Guest BlueHearts

Lys - hvad vælger I?

37 indlæg i dette emne

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om I vælger almindelige lys, der skal i lysestager eller om I vælger bloklys :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi skal have bloklys, har fundet nogle i IKEA, med brændetid på 15 timer, hvilket passer meget godt så kan de blive tændt om eftermiddagen når vi kommer fra kirken og brænde hele aftenen/natten,og så står vi ikke tilbage med en masse lys der kun er brændt 1/4 af, de stumper der må være, kan vi bare smide ud... Vi skal have dem stående 3 sammen på et glasfad...

0

Del dette indlæg

Dem fra IKEA, er det rigtigt stearin? Vi havde nemlig overvejet bloklys fra Tiger, da vi skal have mange, men ved nu ikke helt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har jeg slet ikk tænkt over, men tvivler nu på det til den pris... vi gav 11,- for en pakke med 4 lys i... Vi sku nemlig også bruge en del, så det var prisen vi kiggede på ;)

0

Del dette indlæg

Min tanke var bare, hvordan de billige lys brænder - gider ikke nogen, der oser osv.

0

Del dette indlæg

vi skal have fyrfadslys og mange af dem.. her det og alle vegne... regner med at finde nogen der kan brænde omkring 6 - 8 timer også må de blive skiftet en gang eller 2 i løbet af festen...

0

Del dette indlæg

Der må jeg være dig svar skyldig... Har jeg faktisk slet ikke tænkt på, men regner emd at vi prøver at tænde et herhjemme på et tidspunkt for at se, men ellers er det jo bare at prøve sig frem, inden du køber alle dem i skal bruge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil bare lige komme med en lille advarsel mod Ikea stearinlys

Det er lidt 50/50 om de er gode. Men jeg har alt for mange gange efterhånden oplevet stearin OVERALT, så medmindre I bruger et stort fad med høj kant (så stearinen ikke løber ud på dugen) så kan jeg ikke anbefale dem

Et lille pip fra en, som stadig har stearinmærker på det gulvtæppet

0

Del dette indlæg

Jeg har købt 3 bloklys til hvert bord i forskellige størrelser, de er lavet af udviklingshæmmede på et værested der hedder Midgaard, og ligger i slagelse. Vi gav 65 kr pr. bord for lys, jeg var rigtig godt tilfreds med prisen, både fordi det er starin og fordi at vi derved i vores overflod får støttet lidt godt også.

Vi fik en rigtig god og meget hurtig betjening. De er rigtig fine og rustikke i deres udtryk .. And i love it ;)

De små lys i glas, er til kaffe bordende senere på aften, da denne skal nydes i andet lokale :thumbsupsmileyanim:

post-39042-1255294104.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har købt 3 bloklys til hvert bord i forskellige størrelser, de er lavet af udviklingshæmmede på et værested der hedder Midgaard, og ligger i slagelse. Vi gav 65 kr pr. bord for lys, jeg var rigtig godt tilfreds med prisen, både fordi det er starin og fordi at vi derved i vores overflod får støttet lidt godt også.

Vi fik en rigtig god og meget hurtig betjening. De er rigtig fine og rustikke i deres udtryk .. And i love it ;)

De små lys i glas, er til kaffe bordende senere på aften, da denne skal nydes i andet lokale :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De her, kombineret med almindelige lys på bordet :thumbsupsmileyanim: I vinduerne sætter vi masser og masser af fyrfadslys

Hanging%20Ingo%20Maurer.php.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

hey..

vi har overvejet bloklys men er så kommet til at tænke lidt over det med blomsterne... hvad gør i med jeres blomster og hvordan skal de sådan ca se ud..

0

Del dette indlæg

hey..

vi har overvejet bloklys men er så kommet til at tænke lidt over det med blomsterne... hvad gør i med jeres blomster og hvordan skal de sådan ca se ud..

Vi har valgt høje tynde vaser (dem der er så populære), hvor der bare skal være en enkelt eller to hvide callaer, da vores borde ikke er særligt bred Regner med, der skal være 2 på hvert på hvert bord, og så med en klynge af 3 bloklys imellem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have blok lys, på fade, hvor der bliver lagt en ring af oasis omkring, hvor blomsterne så vil pynte som en krans....

Vi havde overvejet alm. samt fyrfads, men generelt synes vi at vi skal passe på emd for mange lys,

da det er om sommeren og sikkert varmt i forvejen.

Ikea lys holder jeg mig langt fra, efter vi nær havde brændt et bord af hjemme ved min mor,

da vægen knækkede og der gik hul i lyset og det flød ud og brændte videre på bordet.

MizzT

0

Del dette indlæg

vi skal have bloklys på en glasplade

har købt ind til 2 lys pr plade men er da lidt i tvivl om det er nok ?

0

Del dette indlæg

Vi har købt nogle rigtig søde fyrfadsstager, som vi ville sætte sammen med nogel bloklys, som jeg har købt ståltrådskranse. De skal stå sammen men såen lidt tilfeldigt..

Vi regner med at vores blomster skal være nogle blomster kugler som skal ligge på bordet mellem lysene, håber i selv kan danne billedet inde i hovedet

0

Del dette indlæg

Vi har været i Ikea og købe disse her, der kan bruget til både fyrfads og alm. sterinlys.

Vi skal bruge dem til det sidste og muligvis sætter vi et lille silkebånd i hvid eller rød omkring hvor lysestagen giver et knæk eller lige rundt om lyset helt nede ved glasset. :cheerleader3:

post-38517-1257018144.jpg

Redigeret af cvr
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De her, kombineret med almindelige lys på bordet :cheerleader3: I vinduerne sætter vi masser og masser af fyrfadslys

Hanging%20Ingo%20Maurer.php.jpg

Det samme bliver det hos os

0

Del dette indlæg

Det så også bare fantastisk ud og en super effekt mange kommenterede... FANTASTISK så det ud, da det blev aften og lyset i lokalet blev dæmpet og bordene var fyldt med stearinlys.

0

Del dette indlæg

Det så også bare fantastisk ud og en super effekt mange kommenterede... FANTASTISK så det ud, da det blev aften og lyset i lokalet blev dæmpet og bordene var fyldt med stearinlys.

Billeder :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har lige nu kun et fra om dagen, hvor det selvfølgelig slet ikke har samme effekt. Lysene på bordet er almindelige stearin lys i en super enkel og hvid satge fra IKEA, der næsten heller ikke ses.

post-36326-1257151993.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥