lief

Bryllupkage til rimelige penge

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej!

Øv, hvor træls for jer! men jeg synes nu også at det lyder MEGET billigt med 25 kr pr næse for en bryllupskage. Mon han pludselig har fundet ud af, at det faktisk er ret dyrt at lave bryllupskage??? :)

Nu kommer det jo naturligvis an på, hvilket forventninger i har til jeres bryllupskage mht. udseende og fyld, men jeg har hørt at Føtex og Bilka laver nogele ret gode kager til billige penge. Jeg smagte en fra Føtex sidste år til et after party og den smagte faktisk rigtig godt. Udseendet var såmænd også ok, selvom det ikke var den allermest fantasifulde man kan forestille sig -men den kan man sagtens være bekendt at servere til et bryllup. Bilka har jeg ikke selv smagt, men en veninde har fortalt at hun var til et bryllup sidste år, hvor kagen var fra Bilka og hun sagde, at det var den bedste bryllupskage hun har smagt! Hun vil selv bestille en derfra til deres barns dåb senere i år. :)

Jeg er ikke sikker, men jeg tror nok kagerne hos Bilka og Føtex ligger på omkring 30-35 kr. per næse.

Håber i finder en god løsning :)

Redigeret af Fru P.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Øv, hvor træls for jer! men jeg synes nu også at det lyder MEGET billigt med 25 kr pr næse for en bryllupskage. Mon han pludselig har fundet ud af, at det faktisk er ret dyrt at lave bryllupskage??? :)

Jeg kan lave bryllupskage for ca. 15 kr. pr. kuvert, så deeeeet .... Det er nok nærmere, at han har undersøgt, hvad de professionelle tager for det (49-125 kr. pr. kuvert).

:)

Maja

Redigeret af FrøkenMaja
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Øv, hvor træls for jer! men jeg synes nu også at det lyder MEGET billigt med 25 kr pr næse for en bryllupskage. Mon han pludselig har fundet ud af, at det faktisk er ret dyrt at lave bryllupskage??? :)

Jeg kan lave bryllupskage for ca. 15 kr. pr. kuvert, så deeeeet .... Det er nok nærmere, at han har undersøgt, hvad de professionelle tager for det (49-125 kr. pr. kuvert).

:thumbsupsmileyanim:

Maja

Det kommer vist an på, hvad man vælger at putte i den og hvor mange mennesker det er til :) For er man til belgisk chokolade, importeret "fiddelihut" og økologiske "ditten dutten datten", så er det nok lidt en anden snak :) For min erfaring er ihvertfald at bryllupskage er dyrt og tidskrævende -også når man laver den selv...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja vi skal have fra konditori arlington fra vestsjælland men de leverer vist over hele vestsjælland syntes de var rimelige i pris, og havde store valgmuligheder og SUPER service :kiss: (de kan findes under annoncørlisten)

Dem har vi også valgt at bruge, og kan kun give dig ret mht service. Ifølge dem selv, har de også leveret til sønderjylland. Koster 6,- pr km, så kig på krak for rute/pris.

Jeg glæder mig så meget til at sætte tænderne i den.

:cheerleader3: Lisa

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

prøv at kontakte hende her:

Camilla: cokjo@hotmail.com

Hun er en hamrende dygtig konditor, der laver bryllupskage til rimelige penge... :heart:

(hun er ihvertfald sat på opgaven til os :bearhug: )

- tag endelig en snak med hende om hvad I ønsker m.m. hun kan vist stort set ALT og det er meget fair priser..

(er vist også aktiv herinde engang imellem)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har bare fundet en super bager . enden vi havde snakket om hvad der skulle i

havde vi fået en pris på 25 kr. pr pers . Det er med pynt , topfigur og så kommer de også ud med den .

Vi skal holde det i mine forældres sommerhus have og det står vi så og snakker om hos bagerne

og så siger hun vi kommer med den kl. 19 , så det begyndte at blive lidt kolder.

Prøve lige på at se en service , det er efter deres lukke tid og en lørdagaften .

Stor ros til larsen´s bageri på marielyst.

Synes lige i skal se vores prøvekage

post-27486-1184130327.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige præcis det jeg har fundet ud af vi gør. Var forbi lagkagehuset på Christianshavn. Det laver jo himmelske kager, men vile have 7000kr for en kage :td: Det er jeg simpelthen for nærig til at give for en kage. Istedet fandt jeg ud af at hvis man køber deres små tærter, der har nøjagtig det fyld vi ønsker i vores kage, så bliver det "kun" 21 kr pr mand dvs. næsten 5000krs forskel.

Ja, så det gør vi. Små tærter anrettet på høje lagkagefade. ER helt oppe at køre over at jeg så alligevel ikke behøver gå på kompromis med fyldet :cheerleader3:

Vedhæfter lige et billede af min søsters bryllupskage, der ser ud på næsten samme måde som vores tærter. Der er friske bær og hindbærskum indeni og så mazarinbund. Uhmmmm :thumbsupsmileyanim:

post-24585-1184527676.jpg

Knus

lief

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer