Musenberg

Underholding i stedet for tale?

21 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg er ikke særlig vild med at skulle holde tale, men har skrevet 3 forskellige taler til min mand. Men jeg ved at jeg ikke magter at holde talen selv :unsure: Jeg vil dog gerne have, at der er noget til ham på vores bryllupsdag. Jeg har så mange ting jeg gerne vil fortælle ham, hvis bare jeg kunne, suk!

Først tænkte jeg på en eventyrfortæller, men det koster 5000 kr og det synes jeg er for dyrt :td:

Idag er der en der har fortalt mig om en "betjent" der kommer og laver stand up. www.politimanden.dk Er der nogen af jer der kender ham/hans optræden?

Eller har i andre forslag til hvordan jeg får det sagt som jeg gerne vil ?? (uden at jeg skal stå foran alle de mennesker og holde tale, for det er jeg alt for nervøs til)

:help::help::help: På forhånd tak :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Slideshow med billeder der betyder noget for dig & for jer - med musik der betyder noget.. Og måske noget tekst - eller også kunne du sige et par ord før og efter slideshowet?? :)

Har før set ideen med at gæsterne "taler" på brudens vegne - ved at læse stikord op - som bruden så uddyber.. Eller andre måder.. For at tage fokus lidt fra dig - og på den måde nemmere kunne få sagt det du gerne vil sige.. :)

Lav en tale der bygger på korte sætninger - noget ala "10 ting jeg elsker ved dig" - og så få tingene sagt på den måde..

Indspil en video til ham - og sig de ting du vil sige... Afspil den med et par ord til at starte med om hvorfor du gør det på den måde??

Synes der er mange forskellige måder at gøre det på - det behøver jo ikke være med 100% fokus på dig.. :):heart:

0

Del dette indlæg

Til min mand har jeg bestilt en "komiker" som underholdte ved min 25 års fødselsdag. Og jeg var flad af grin så glæder mig til lørdag når han dukker op. Kig forbi www.etbilligtgrin.dk og se om det kunne være noget.... Og han er absolut ikke dyr jeg skal give 1400 kr.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man skal bare hele tiden huske på at det er en bryllupsfest hvor der som regel altid vil være betydeligt flere indslag end ved andre former former for fester (fødselsdage, kobberbryllupsfester m.v.). Dvs. man skal passe på med at lægge indslag/seancer ind af mere end en halv times varighed. Når det så er sagt så er det set før. Jeg havde et bryllup over i Jylland hvor de både entrerede med tryllekunstner og linedance men de havde også frabedt sig indslag. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg skriver et eventyr/historie og læser på, se evt. ''Vil I læse mit eventyr''.

Det er nemmere end at holde en tale vil jeg mene..

Jeg havde tænkt på en eventyrfortæller, men jeg har bare ikke råd til det. Jeg kigger lige på dit eventyr :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

www.etbilligt.grin.dk

Det kunne jeg godt have brugt, til mit bryllup, men kan se han er fra Jylland, og jeg fra Bornholm, så det kommer nok til at koste ekstre, hvis han altså kommer til øen... ærgeligt. Det lyder virkelig morsomt med en sådan "kogekone" der kommer ind og siger os et par ting.... Mon der findes en tilsvarende på Bornhol til prisen (1400 kr.)

0

Del dette indlæg

www.etbilligt.grin.dk

Det kunne jeg godt have brugt, til mit bryllup, men kan se han er fra Jylland, og jeg fra Bornholm, så det kommer nok til at koste ekstre, hvis han altså kommer til øen... ærgeligt. Det lyder virkelig morsomt med en sådan "kogekone" der kommer ind og siger os et par ting.... Mon der findes en tilsvarende på Bornhol til prisen (1400 kr.)

Tak for dit bud :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey først lige kommet forbi denne tråd nu. Har ingen gode råd, men vil bare sige at jeg synes det er super at du prioriterer at give ham en tale/show/et eller andet!

Hej

jeg er stadig helt blank… så jeg håber der lige pludselig dukker en fantastisk ide op, jeg bare ikke kan sige nej til :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi har snakket om, at vi ikke vil holde taler til/for hinanden til vores bryllup, da jeg inden jeg får rejst mig vil begynde at STOR tude :boohoo:

Så vi har talt lidt om, at vi vil skrive et brev til hinanden, som vi kan læse lige inden vi tager til kirke (det skal lige siges, at jeg regner med at vi spiser morgenmad sammen den dag, men så ses vi ikke før kirken igen) :loveshower:

0

Del dette indlæg

Vi har snakket om, at vi ikke vil holde taler til/for hinanden til vores bryllup, da jeg inden jeg får rejst mig vil begynde at STOR tude :boohoo:

Så vi har talt lidt om, at vi vil skrive et brev til hinanden, som vi kan læse lige inden vi tager til kirke (det skal lige siges, at jeg regner med at vi spiser morgenmad sammen den dag, men så ses vi ikke før kirken igen) :loveshower:

Det er også rigtig sødt. Men H2B VIL holde tale for mig. Han er god til det med taler… Han vil også rigtig gerne have at jeg holder tale, men det kan jeg simpelthen ikke. Ikke fordi jeg tror jeg blir en tude Marie men jeg har det ikke godt med at tale i store (eller små) forsamlinger. Blir ret nervøs og det er bare ikke rart :td::unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man som brudepar beslutter sig for ikke at holde taler eller andet ved festen og man ikke har en toastmaster så er det en god ide at gøre gæsterne bekendt med det fra starten. Ellers risikerer man nemlig at alle sidder og holder sig tilbage med deres taler m.v. fordi de venter på gommen og når de så hen ad desserten konstaterer at denne ikke skal holde tale så kommer de ellers sammen i et hug, typisk på et tidspunkt hvor middagen reelt set er overstået. Har jeg prøvet det ? Yes. :)

0

Del dette indlæg

Jeg skriver et eventyr/historie og læser på, se evt. ''Vil I læse mit eventyr''.

Hvor finder jeg "Vil I læse mit eventyr"??? skal til min brors bryllup her i juni, og tænker, at et eventyr kunne være en skæg idé :-))

0

Del dette indlæg

Hvor finder jeg "Vil I læse mit eventyr"??? skal til min brors bryllup her i juni, og tænker, at et eventyr kunne være en skæg idé :-))

Her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan sagtens forstå, at du ikke har lyst til at holde tale :) Jeg ville heller ik selv bryde mig om det .... ikke fordi jeg ville blive nervøs overhovedet, men fordi jeg syns de ting, jeg ville have i ærmet, ville blive for private ..... og mine følelser til Kenneth ville jeg ik rigtig bryde mig om at stå og udpensle overfor andre mennesker.

Anyway .... altså som der er blevet sagt: Evt. få en projektor og så få lavet noget powerpoint med en masse forskellige minder i - syns jeg kunne være rigtig rigtig sødt og så til sidst evt. sige, at du glæder dig til jeres fremtid sammen og at du elsker ham.

Hvad med et digt måske ? Kunne du måske køre det af uden at blive alt for nervøs ? :) Det er jo lissom skrevet på forhånd på en anden måde end en tale :)

I øvrigt ift. en tale .... kan huske, at jeg engang var til et bryllup, hvor bruden holdte tale. Manden var håndværker af en art, så hun havde slæbt hans værktøjskasse med og op på bordet og begyndte at tage hammer, skruetrækker osv op, og brugte dem ift. hvordan de symboliserede ham - bare en ide til andre måske, hehe.

Tænker lige over et par andre muligheder .... hvad er max pris, du vil slippe ? :)

En anden mulighed er også .... hvor meget kan du tåle at blive til grin ? hehe. At du laver noget humoristisk ud af det og evt. finder en sang el flere, der dækker dine følelser for ham .... får en DJ til at mixe det hele sammen .... og så har du en veninde til at lave forskellige video sekvenser, hvor du klæder dig ud og gir den gas, som pop-idol, sex killing osv, haha .... og så blir den afspillet.

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer