Gå til indhold

Billede

Lillys lagersalg

• Please log in to reply
85 besvarelser i dette emne

#61 Forlovet i Las Vegas

Forlovet i Las Vegas

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1698 besvarelser
  • Vielses dato:14.06.2014
  • Type vielse:Kirke
  • Lokation:Aarhusområdet

Besvaret 08 October 2013 - 09:21

lige et spørgsmål mere :) Er der også bolero, pelskappe o.lign. ?

09-3005-WH_1_medium.jpg

Det jeg stå var at der var 4-5 boleroer i hver str.
Dem i str. 36 havde desværre markante fejl.
  • 0

Du er ikke logget ind på Bryllupsklar.dk - LOG IND eller OPRET NYT MEDLEM

Få GRATIS profil på Bryllupsklar.dk

få de 10 vigtigste råd omkring dit bryllup - her og nu!

få adgang til alle "must see" step-by-step bryllupsplanlægninger

få adgang til 5 super gode planlægningsværktøjer!

få info om alle de vilde brudekjole tilbud!

#62 Forlovet i Las Vegas

Forlovet i Las Vegas

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1698 besvarelser
  • Lokation:Aarhusområdet

Besvaret 08 October 2013 - 09:24

Jeg ved ikke om der er meget, men der er lidt af det hele :)
Mange underskørter...

Se link

http://www.lilly.dk/...lt.aspx?ID=1940

Hvad koster underskørterne ca.. ? 

Jeg skal til panayotis fødselsdags udsalg i morgen, og Lilly lagerslag mandag, men skal jo lige vide hvor niveauet ligger, så jeg ikke ærgrer mig over at have brugt for mange penge på "billigt" underskørte hos panayotis, hvis Lilly sælger dem for det halve. :huh:

Lagersalgs underskørterne koster 150kr., men er ikke fyldige nok til de fleste af deres kjoler. Alle deres nye underskørter får man 10% på.
  • 0

#63 Tullemarie

Tullemarie

Aktiv bruger

• Medlem
  • PipPipPip
  • 79 besvarelser
  • Vielses dato:30.08.2014
  • Lokation:Ribehøj

Besvaret 09 October 2013 - 04:32

Jeg fandt i dag kjole, men synes udvalget var begrænset. Ingen slør udover de lange. Men fik sko og halskæde. Jeg gav 800 for skørter. Der var 10 procent på dem. Lidt hjælp fik jeg men ikke meget men meget forskel på de to der var der
  • 0
Postet billede

#64 spirsine

spirsine

Aktiv bruger

• Lykkelig gift
  • 93 besvarelser
  • Vielses dato:15.03.2014
  • Type vielse:Borgerlig
  • Lokation:Aalborg

Besvaret 15 October 2013 - 06:08

Puh, Nu er der gået næsten en uge, siden der sidst var nogen, der skrev herinde.
Er der nogen, der har været dernede siden?

(ja, kan da godt mærke, at min frygt lidt begynder at stige for, om der nu er kjoler i min størrelse på torsdag - også selvom jeg forsøger at berolige mig om, at selvfølgelig er der da det)

• 0

#65 Louise G

Louise G

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 2055 besvarelser
  • Vielses dato:23.08.2014
  • Lokation:Vielse + reception: Randers / Fest: Aarhus

Besvaret 15 October 2013 - 06:31

Jeg skal først der ned om 14 dage - så der går noget tid, før jeg kan rapportere derfra :)

• 0

Lyst til at læse min planlægningstråd? Se her  :)

Kodeord: nemme løsninger uden stress  :lol: 

#66 TanjaEsbjerg

TanjaEsbjerg

Ny bruger

• Lykkelig gift
  • 10 besvarelser

Besvaret 15 October 2013 - 11:06

Jeg har lige været til lagersalget i dag og kom hjem med den skønneste brudekjole  :c166:

Der er stadig en del at vælge imellem, men hvis man har bestemt sig for en bestemt stil er det ikke sikkert udvalget er så stort. De var dog meget flinke til at hjælpe synes jeg :)

Held og lykke til de andre dejlige brude der skal på jagt :)

• 0

#67 spirsine

spirsine

Aktiv bruger

• Lykkelig gift
  • 93 besvarelser

Besvaret 16 October 2013 - 08:46

Jeg har lige været til lagersalget i dag og kom hjem med den skønneste brudekjole  :c166:

Der er stadig en del at vælge imellem, men hvis man har bestemt sig for en bestemt stil er det ikke sikkert udvalget er så stort. De var dog meget flinke til at hjælpe synes jeg :)

Held og lykke til de andre dejlige brude der skal på jagt :)

Tak, for at du gad skrive om det! Det var lige det, jeg havde brug for at vide. :)

• 0

#68 Frk-Cramer

Frk-Cramer

Ny bruger

• Lykkelig gift
  • 45 besvarelser
  • Vielses dato:02.08.2014

Besvaret 17 October 2013 - 10:02

Jeg var afsted i Mandags og der var vildt meget at vælge imellem. Tror jeg prøvede godt 6 kjoler (det var dem jeg syntes om), men der var nok en 15-20 stykker at vælge imellem.

Jeg endte med at købe kjolen jeg havde drømt om - så det var helt perfekt :)

• 0
Daisypath Wedding tickers

#69 Katrinem

Katrinem

Ny bruger

• Medlem
  • Pip
  • 14 besvarelser

Besvaret 18 October 2013 - 06:50

Jeg var på lagersalget sidste fredag. Der var et stort udvalg (kiggede dog kun str 34), supergod service og jeg kom hjem med en skøn, skøn kjole! Jeg havde tid fredag morgen kl 9 og nåede at prøve en masse forskellige slags kjoler i løbet af ca 5 kvarter. Vi var kun os to som havde bestilt tid, så det var en rigtig god oplevelse. Dog så jeg hverken slør og underskørter til lagersalgsprisen, men kiggede også kun meget lidt efter dette, så jeg ved det ikke med sikkerhed.
  • 0

#70 spirsine

spirsine

Aktiv bruger

• Lykkelig gift
  • 93 besvarelser

Besvaret 18 October 2013 - 07:57

Jeg kom også selv afsted i går. Så nu vil jeg også dele. :)

De har rigtig mange kjoler i størrelse 36, de var dog desværre for store og der var omkring 20 tilbage i 34. De fleste er med stropper. Hvad der er tilbage af de større størrelser, så jeg desværre ikke efter. Jeg kom også hjem med en rigtig flot kjole. De har kun små (= lidt fylde) lagersalgsskørter, og slør er der to slags tilbage af, som vist koster 750 kr stk. Smykker er der både en stak til 50 kr og en større bunke med priser på 3-600 kr. De er virkelig søde og rare.

• 0

#71 Schøn

Schøn

Aktiv bruger

• Medlem
  • PipPipPip
  • 58 besvarelser

Besvaret 19 October 2013 - 05:44

Uhhhh nu er det min tur på onsdag og glæder mig rigtig meget til at se hvad der er i lidt større str:) (40/42)
Dette bliver første gang jeg skal ud og kigge kjoler og ved ikke hvad der klær' mig (gør mig meget nervøst at læse det er bedst at kende til type osv!)
Der udover er jeg i et kæmpe dilemma, jeg skal første giftes til sommer, er det for tidligt at købe nu?? Ved i noget om der normalt kommer udsalg/outlet på tidspunkter nærmer august??

• 0

#72 Camils

Camils

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1081 besvarelser
  • Vielses dato:07.06.2014
  • Lokation:Aarhus

Besvaret 20 October 2013 - 02:47

Uhhhh nu er det min tur på onsdag og glæder mig rigtig meget til at se hvad der er i lidt større str:) (40/42)
Dette bliver første gang jeg skal ud og kigge kjoler og ved ikke hvad der klær' mig (gør mig meget nervøst at læse det er bedst at kende til type osv!)
Der udover er jeg i et kæmpe dilemma, jeg skal første giftes til sommer, er det for tidligt at købe nu?? Ved i noget om der normalt kommer udsalg/outlet på tidspunkter nærmer august??

Jeg skal giftes til juni næste sommer, og købte min kjole for en uge siden. Ud over Lucca Outlet, som ligger i henholdsvis Aalborg og København, og er permanent, tror jeg ikke, at der er andre outlet på den måde, som Lilly kører det lige nu. 

Men normale udsalg tror jeg der kommer lidt af i januar, som der gør med alle andre butikker - husk, at der nogle steder kan tage mellem tre og seks måneder for kjolen at komme hjem til butikken :)

• 0

4HPJp2.png

Følg vores bryllupsplanlægning her

#73 KarenogKim2014

KarenogKim2014

Ny bruger

• Medlem
  • PipPip
  • 44 besvarelser
  • Lokation:Bratskov Herregård - Brovst

Besvaret 20 October 2013 - 07:38

Jeg var dernede i går og jeg fandt bare KJOLEN samt et underskørt som jeg fik 10% på. I alt 2300 kr. Kjolen skal bare lægges op og stryges, ellers var den perfekt og jeg er bare SÅ glad. Jeg prøvede kun 3 kjoler og vendte så tilbage til nr. 2 :) (HJÆLP hvordan sætter jeg billede ind her?)

• 0

#74 KarenogKim2014

KarenogKim2014

Ny bruger

• Medlem
  • PipPip
  • 44 besvarelser
  • Lokation:Bratskov Herregård - Brovst

Besvaret 20 October 2013 - 07:47

Så fik jeg fundet ud af at få det vedhæftet, så her er billedet af min fine kjole  :c166:

Vedhæftet billede

• Hemmelig.jpg

• 1

#75 LadyMarion

LadyMarion

Damn - jeg er ved at blive afhængig af forumet

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 118 besvarelser
  • Vielses dato:27.09.2014

Besvaret 21 October 2013 - 12:14

Så fik jeg fundet ud af at få det vedhæftet, så her er billedet af min fine kjole  :c166:

Så fin og enkel..
Super godt valgt.. Tillykke med at du fandt så dejlig en kjole til så god en pris.. :)

• 0

genticker.php?dhn=MjY2NDE%3D.png

Thomas og Marion

20.09.2014

Følg min fugle-skøre planlægning her.

#76 Schøn

Schøn

Aktiv bruger

• Medlem
  • PipPipPip
  • 58 besvarelser

Besvaret 21 October 2013 - 01:54

Camils: Tak for svar jeg har været i frem og tilbage, med min beslutning:) Nu tænker jeg dukker der en rigtige kjole op så hopper jeg ski på:D glæder mig helt vild og kan næsten ikke tænke i andet end kjoler lige nu, efter bryllupsmesse i går:)
Lucca outlet hvilke priser ligger de i, altså er det lige så tosset billig som disse i lilys lagersalg? Eller er det mere omkring de 3-6000?

• 0

#77 Schøn

Schøn

Aktiv bruger

• Medlem
  • PipPipPip
  • 58 besvarelser

Besvaret 21 October 2013 - 01:55

Super fin kjole!! Glæder mig til at se om der også findes i min str. Ellers må det være inspiration:)

• 0

#78 spirsine

spirsine

Aktiv bruger

• Lykkelig gift
  • 93 besvarelser

Besvaret 21 October 2013 - 02:47

Jeg er enig.

Det er en rigtig fin kjole!

Her er min egen, som jeg fandt i torsdags. Jeg har også vedhæftet et billede, hvor man måske kan få et lille billede af, hvor mange kjoler der er.

Når de hvide kjoler starter, så starter en ny størrelse. Sådan groft sagt. Det var så i torsdags.

Vedhæftet billede

• mindre.jpg

• 0

#79 spirsine

spirsine

Aktiv bruger

• Lykkelig gift
  • 93 besvarelser

Besvaret 21 October 2013 - 02:48

Hov. Her er det billede med kjolerne.

Vedhæftet billede

• mindre2.jpg

• 0

#80 Camils

Camils

SUPER AKTIVT ÆRES MEDLEM

• Lykkelig gift
  • 1081 besvarelser
  • Lokation:Aarhus

Besvaret 21 October 2013 - 04:46

Camils: Tak for svar jeg har været i frem og tilbage, med min beslutning:) Nu tænker jeg dukker der en rigtige kjole op så hopper jeg ski på:D glæder mig helt vild og kan næsten ikke tænke i andet end kjoler lige nu, efter bryllupsmesse i går:)
Lucca outlet hvilke priser ligger de i, altså er det lige så tosset billig som disse i lilys lagersalg? Eller er det mere omkring de 3-6000?

Lyder som en god plan :) Og det er også bare fantastisk at prøve kjoler! Det er som om det lige bliver noget mere virkeligt  :a1221: 

Lucca Outlet har kjoler i en del prisstørrelser. Jeg ved, at der er nogle herinde, der har fået kjoler der til mellem 2500-5000 kroner. Min egen kostede 7500, men blev sat 1000 kroner ned.

Det der er med Lucca Outlet er, at det er kjoler fra deres couture-forretning, som kommer derover, når de f.eks. er en sæson for gamle eller andet. De bliver så sat ned fra couture til outletten. Et eksempel er min egen kjole, som vist oprindeligt kostede næsten 11.000. 

Men du kan jo prøve at ringe til dem og høre, om de har kjoler, som ligger inden for dit budget og i din stil og størrelse. Så behøver du ikke at tage af sted og blive skuffet, hvis det ikke er tilfældet :)

• 0

4HPJp2.png

Følg vores bryllupsplanlægning her

0 medlemmer læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme medlemmer