sally24

Mine ideer

62 indlæg i dette emne

Jeg har været så heldig at kæresten endelig er gået med til at vi skal giftes.

Han har ellers holdt hårdt på at vi ikke skulle og skulle vi var det på rådhuset. men endelig er vi enige.

Det er først i 2013 og vi har endnu ikke fast sat dato.

Men jeg vil bruge denne tråd til at samle mine ideer, og få hjælp fra jer, for til sidst at samle det i en planlægningstråd.

Her er de ideer jeg har indtil videre.

Farvetema: Sort, hvid og sølv

Favouræsker der skal være sort med hvidt bordkort sat på

Måske jeg gerne vil have menukort på bordene

Redigeret af sally24
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lillesøster skal være brudepige og muligvis vil jeg have en til.

Jeg vil gerne have hun skal have en sort kjole på og ved derfor også at jeg selv skal betale den.

Har fundet lidt ideer.

Ved godt billederne desværre er lidt små.

post-41738-0-82286600-1307899291.jpg

post-41738-0-41790200-1307899300.jpg

post-41738-0-06429800-1307899311.jpg

post-41738-0-26484200-1307899328.jpg

post-41738-0-20395600-1307899340.jpg

post-41738-0-41520200-1307899351.jpg

post-41738-0-45133800-1307899363.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at bestille noget magnetpapir så jeg kan lave STD kort der på. Forhåbentlig kan jeg få en rød tråd igennem dem så de passer med menu kort og invitationer.

Har tidligere fået nogle skabeloner til invitationer.

Favour æsker er jeg i tvivl om jeg skal bestille hvor de er lavet eller om jeg selv skal lave dem. Skal jeg selv lave dem vil de jo ikke være så pæne som hvis man købte dem.

Kan man egentlig godt allerede lave dem nu her?

I hvert fald putte de ting i man ved der kan holde sig.

Har fundet disse på nettet. Også et super godt link fra Meggers. Vil helst de skal være i sort med hvide eller sølv bånd. Men ikke alle fås i sort desværre.

post-41738-0-60956800-1308045310.jpg

post-41738-0-51415700-1308045318.jpg

post-41738-0-12336500-1308045330.jpg

post-41738-0-33694400-1308045344.jpg

Redigeret af sally24
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super lækker og stilet bryllupskage! :thumbsupsmileyanim:

Og meget smukke brudepigekjoler :thumbsupsmileyanim:

Skoene er også rigtig fine, jeg har selv overvejet dem. :wink: Synes det er SVÆRT at finde flade pæne bryllupssko :unsure: Umiddelbart tror jeg at de sko, du har fundet vil gå til det meste, dog skal du måske overveje om du skal have hvid eller ivory (eller en anden farve) kjole og derudfra hvordan skoene passer. Om en ivory kjole og ivory sko fungerer sammen ved man nok først, når man ser det sammen, men jeg har endnu ikke set ivory sko være pæn til en hvid kjole eller omvendt. Så hvis du køber ivory sko, så vil jeg mene, at du har "låst dig lidt" på en ivory kjole (men det vælger de fleste vist også, helt hvide kjoler er efterhånden sjældne).

De har også fine flade sko på www.elegantsteps.co.uk :thumbsupsmileyanim: Der købte jeg mine. Super service, og fiiiine sko (de har også nogle totalt lækre futskosagtige skiftesko. Kan varmt anbefales, hvis du har tendens til ømme fødder :wink:)

Mht. favourboxes ville jeg personligt helt klart købe dem færdigskårne, så du bare selv skal samle dem. Jeg er for selvkritisk og for doven til at skære æskerne selv :rolleyes:

Du kan vel i princippet godt lave dem allerede nu, men jeg vil ikke anbefale det, for de fylder jo noget mere, når de er samlede, og hvis du så skal opbevare dem i to år, så er der måske også større risiko for at de bliver klemt eller falmer. Hvis du begynder at samle indhold til favourboxene, så vil jeg råde dig til at sørge for at have lidt mere end du har brug for, i tilfælde af at noget går i stykker eller at gæstelisten udvider sig. Vi købte f.eks. kysseklokker tidligt i forløbet, og købte 48 (4 pakker af 12 stk) selvom vi på daværende tidspunkt kun havde nogle og 30 på gæstelisten. Men det GODT at vi gjorde det, for nu har vi 44 på gæstelisten! :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej den hjemmeside skulle du ikke have vist mig. Har allerede småkigget og fundet forskelligt jeg synes om :thumbsupsmileyanim:

Hmm ja okay. Jeg vil i hvert fald vente med at købe sko til jeg har kigget på kjoler for kan godt se det kunne være et problem. Og jeg ville nok ikke tænke over det før jeg fik prøvet det sammen. Men jeg skal i hvert fald have nogle behagelige sko så skal bestemt lige tjekke det link ud du har givet mig.

Der er ikke noget værre end ømme fødder sidst på dagen, hvor man ikke kan holde ud at have dem på.

Jeg havde godt tænkt på færdigskårne, og tænkte så jeg ville spare noget ved at lave dem selv. men tænker så igen at hvis jeg selv skal lave dem er det ikke sikkert jeg vil være helt tilfreds, og det vil så være et irritationsmoment hele dagen. Og jeg kunne se på det link du sendte længere nede at de har favour æsker som var fine.

Det kan jeg godt se. Havde ikke tænkt over de fylder meget. Vi har godt nok sådan nogle rollerbeds de kunne være i, men man kan jo ikke vide om de kunne ske og "Mase" hinanden lidt så de ikke er lige pæne over det hele. Så det må vente lidt.

Jeg har jo stadig ting jeg kan gå i gang med. Men lige nu virker der så lang tid til om to år.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har fundet ideer til brudebuketen.

Jeg er til det helt enkle, og dagen efter vil jeg så op på kirkegården med den til min mormor og morfar.

Håber jeg måske kan få en lille buket ved siden af som skal ligges på min onkels gravsted.

post-41738-0-45940000-1308071237.jpg

post-41738-0-19231200-1308071253.jpg

post-41738-0-33726500-1308071266.jpg

0

Del dette indlæg

Et lille dilemma. Fik katalog ind fra Calligraphen.

Åh nej alle de fine ideer der var der i. Nu ved jeg ikke hvad jeg skal vælge. Øv havde lige bestemt farve tema, men det frister mig nu noget af det de har.

Noget helt andet. Tænkte om man i de favour æsker kunne lægge en ballon (ikke pustet op) og så en lap papir og så er det meningen hver gæst skal skrive hvad kærlighed er. og så skal de sendes op. Eller er det åndssvagt?

Min familie og kærestens familie er nok ikke til sådan noget.

Eller også er der de der ris papir agtig lampe halløj hvor der er en dims man sætter ild til og så svæver de op. Kan simpelthen ikke huske hvad de hedder

0

Del dette indlæg

Nu har jeg da også glemt hvad de hedder, de rislamper... Men du skal vide du ikke må sende dem op i Dk, desværre. Havde også planlagt at bruge dem indtil jeg læste herinde, at det er ulovligt :boohoo:

Det kunne ellers være rigtig fint.

Ideen med ballonerne er også rigtig god! Syns det er en smuk gestus. Men det skal selvfølgelig passe til jeres stil...

Og tillykke igen, skønt at du kan gå igang med planlægningen! :biggrin: Nogle rigtig skønne ideer du har dig

Redigeret af Lisabella
0

Del dette indlæg

Nu har jeg da også glemt hvad de hedder, de rislamper... Men du skal vide du ikke må sende dem op i Dk, desværre. Havde også planlagt at bruge dem indtil jeg læste herinde, at det er ulovligt :boohoo:

Det kunne ellers være rigtig fint.

Ideen med ballonerne er også rigtig god! Syns det er en smuk gestus. Men det skal selvfølgelig passe til jeres stil...

Og tillykke igen, skønt at du kan gå igang med planlægningen! :biggrin: Nogle rigtig skønne ideer du har dig

Ej vidste slet ikke det var ulovligt. Øv det ville ellers være flot.

Jeg er jo frygtelig romantisk og jeg ville synes det kunne være så dejligt med sådan nogle balloner og hvis folk ikke havde lyst kunne de bare lade være.

Mange tak for det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer