Nattergalen

Hårtrend 2012

5 indlæg i dette emne

Hej I skønne kvinder

Jeg var hos frisøren i dag for at få klippet spidser.

Da vi skal giftes til sommer var det oplagt at høre frisøren ad, med hensyn til bookning af tid, og hvilke frisurer.

Jeg havde taget billeder med af nogle af de frisurer, jeg var faldet over, som jeg synes, ville være pænt til mit hår. (jeg har tykt mellemlangt (ligeunder skuldrene) hår).

Nogle af dem, var mit hår desværre for kort til, men jeg kunne selvfølgelig få nogle længder i, meen det er bare så dyrt.

Trenden for 2012 er frisurere sat i knold - jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om den stil/trend.

En knold har jeg altid fået af vide, at man så ud som en gammel lærerinde (jeg havde sådan en), eller en sur gamle tante - træt og grå.

En knold laver jeg på selv de morgener hvor vi har travlt med at komme ud af døren, derfor jeg lidt svært ved at forestille mig at have en knold i mit hår til mit bryllup.

Men selvfølgelig kan man selv vælge, men nu synes jeg pludseligt, at det blev svært hvordan mit hår skal sidde på den store dag.

Bare et suk.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du behøver jo ikke nødvendigvis at følge trenden :wink:

Men som brud kan en knold være meget smukt :)

wed1.jpg

c17d5aebeba33963_Wedding_Accessories_For_Hair_B.jpgWedding-Hairstyles-classic-bun-accented.jpg

wedding-hair-headbands-3.jpg

Mulighederne er mange :) og så kan man jo også have slør hen over eller under:biggrin:

post_8588_1110212351.jpg02-2020_medium.jpg

Og vores allesammens Miss-Lenas hår :heart:

99.jpg

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Synes brude-knolde er Über-smukke, og der er intet skolelærinde over dem... har ikke sselv langt hår, og skal ikke være typisk hvid-i-kirke-brud med slør osv. så jeg vælger noget helt andet, men var jeg i kirken, så ville en knold være for lækker!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er heller ikke så meget til en knold, men må sige at de billder der er lagt ind jo er rigtige rigtig flotte,

der kommer jo også til at se anderledes ud når man først får slør på, el nogeg andet hårpynt.

Jeg ved ikke i nu hvordan mit hår skal sidde, måske en knold :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer