Guest Anne1979

x

15 indlæg i dette emne

Ej hvor dejlige for jer :thumbsupsmileyanim: oh hold da op det var godt nok billigt, nu har vi godt nok en fotograf med os i 12 timer men ellers havde vi da nok brugt den samme :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Anne1979

Er det evt. muligt for dig at ligge nogle billeder herind vi kan se??

0

Del dette indlæg

Jeg har prøvet, men de fylder for meget. Jeg skal se om jeg kan finde ud af at lægge dem på en www og lave et link:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

super det ville bare være rigtig godt... TAK :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det lyder godt nok billigt, super anbefaling. Får I rettighederne til billederne, så I kan fremkalde og bruge billederne som I vil? Eller er der skrevet hans hjemmeside/navm på billederne?

0

Del dette indlæg

Vi har rettighederne til alle billederne. Vi har fået både de uredigerede og de redigerede billeder. Super til vores familier der jo gerne vil have dem.

Kan virkelig kun give ham mine varmeste anbefalinger!

0

Del dette indlæg

Hej!

Tak for din anbefaling! Vi skal også have en fotograf, og jeg er begyndt at checke ud hvad der er i området :) så vi vil overveje ham! Han lyder bare rigtig rar. Jeg vil også være meget interesseret i at se nogle af jeres billeder han har taget :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super godt - mange tak Anne. Og rigtig god tur til Thailand... er jo ikke spor misundelig. :fløjt: :thanks:

0

Del dette indlæg

super fedt med anbefaling. leder selv efter en fotograf til den 01.09.2012, også i århus:0) det er sørme en fin kirke på billederne... det ligner meget Egå kirke, hvor vi skal giftes.. er det det??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke dog nogle flotte billeder... :loveboard: Tak fordi at du ville dele det med os Anne! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi havde til vores bryllup d. 13.8.2011 gennem en af mine tidligere kollegaer fundet en fotograf, Jeremy fra samuraifoto.com. Første gang jeg talte med ham var da jeg bestilte ham ca. et halvt år før brylluppet.

I ugerne op til brylluppet talte vi sammen flere gange, og diskuterede steder at få taget billederne. Vi blev enige om, at Jeremy gerne måtte lægge hovedet i blød, afhængigt af om edr var regn eller sol på dagen.

Jeremy nærmest insisterede på at dukke op hos mig et par timer før vielsen, så han kunne tage billeder af mine forberedelser. Han sagde at brudene altid var rigtig glade for de billeder.

Så på dagen kom Jeremy kl. 12.30 (vielsen var kl. 14) og begyndte at tage billeder. Ret hurtigt glemte vi alt om at han var her.

Jeremy var rigtig rar at have med at gøre, og i kirken var han diskret og lynhurtig. Heldigvis havde vi dejligt solskin, og vi besluttede at tage i botanisk have og lave billederne. Og hold da op - han kunne altså nogle tricks!

Vi kørte ud til festen og Jeremy fortsatte med at tage billeder i nogle timer.

Et par uger efter brylluppet kom han forbi, dels med 2 dvd'er med alle billederne på, dels de bedste fotos i A4 og så en trykt bog! Og bogen er SÅ fantastisk! Der er billeder fra forberedelserne, af strømpebåndet, fra kirken, botanisk have og festen. Og det er sat så fint op. Og så er nogle af portrætterne retoucheret - hold op hvor er jeg lækker :thumbsupsmileyanim:

Alt dette fik vi for - hold fast - 3.500 kr.! Og betalingen skulle først falde da vi havde fået vores ting. Vi er så begejstrede for bogen, at vi har bestilt yderligere 3 eksemplarer til vores forældre og min mormor.

Så hvis nogen af jer vordende brude står og mangler en fotograf, så ring til Jeremy - jeg lover at i ikke vil fortryde!

Kh Anne Abildgaard Løndal

Hej Anne. Det lyder næsten for godt til at være sandt. Ved du hvor langt de kører fra Århus? Det er ikke meget info man får på hjemmesiden, men prisen 3500 er da klar

Hilsen Henriette

0

Del dette indlæg

Rigtig mange tak for anmeldelsen. Det er den bedste reklame man kan få.

Jeg har enkelte datoer ledig i 2013 (ikke 7-9-13:) så hvis nogen ikke er kommet ud af starthullerne endnu.....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥