Victorias secret

Young blood tilbud

10 indlæg i dette emne

25% på alt young blood i matas - når man har kundekort, gælder til og med i morgen.

Det er altså noget der rykker!

Nu har jeg købt:

Concealer

Rispudder

Primer

Hi definition pudder

Mascara

Lipgloss

og 2 børster.

Det har dælme bare at give en fin hud, der dækker mine grimme pigmentfejl!!! (sammen med deres pudderfoundation som jeg bruger dagligt).

Det var dyrt ja, men tænk på hvor dyrt det havde været hvis ikke der var 25% ;)

Så jer der gerne vil prøve det til brudemakeup osv - køb køb køb :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har har i dag brugt concealeren, rispudderen og min foundation udenpå. Lagt det med runde cirkelbevægelser, som man skal. Altså, ja det er lidt meget at have på vil jeg sige.. Især fordi jeg altid kun har min foundation, men WOW det dækker virkelig flot! Ikke 100%, men meget tæt på. Og så tænker jeg, at det vel er et spm. om hvor meget man kommer på.. Så weeee for young blood :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, jeg arbejder altså ikke for Youngblood, men jeg har lige fået min pakke i dag, og har straks prøvet lipglossen. Det er nu flere timer siden, og den er der sku endnu, og den føles så blød på læberne, slet ikke klistret og smager ikke af sæbe :) Kan helt klart anbefales!

0

Del dette indlæg

Ok, jeg arbejder altså ikke for Youngblood, men jeg har lige fået min pakke i dag, og har straks prøvet lipglossen. Det er nu flere timer siden, og den er der sku endnu, og den føles så blød på læberne, slet ikke klistret og smager ikke af sæbe :) Kan helt klart anbefales!

Jeg købte først deres læbestift, den holdt virkelig også, men synes ikke farven/stilen passede, og købte derefter deres lipgloss, og som du siger - så holder den længe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil snart have penge for det her :lol:

I dag har jeg brugt min primer, consealer på problemstederne (dvs. næsten hele ansigtet :blink: ), min alm. lose mineral foundation, og så lige et strejf af hi definition pudder. Hold da op hvor flot! Huden får fantastisk glød (givetvis pga. den hi definition) og huden er silkeblød, og så har den stort set ikke skinnet. Jeg dropper rispudderen, indtil jeg skinner, for ellers så jeg aaalt for pudret ud. Her der er huden bare naturlig at se på, og føles slet ikke makeuppet. Nu tror jeg den er i skabet!

Skulle nogen ønske sig det, så koster det en del mindre på nicehair.dk (især primeren og hi definition pudderen).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer