solbrud

"Du kom med alt det der var dig"

10 indlæg i dette emne

Er i øjeblikket ved at finde salmer til kirken, og kan rigtig godt lide "Du kom med alt det der var dig" selvom det ikke er en "rigtig" salme. Overvejer den i hvert fald, men ved endnu ikke om det er OK med præsten.

Jeg har teksten og kender melodien, men ville gerne høre den sunget. Har ledt på nettet men kan ikke finde den.

Er der nogen der kan eller kender et link til hvor man kan høre den.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med evt. at samle nogle venner som også kender den og så synge den selv?

Ved slet ikke om man sådan kan finde den på nettet....

Hvad er det mere præcist du vil med at høre den sunget når du godt kender tekst og melodi?

Hvis det kan hjælpe (og du ikke kan finde noget bedre) vil jeg da godt tilbyde at indsynge 1. vers på mobilen og så sende som mail til dig... Har ikke nogen Celine Dion stemme, men kan da synge ok.

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er i øjeblikket ved at finde salmer til kirken, og kan rigtig godt lide "Du kom med alt det der var dig" selvom det ikke er en "rigtig" salme. Overvejer den i hvert fald, men ved endnu ikke om det er OK med præsten.

Jeg har teksten og kender melodien, men ville gerne høre den sunget. Har ledt på nettet men kan ikke finde den.

Er der nogen der kan eller kender et link til hvor man kan høre den.

:)

Hej med dig....

Ved ikke lige om man kan finde noget på nettet hvor den blir sunget.

Jeg har selv sunget den til en del bryllupper i kirken lige efter selve vielsen. det er en rigtig sød sang. Forresten.......tror egentlig jeg har den på en tussegammel cd m Erik Grip. Send mig din mail på en pm så vil jeg prøve om jeg kan finde den og sende til dig.

Knus Pia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Pia og Camilla

Tak for jeres tilbud, det er sødt af jer. Jeg syntes godt jeg kunne huske melodien, men kunne ikke få den til at passe med teksten :loveboard: så jeg huskede lidt forkert.

Tak til Coach Laila for din mp3 med sangen :thumbsupsmileyanim:

Mysteriet er hermed løst, nu har jeg både sang og melodi.

Tak tøser :bearhug: Dejligt alle er så søde til at hjælpe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sjovt, jeg kender sangen fra min tid på højskole og ELSKER den simpelthen :cheerleader3:

Jeg ville så gerne have den sunget til vores bryllup, men har af flere fået at vide, at det jo ikke er en kirkesalme, men en højskolesang! Så det var bare så fedt at falde over denne tråd :thumbsupsmileyanim: Nu er der ingen vej udenom, DEN skal vi bare ha!

Nu synger jeg absolut så piv-falsk som man overhovedet kan ;) så jeg vil mægtig gerne spille den for min kæreste. Men jeg har ikke nogen MP3-afspiller, kan man evt. høre den på en bærbar pc mon?

Kh Bellehelene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa:-)

Det er ikke alle organister der er lige glade for denne sang. Og især ikke 2. vers, "Jeg stormed' ud og købte øl" - og så lige til information - er det én mand der har skrevet den til en anden :cheerleader3: .... Hos os er det lige gyldigt, vi skal synge den - dog uden 2. vers - da den her på matrikelnummeret har en ganske speciel betydning :thumbsupsmileyanim:

/Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det sjovt, jeg kender sangen fra min tid på højskole og ELSKER den simpelthen :cheerleader3:

Jeg ville så gerne have den sunget til vores bryllup, men har af flere fået at vide, at det jo ikke er en kirkesalme, men en højskolesang! Så det var bare så fedt at falde over denne tråd :thumbsupsmileyanim: Nu er der ingen vej udenom, DEN skal vi bare ha!

Nu synger jeg absolut så piv-falsk som man overhovedet kan ;) så jeg vil mægtig gerne spille den for min kæreste. Men jeg har ikke nogen MP3-afspiller, kan man evt. høre den på en bærbar pc mon?

Kh Bellehelene

Hvis du har Windows Media Player eller andre lignende kan du sagtens høre den...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har Windows Media Player eller andre lignende kan du sagtens høre den...

Hej Lajla...

Jeg vil altså også smadder gerne have den hvis det er muligt.... :lol:

Hej søde Nikita! :bearhug:

Drop mig en PM med din mail-adresse, så får du den bare...

:( :carrot: :bestwishes: :carrot: :bearhug: :carrot: :sm: :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer