 0
Følg med i vores bryllupsplanlægning: Du er den eneste... ♥ Gift den 31. oktober 2009:beretning med billeder og video...
Inspirerende blog for brides2be -Bridelicious
Klik forbi Facebook og vær opdateret på SoBridelicious

#15 Sunspirit

Sunspirit

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2665 besvarelser
  • Vielses dato:08.09.2012
  • Type vielse:Udendørs vielse - på falster middelaldercenter
  • Lokation:Ringsted

Besvaret 19 June 2012 - 09:17

Der var nogen der troede at når de havde svaret på vors save-the-date så behøvede de ikke svare på vores invitation :) der var en kusine jeg ikke kunne få fat på i flere måneder for at få svar, men hun havde svaret ja til save the date, så vi var meget forvirrede :tunge:
  • 0

#16 Lene T

Lene T

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2352 besvarelser
  • Vielses dato:04.08.2012
  • Type vielse:Kirkelig vielse
  • Lokation:Grenå Djursland

Besvaret 19 June 2012 - 01:49

Vi har SU nu her d. 1. og mangler at høre fra en del af min familie. Min tante og onkel og deres søn er jeg ikke overrasket over, for de giver ALDRIG besked, min anden kusine har lige født og jeg ved at de har 3 bryllupper i løbet af denne sommer/sensommer og min anden moster og onkel er nok bare lidt langsomme. Jeg tager det altså meget stille og roligt :) Vi har ho heldigvis også over en måned fra Su og til dagen.

Desuden har vi 3 venner, som sagde de kom da de fik invitationen, men vi er lidt i tvivl om det var ment som den der klassiske "jamen selvfølgelig kommer vi - men ved reelt ikke om vi kan" :wink: Så der er vi forberedt på lige at skulle ringe :) Jeg synes ikke at der nogen skam i at ringe eller skrive til folk, bare man gør det EFTER SU og lige giver dem et par dage i tilfælde at de har glemt det. Jeg er selv typen der ville have troet at jeg havde givet besked, men ikke havde gjort det, så jeg kan jo ikke tillade mig at tage det så tungt :)
  • 0

Planlægningstråden til brylluppet med min drømmefyr

Beretningen om vores drømmebryllup fyldt med ømhed og latter

- Så bliver der solgt ud af overskudslageret HER - tøj, sko og diverse - kig forbi :) -

#17 Mia S. Thuesen

Mia S. Thuesen

Aktiv bruger

• Medlem
  • PipPipPip
  • 62 besvarelser
  • Vielses dato:20.07.2013
  • Type vielse:Dall Kirke
  • Lokation:Aalborg

Besvaret 21 June 2012 - 12:20

Jeg er også bange for der måske ku være en del som ikke liiige får svaret på vores invitationer. når vi engang ska ha sendt dem ud. Vi har gjort det at vi har skrevet "Save the day" mails ud til alle for ca 3 uger siden, da vi havde besluttet os for en dato næste sommer, og alle har skrevet/ringet/sms tilbage med tillykke og de glæder sige og X er sat i kalenderen...osv.....så det er jo spændende om de tror de nu har givet deres svar på at de kommer til vores bryllup.... Men ja man må bare lige kontakte folk til den tid og spørge ind til det på en pæn måde :)
  • 0

0 medlemmer læser dette emne

medlemmer, gæster, anonyme medlemmer