snullermusen

vandperler

23 indlæg i dette emne

Hej tøser

Vil lige dele mit dejlige fund idag. Jeg har gennemsøgt nettet for vandperler og jeg vil ikke købe igennem ebay. Jeg har simpelthen ikke kunne finde dem. :boohoo: Men så er familien og mig ude og gå en tur og beslutter os for at tage en tur i stor center nord, Og hvad ser jeg...... Midt i det hele er der en tilbuds ø hvor der står en mand og sælger vandperler :balloon: Frem med penge pungen også fik jeg ENDELIG mine perler JUBII :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han sagde at det var sidste dag han stod der idag. Men han gav mig et stykke papir med, hvor han sagde at der kunne man ringe og bestille nogen ved ham. kan godt finde det frem hvis det er???

Jamen jeg købte 10pk for 200kr. En pk svare til en liter når de har suget vand, han havde dem i alle farver, jeg købte mine i grønne :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der nogen der har nogle billeder af vaser/dekorationer med vandperler i?

Har forelsket mig helt vildt i dem, men vil gerne lige have lidt inspiration til hvordan man kan bruge dem.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mine blomster dekorationer skal jeg bruge en høj firkantet glas vase med de grønne vandperler i, også hvide liljer. Vi har ælbegrøn og hvid som farve tema, så de vil passe perfekt. har lige sat nogen billeder ind så du måske kan få en ide om hvad jeg mener :rolleyes:

post-48738-0-18727800-1306613055.jpg

post-48738-0-10177900-1306613084.jpg

post-48738-0-05601000-1306613136.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det også muligt at finde vandperler. Vi har mange forskellige slags og farver, og forhåbentlig lige det du skal bruge.

Kig evt. på vores inspirationsside og se om du kan få nogle gode ideer :)

Tak for hjemmesiden, så ved jeg hvor jeg kan købe nogle, hvis jeg mangler :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, de er virkelig fede :)

Men er der vel også steder på nettet selvom ebay ikke var godt?

Hej Jakie,

Jeg plejer at købe mine vandperler på denne side http://www.aquaperler.dk de har altid leveret hurtigt og billigt til mig, og så synes jeg, at deres udvalg er rigtigt godt :loveshower:

Kærlig hilsen

Mette

Redigeret af MetteDewitt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej tøser

Vil lige dele mit dejlige fund idag. Jeg har gennemsøgt nettet for vandperler og jeg vil ikke købe igennem ebay. Jeg har simpelthen ikke kunne finde dem. :boohoo: Men så er familien og mig ude og gå en tur og beslutter os for at tage en tur i stor center nord, Og hvad ser jeg...... Midt i det hele er der en tilbuds ø hvor der står en mand og sælger vandperler :balloon: Frem med penge pungen også fik jeg ENDELIG mine perler JUBII :toot:

Hej Snullermusen,

Vandperler er bare så skønne og flotte :) . Håber du har fundet et sted at købe dem fast?? Ellers vil jeg varmt anbefale denne hjemmeside, det er både billigt og hurtigt http://www.aquaperler.dk/ :thumbsupsmileyanim: og de har et stort udvalg af forskellige vandperler :balloons:

Kærlig hilsen

Mette

Redigeret af MetteDewitt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Snullermusen og andre

Vandperler er en festlig og utrolig elegant måde at dekorere på til alle former for fester. Derfor har vi  også disse vandperler i sortimenttil rigtig gode priser, se bare her:  https://www.ctiparty.dk/festartikler-vandperler

 

Festlige hilsen

CTI Party 

 

 

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer