Guest Tjockis

Brudebuket

8 indlæg i dette emne

Hejsa!

Jeg vil bare høre om I ved, hvilke blomster der gør en brudebuket dyr? For jeg har ikke noget problem med at undvære orkideer eksempelvis? Jeg er ved at bestille min, og det lader til at en rokokolignende buket af råhvide og mørkerøde roser samt nogle små hvide, som jeg ikke aner hvad hedder + en enkelt ranke af en plante der hedder faldskærmsblomst? vil koste 700. Hun startede godt nok på 1200-1500, men endte med at sige, at det jo ikke er buketten der skal vælte vores budget, så hun kunne godt lave en fin en for 700 ...? :)

Glæder mig til at høre fra jer!

/Tjockis :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved heller ikke lige hvilke der gør buketten dyrere....

Men hende der skal ordne vores blomster, sagde at der kan være mange penge at hente hvis man for lavet buketten som en almindelig buket( istedet for at sige at det er en brudebuket. Og så bare købe båndet som man selv kan sætte om.

Det var over en halvering af prisen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Det som gør det dyrt er self. blomster som ikke er i sæson! Derfor kan du med fordel vælge blomster i sæson og derved spare.

Derudover er det rigtig dyrt at skulle sætte "stilk" på blomsten, dette gøres så du får et lidt mindre skafte at holde i og giver en lidt flottere buket - f.eks. ved en dråbeformet buket eller lign. er dette vigtigt. Du kan vælge at sige "alm" buket med håndtag og så spare lidt der - alternativt sige "rådhusbuket" og så spare der også :)

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg må sige, at jeg oplevede dollarstegn i øjnene på blomsterforretningerne eller de ansatte i forretningerne, når de hører ordet brudebuket. Et god ide er, at bestille en almindelig buket eller bare at undlade ordet brudebuket.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer