Chrisi01

16.02.13 - den bedste dag i mit liv <3

76 indlæg i dette emne

Sikke en skøn beretning. Det er især sjovt at se fordi min søster og svoger blev gift i Herlev kirke i 2005 og det ser ud til det er nøjagtigt samme festlokale også. Sjovt :wink:

Mange gange tillykke med brylluppet :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en skøn beretning. Det er især sjovt at se fordi min søster og svoger blev gift i Herlev kirke i 2005 og det ser ud til det er nøjagtigt samme festlokale også. Sjovt :wink:

Mange gange tillykke med brylluppet :blush:

Ja det er da pudsigt! Mange tak :)

Dejlig beretning! Og hvor ser i bare glade ud !!

Det var også en helt fantastisk dag!

Uanset hvad der var gået galt på dagen ville intet have kunnet ødelægge mit humør. Havde konstant et smørret smil på - uden tvivl den lykkeligste dag i mit liv hidtil :heart:

0

Del dette indlæg

Der var selvfølgelig et bragende bifald efter sangen. Og drengene kiggede alle meget forventningsfuldt på mig for at se min reaktion.

Jeg er typen der hader at åbne gaver foran andre fordi jeg er nervøs for om det ses hvis jeg ikke kan lide gaven... Jeg ville være den værste at udsætte for skjult kamera for når det blev afsløret ville jeg prøve at skjule min reaktion og stikke af :fløjt: Men min reaktion var heldigvis ikke malplaceret eller noget. Og fik fortalt drengene, hvor fedt jeg synes projektet var :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig beretning. Det ser ud til at have været et vidunderligt bryllup. I smiler i hvert fald MEGET på alle billederne.

Og kæmpe kados til din mand for at holde tale når han nu ikke er så glad for det. Jeg håber det lykkes for min også.

Jeg er blevet helt forelsket i din gæstebog - har også selv overvejet at lave en. Hvilket program er den sat op i og hvor har du fundet pynten og rammen?

Og super idé med at klistre det hele i en scrapbog efter dagen :)

0

Del dette indlæg

Hej Christina.

Stort tillykke med dagen, og I VAR rigtig søde, smukke og glade i kirken. Tænk at være til globryllup og så være med på ét af fotografens billeder, der hvor du kommer ind med din far der står jeg med min bonusdatter og beundrer dig og din smukke kjole :rolleyes:

Nu er der lidt under 3 uger til mit eget bryllup i Herlev Kirke, glæder mig SÅ meget men synes nu alligevel tiden løber stærkt! Håber bare på en lille smule forårsvejr med sol og varme.

Du er selvfølgelig også velkommen til vores bryllup i Herlev Kirke kl. 14.30 - og jeg er også vild med din anderledes gæstebog, skriv gerne hvor du har fundet ideen henne?

Kh. fra Helle fra Herlev

0

Del dette indlæg

Jeg lavede en del pynt til lokalet i InDesign. Er dog for nærig til at betale det, programmet koster og så er det jo godt at man kan "prøve det" gratis i 30 dage.

Prøvetiden er dog slut, så I får altså billeder taget af computerskærmen, hvilket ikke er helt optimalt, så se venligst bort fra den dårlige kvalitet :blush:

post-57615-0-10426700-1361742159.jpg Barkort

post-57615-0-28465600-1361742238.jpg post-57615-0-65815200-1361742187.jpg Kvadraterne blev klippet ud og klistret på vindueskarmene

post-57615-0-54734500-1361742280.jpg Hver gæst udfyldte en side, som jeg har klistret ind i en bog, så det blev en lidt anderledes gæstebog

post-57615-0-17389400-1361742377.jpg Mit barskilt - der hand over bordet, der fungerede som bar

post-57615-0-33266300-1361742415.jpg Mit gavebordsskilt

Fik rigtigt meget ros fra gæsterne af mit DIY, skønt når andre også synes alt det man har spildt sin tid på, er fedt :cheerleader3:

Tillykke med brylluppet! Hvor er det nogle dejlige billeder, I ser jo simpelthen så glade ud :)

Må jeg spørge hvilket papir du har printet dine skilte på? Det er ikke bare almindeligt printerpapir, vel? Kan ikke lige gennemskue hvad man skal bruge :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig beretning. Det ser ud til at have været et vidunderligt bryllup. I smiler i hvert fald MEGET på alle billederne.

Og kæmpe kados til din mand for at holde tale når han nu ikke er så glad for det. Jeg håber det lykkes for min også.

Jeg er blevet helt forelsket i din gæstebog - har også selv overvejet at lave en. Hvilket program er den sat op i og hvor har du fundet pynten og rammen?

Haha var også MEGET glad den dag :loveshower:

Jeg har brugt Adobe Indesign til gæstebogen. Rammen øverst til højre og den nederst (skriv dit navn) er fundet på google. Har haft dem liggende på computeren men kan simpelthen ikke finde billederne. Resten er lavet i Indesign-programmet. Du kan downloade en prøve-udgave gratis i 30dage HER.

Jeg har også brugt programmet til at lave mine skilte til BAR, GAVEBORD, skilte og drinkskort. Det kan være lidt svært at komme ind i programmet, hvis man ikke har brugt det tidligere, men det er rigtigt godt. Ellers vil jeg anbefale dig at prøve med powerpoint, men da det ikke er et billede-behandlingsprogram er det ikke lige så godt :unsure:

0

Del dette indlæg

Hej Christina.

Stort tillykke med dagen, og I VAR rigtig søde, smukke og glade i kirken. Tænk at være til globryllup og så være med på ét af fotografens billeder, der hvor du kommer ind med din far der står jeg med min bonusdatter og beundrer dig og din smukke kjole :rolleyes:

Nu er der lidt under 3 uger til mit eget bryllup i Herlev Kirke, glæder mig SÅ meget men synes nu alligevel tiden løber stærkt! Håber bare på en lille smule forårsvejr med sol og varme.

Du er selvfølgelig også velkommen til vores bryllup i Herlev Kirke kl. 14.30 - og jeg er også vild med din anderledes gæstebog, skriv gerne hvor du har fundet ideen henne?

Kh. fra Helle fra Herlev

Jeg synes også at det er rigtigt sjovt at I er med på billedet :wink:

Uh jamen det kunne godt være at jeg ville møde op i kirken - jeg kan jo ikke få nok af bryllupper ()():thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg lavede en del pynt til lokalet i InDesign. Er dog for nærig til at betale det, programmet koster og så er det jo godt at man kan "prøve det" gratis i 30 dage.

Prøvetiden er dog slut, så I får altså billeder taget af computerskærmen, hvilket ikke er helt optimalt, så se venligst bort fra den dårlige kvalitet :blush:

post-57615-0-10426700-1361742159.jpg Barkort

post-57615-0-28465600-1361742238.jpg post-57615-0-65815200-1361742187.jpg Kvadraterne blev klippet ud og klistret på vindueskarmene

post-57615-0-54734500-1361742280.jpg Hver gæst udfyldte en side, som jeg har klistret ind i en bog, så det blev en lidt anderledes gæstebog

post-57615-0-17389400-1361742377.jpg Mit barskilt - der hand over bordet, der fungerede som bar

post-57615-0-33266300-1361742415.jpg Mit gavebordsskilt

Fik rigtigt meget ros fra gæsterne af mit DIY, skønt når andre også synes alt det man har spildt sin tid på, er fedt :cheerleader3:

Tillykke med brylluppet! Hvor er det nogle dejlige billeder, I ser jo simpelthen så glade ud :)

Må jeg spørge hvilket papir du har printet dine skilte på? Det er ikke bare almindeligt printerpapir, vel? Kan ikke lige gennemskue hvad man skal bruge :blink:

Selvfølgelig må du det :)

Det er printet på karton - helt almindeligt hvidt karton fra en 10styks pakke fra Bog&Ide.

Hvor er det bare en dejlig beretning, mange gange tillykke med dagen :a1221: .. Jeg er helt vild med sangen, får helt kuldegysninger, selvfølgelig de gode af slagsen :heart:

Mange tak! Jeg ÆÆÆÆLSKER også den sang :7himmel:

0

Del dette indlæg

Jeg har brugt Adobe Indesign til gæstebogen. Rammen øverst til højre og den nederst (skriv dit navn) er fundet på google. Har haft dem liggende på computeren men kan simpelthen ikke finde billederne. Resten er lavet i Indesign-programmet. Du kan downloade en prøve-udgave gratis i 30dage HER.

Jeg har også brugt programmet til at lave mine skilte til BAR, GAVEBORD, skilte og drinkskort. Det kan være lidt svært at komme ind i programmet, hvis man ikke har brugt det tidligere, men det er rigtigt godt. Ellers vil jeg anbefale dig at prøve med powerpoint, men da det ikke er et billede-behandlingsprogram er det ikke lige så godt :unsure:

Tak for svaret. Jeg vil se om jeg kan finde billederne og evt. koge noget lignende sammen. Jeg har kigget lidt på Adobe Indesing og Illustrator (de dukker jo en del op herinde i folks DIY projekter), men umiddelbart må det blive et sommerferie projekt da jeg ellers ikke har tiden til at sætte mig ind i et program og få det hele lavet på 30 dage. Ellers så kan jeg prøve mig lidt frem med nogle af office programmerne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svaret. Jeg vil se om jeg kan finde billederne og evt. koge noget lignende sammen. Jeg har kigget lidt på Adobe Indesing og Illustrator (de dukker jo en del op herinde i folks DIY projekter), men umiddelbart må det blive et sommerferie projekt da jeg ellers ikke har tiden til at sætte mig ind i et program og få det hele lavet på 30 dage. Ellers så kan jeg prøve mig lidt frem med nogle af office programmerne.

Ja jeg kan desværre stadig ikke finde dem. Men hvis du vil have det kan jeg sende dig en pdf-fil af siden? Så har du den til lidt inspiration :wink:

0

Del dette indlæg

Efter sang og det hele var det tid til brudevals.

Min gode veninde var gået igang med at lære os den, men da Kasper fik kold lungebetændelse holdt vi op med at øve :td:

Derfor endte det med at vi bare stod og vuggede lidt frem og tilbage.. Men pyt, det gjorde at inden af os var nervøse for det, haha. Men det var super fedt og efterfølgende blev Kasper løftet ret så højt op og fik klippet sokker og jeg fik revet slør. Desværre var der kun en saks så det var lidt svært da sløret ikke rigtigt kunne flåes i - så HUSK lige et par sakse piger :cheerleader3: Bagefter lignede jeg frankensteins brud - eller mit slør gjorde i hvert fald :fløjt:

post-57615-0-77196900-1365245969.jpg

post-57615-0-63088800-1365246762.jpg

0

Del dette indlæg

Ja jeg kan desværre stadig ikke finde dem. Men hvis du vil have det kan jeg sende dig en pdf-fil af siden? Så har du den til lidt inspiration :wink:

Det må du meget gerne :thumbsupsmileyanim: Takker og bukker mange gange :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må du meget gerne :thumbsupsmileyanim: Takker og bukker mange gange :biggrin:

Her har du den i PDF-fil. Ærgerligt at jeg ikke også lavede en udgave uden billedet af os bag i - for så kunne du jo bare have brugt den :unsure:

Gæstebog2.pdf

Tak tak.. Det er altid nemt at være bagklog med alt det man kunne have gjort. Jeg vil prøve og se hvordan jeg kan bruge de forskellige elementer - om ikke andet så er det god inspiration ift. opsætning osv.

0

Del dette indlæg

post-57615-0-66613500-1366309500.jpg

post-57615-0-63030300-1366309523.jpg

post-57615-0-15873600-1366309542.jpg Læg lige mærke til hvis hånd der er øverst! Manden bliv lidt fornærmet efterfølgende da han ikke kendte til den tradition :7himmel:

post-57615-0-57446100-1366309638.jpg

post-57615-0-63052700-1366309658.jpg

post-57615-0-47146100-1366309681.jpg Det utroligt smukke vedhæng i mit armbånd er en gave fra mandens søster, som jeg fik om morgenen da hun kom hjem til mig på bryllupsdagen. Vedhænget har tilhørt deres mor, så jeg er utroligt glad for det!

post-57615-0-97153000-1366310028.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der gik ikke ret længe efter - så skiftede jeg kjole. Jeg ELSKER min brudekjole, jeg synes den er helt fantastisk! Men puha sådan et slæb er træls i længden. Så jeg er utroligt glad for at jeg brugte 249,- på en skiftekjole fra H&M, den var helt sikkert pengene værd :loveshower:

Jeg skiftede sko tre gange på dagen haha. Mine brudesko havde en højde på 6,25cm så de var ikke ret høje men alligevel ikke helt vildt rare i længden. Så skiftede til et par navy ballarinaer/sejlersko, der gnavede så endte I mine hvide converse :thumbsupsmileyanim:

Brylluppet endte i et brag af en fest! Al sprutten blev drukket!!! Vi havde købt over 20 flasker sprut og alt var væk, en det var også en fed fest :cheerleader3: Vi havde dog stadig øl tilbage. Jeg smed de sidste gæste ud kl.6.40, men der var jeg GODT nok også træt!!

post-57615-0-96453800-1366311022.jpg

post-57615-0-71097000-1366311043.jpg

post-57615-0-37684100-1366311065.jpg

post-57615-0-90314800-1366311081.jpg

post-57615-0-65319100-1366311095.jpg

post-57615-0-03394600-1366311130.jpg Mig og min skønne søster :heart:

post-57615-0-16433000-1366311116.jpg

0

Del dette indlæg

Da vi kom hjem kunne jeg ikke overskue at skulle bæres ind så det blev et halvt hop, ind i lejligheden.

Der var pyntet så fint op derhjemme. Med lyserede bånd, snørrebånd med jordbær (hvilket gav en utroligt syntetisk "duft" i hele lejligheden), der var også hængt fine lyskæder med hjerter op og så lå der en MASSE små flag ud over hele gulvet. Da vi kom hjem synes jeg det var ret så hyggeligt, men efter 2,5times søvn d jeg skulle ned og gøre rent i lokalet synes jeg IKKE det var fedt! :unsure:

post-57615-0-34864300-1366311800.jpg

post-57615-0-23309400-1366311821.jpg

0

Del dette indlæg

Der kom nogle skønne mennesker og hjalp mig efter festen - manden fik lov til at sove længe, da han skulle være frisk til vores pre-honeymoon tur til London dagen efter :biggrin: Vi havde en helt igennem skøn tur!!!

Og igår bestilte vi vores bryllupsrejse!!! En masse fantastiske mennesker har gjort det muligt med alle de flotte pengegaver vi har fået. SÅ den 12.juli 2013 tager vi til Thailand på 5* hotel, hold da lige op hvor jeg glæder mig. En helt fantastisk afslutning på et fantastisk bryllup.

Jeg ville ikke have lavet noget som helst om :thumbsupsmileyanim:

Synes det er trist at planlægningen er slut nu, men en stor tak til alle I skønne bridezillaer herinde, for de altid gode råd og den dejlige inspiration

:heart: :heart: :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer