Met_mo

Gult bryllupstema

11 indlæg i dette emne

Vores tema ved vores bryllup 7-9-13. Skal være gult og hvid og sommerfugle... Nogle der har gode ideer.. Jeg tænker vi skal have gule fresier på bordene.. Men mangler stadig små glas til blomster.. Det er meningen de skal stå rundt om 5 armet lysestagen der skal stå i midten af de runde borde.. Indbydelser skal være gule med sommerfugle..og bordkort hvide med sommerfugle tilsat sætte på glasset..jeg skal selv have hårpynt der er gult i håret fra cloudcake.. Og gule sko..og gult undertøj.. Min datter skal have en gul kjole på.. Som ikk er fundet.. Min søn skal bare have hvid skjorte på.. Andre ideer til det gule tema..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores tema ved vores bryllup 7-9-13. Skal være gult og hvid og sommerfugle... Nogle der har gode ideer.. Jeg tænker vi skal have gule fresier på bordene.. Men mangler stadig små glas til blomster.. Det er meningen de skal stå rundt om 5 armet lysestagen der skal stå i midten af de runde borde.. Indbydelser skal være gule med sommerfugle..og bordkort hvide med sommerfugle tilsat sætte på glasset..jeg skal selv have hårpynt der er gult i håret fra cloudcake.. Og gule sko..og gult undertøj.. Min datter skal have en gul kjole på.. Som ikk er fundet.. Min søn skal bare have hvid skjorte på.. Andre ideer til det gule tema..

Vi gør selv brug af gul - og solsikken er den gennemgående blomst. I stedet for de vilde dekorationer har vi valgt en nem og billig løsning.

Vi har bedt familie og venner om at gemme alle deres konservesglas. Forskellige størrelser og former, det eneste krav vi har, er at de skal være af helt klart glas. Så kan vi nemlig bruge dem på bordene til vores bryllup næste år.

post-66340-0-19512400-1368875934_thumb.j

Og så placerer vi dem sådan lidt hist og her, lidt tilfældigt :)

post-66340-0-36788800-1368875990_thumb.j

Redigeret af BeckHansen
1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer