Ditte Hestehauge

Vis mig jeres sko og Info.

21 indlæg i dette emne

Hej piger

Må jeg se jeres brude sko, meget gerne tilknyttet lidt Info hvordan er de at ha på hvor meget hæl plejer du at gå med kontra brudeskoen. Er de brede eller smalle hvor er de fra måske en pris? Mm.

Ps. Ser meget meget gerne brude sko i farver og GRØNNE

Glæder mig til at titte på sko

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine er godt nok hvide satin.. Men har sat sten på hælen i farverne turkis,lilla, lime og crystal.. Og så kommer der farvede blomster på siden af dem.. De er købt ved brandos.. Mærket er perfect, og de sidder virkelig fantastisk på foden.. Kostede 399kr... Mener de er 10 cm..

post-62985-0-90803500-1369166937_thumb.j

0

Del dette indlæg

Her er mine (grønne!) Badgley Mischka Lacie. De har ca. 9 cm hæl, og jeg er vant til at gå med 5-6 cm, så de er en smule højere (men er til gengæld også bedre afbalanceret end hvad jeg bruger til hverdag). Min fod er relativt bred og skoen strammer stadig en smule, men mindre end de første par gange jeg prøvede den på, så jeg tror de kommer til at passe fint på bryllupsdagen. De har på intet tidspunkt gjort ondt eller givet vabler - bare været lidt stramme omkring forfoden. Jeg har endnu ikke prøvet at danse i dem - det bliver spændende hvordan det går :wink:

Jeg købte mine på Amazon til ca. 550 kr. efter at have konstateret at samme sko i hvid kan koste i hvert fald 1700 kr. Så er det godt at den grønne lige passer til mig :wink:

shoes_iaec1251093.jpg

0

Del dette indlæg

Ja, som du kan se på billedet er jeg faldet for de klassiske Peter Kaiser sko, der hedder Jamala. Der er ca 6,5-7 cm hæl og er meget behagelige at have på. (Plejer kun at gå i stiletter til fest, så alt derover er for højt for mig) De koster 1000-1200 kr alt efter hvor man finder dem. Det er min erfaring, at stiletter der skal bruges en hel dag, skal være af god kvalitet og derfor også ligger i den dyre ende. Heldigvis kan man ofte gøre et godt udsalgskup :) Desuden synes jeg det er vigtigt at det er skind/læder både ind- og udvendigt i skoen. Selvom nogen skohandlere siger at kunstlæder er lige så godt, synes jeg ofte at man bliver lidt varm og måske svedig på foden og så gnaver det nemmere. Skoen former sig også bedre efter ens fod, når det er ægte skind.

Mange gode skomærker synes jeg, er lidt for damede at se på, men helt anderledes lækre når man først prøver dem på. Jeg har flere veninder, der også er endt med klassiske "damemærker" som fx Gabor og Peter Kaiser, pga kvaliteten og at man kan have dem på en hel dag.

Fedt med farvede sko, de kan jo også bruges bagefter - så er det jo en god investering!

post-65803-0-37356400-1369208959_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her får du lige mine GRØNNE sko :loveshower:

Tror de er ca 5 cm, og det er det højeste jeg kan gå i, uden at ligne en der har skidt i bukserne, men dem her går jeg rigtig godt i :tunge: de er købt i Jette Riis og kostede 300,- (og da jeg betalte med en plovmand, kom ekspidienten til at give mig 300,- igen :oops: , så jeg gav i realiteten kun 200 :loveshower: )

post-56530-0-92860000-1369212629_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh sys de er fine men syntes for eget vedkommende det er møg svært :-(

Vil gerne ha med hæl bare ikke tynd da en del af festlighederne vil foregå i græs.

Sys det er mega svært at finde en elegant og feminin sko med en " kæmpe " hæl

0

Del dette indlæg

Vil gerne ha med hæl bare ikke tynd da en del af festlighederne vil foregå i græs.

Har du set på Lola Ramona, Poetic Licence, Chie Mihara? De har i hvert fald en bredere hæl på, om man så kan lide dem er jo en anden sag :-)

Josephine

0

Del dette indlæg

Vi har også en (smule) græs ved vores reception, og selvfølgelig grus ved kirken. Derfor har jeg investeret i små "platforme" til stilethælene, som så ryger af når vi rykker indendørs til middagen. Billedet her ligner dem lidt (selvom mine er lidt mere diskrete).

heelsabove11.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine er godt nok hvide satin.. Men har sat sten på hælen i farverne turkis,lilla, lime og crystal.. Og så kommer der farvede blomster på siden af dem.. De er købt ved brandos.. Mærket er perfect, og de sidder virkelig fantastisk på foden.. Kostede 399kr... Mener de er 10 cm..

hvor har du købt dem? :7himmel:

0

Del dette indlæg

Her er mine (grønne!) Badgley Mischka Lacie. De har ca. 9 cm hæl, og jeg er vant til at gå med 5-6 cm, så de er en smule højere (men er til gengæld også bedre afbalanceret end hvad jeg bruger til hverdag). Min fod er relativt bred og skoen strammer stadig en smule, men mindre end de første par gange jeg prøvede den på, så jeg tror de kommer til at passe fint på bryllupsdagen. De har på intet tidspunkt gjort ondt eller givet vabler - bare været lidt stramme omkring forfoden. Jeg har endnu ikke prøvet at danse i dem - det bliver spændende hvordan det går :wink:

Jeg købte mine på Amazon til ca. 550 kr. efter at have konstateret at samme sko i hvid kan koste i hvert fald 1700 kr. Så er det godt at den grønne lige passer til mig :wink:

shoes_iaec1251093.jpg

Hvor har du købt dine dutter til hælene? Jeg har kun kunne finde dem uden "bunden" - og så vil de jo synke i alligevel.

- mine sko falder af under dans, fandt jeg ud af da vi fik danseunderisning, så måske skal i lige tage en heftig svingom inden dagen. Og sidder dine fast, så fortæl mig lige hvordan du får dem til det :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have dem her på:

22277-b.jpg

Jeg købte dem i 2010 på brandos.dk så jeg ved ikke om de er til at opstøve længere..

Jeg har jo haft dem i nogle år, så jeg ved at jeg kan gå i dem. Jeg er super tilfreds med at hælen er af træ, det giver sig på en måde ligesom gummi, og hvert fald bedre end kunst-materiale, er min erfaring. Og som tidligere nævnt er også jeg glad for at det er ægte skind - jeg sveder ikke i dem på en varm sommerdag.

Vi kommer også til at holde havefest, så jeg håber at hælens tykkelse holder :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er mine. Det er dansesko, så de er i dén grad til at holde ud at gå i :-)

De er af mærket Werner Kern som laver dansesko, men som har en bridal serie. De er super bløde og gode - allerede da jeg tog dem på første gang. De har samtidig hæl der er til at holde ud også.

Der findes andre modeller med højere hæl også.

De er i elfenbens farvet blødt skind. Jeg købte på Brandos for 1199,- . De fås billigere i England, men man skal lige være opmærksom på, at de skal købes et nummer større end man plejer. (selvom der står på Brandos, at det er et nummer mindre - det er det IKKE - de er MEGET små i størrelsen :-) - På de engelske sider skriver de at de skal købes et nummer større).

post-61272-0-12293900-1370505759_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer