Luciabruden

1. kjoleprøvning er booket - nogen fifs jeg bør have?

8 indlæg i dette emne

Hej,

Så har jeg bestilt tid til 1. kjoleprøvning i næste uge hos ABC Brudekjoler, hun var vældigt sød damen jeg talte med. Det bliver spændende :)

Jeg skal have min datter med hun er en dygtig "stylist", meget stilsikker og en god kritiker :)

Jeg ville jo have elsket at have min mor med også, men eftersom hun holder til huse i himlen, kan det jo desværre ikke lige blive sådan...

Er der nogen fifs jeg skal vide?

andet end at;

Man ikke smører hovedt fuldt af make-up inden man skal prøve hvide kjoler :wink:

Skal jeg tage et par højhælede sko med?

Er det en god ide med et par hudfarvede nylon strømpebukser?

Min bedste BH på?

Og vil det være en god ide med et par "shape-trusser"?

Andet?

Uhh, jeg glæder mig :biggrin:

Luciabruden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Så har jeg bestilt tid til 1. kjoleprøvning i næste uge hos ABC Brudekjoler, hun var vældigt sød damen jeg talte med. Det bliver spændende :)

Jeg skal have min datter med hun er en dygtig "stylist", meget stilsikker og en god kritiker :)

Jeg ville jo have elsket at have min mor med også, men eftersom hun holder til huse i himlen, kan det jo desværre ikke lige blive sådan...

Er der nogen fifs jeg skal vide?

andet end at;

Man ikke smører hovedt fuldt af make-up inden man skal prøve hvide kjoler :wink:

Skal jeg tage et par højhælede sko med?

Er det en god ide med et par hudfarvede nylon strømpebukser?

Min bedste BH på?

Og vil det være en god ide med et par "shape-trusser"?

Andet?

Uhh, jeg glæder mig :biggrin:

Luciabruden

• Trusser: Bare vælg nogle behagelige. Du kommer til at stå i bar røv og ingenting, når kjolerne kommer af. Så jeg valgte boksershorts frem for g-streng.
  • BH: Det kan du godt, men det er ikke et must. Enten lånte jeg en stropløs ellers var det bare uden BH jeg prøvede.
  • Højhælede: Igen, det kan du godt, men ikke et must.

Det er fåtallet, der køber sko og undertøj inden de har kjolen - og derfor vil jeg ikke mene det er så nødvendigt at have en særlig BH og højhælede sko med.

• Nylonstrømper: Nej. Det er også lidt varmt at prøve de kjoler. :)
  • Makeup: Bare det du plejer - evt. det samme med håret.

Men vil tilføje kamera og synes det er en god ide med dine spørgsmål omkring, pris, levering osv.

God fornøjelse :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tag gerne en stropløs bh med og endelig et kamera. Husk billeder forfra, fra siden og bagfra til sammenligning i tvivlssager. Høje hæle i den højde du bedsat kan gå i og vil have på på dagen er en god idé. Hvis du ønsker opsat hår, så sæt håret lidt op så du får en fornemmelse om helheden.

Held og lykke! Det er så skøn en oplevelse....

0

Del dette indlæg

1. Kamera og hvis du må, så sørg for at tage så mange billeder som muligt, for det er nogle gange nemmere at se sig selv på billeder.
  2. ikke-g-strengstrusser medmindre du ikke er blufærdig :wink:
  3. Jeg satte mit hår op i noget der mindede en smule om, hvordan jeg gerne vil have det på dagen, som sagt så giver det et bedre helhedsindtryk
  4. Jeg havde fuld krigsmaling på, fordi jeg ofte har svært ved at synes at noget klæder mig, hvis jeg ligner en hængt kat. Men det er jo smag og behag. Mange kjoler træder man også ned i, jeg prøvede kun 2 ud af 10 der blev trukket over hovedet.
  5. Prøv så mange kjoler du kan og lad være med at være alt for kritisk fra starten af. Jeg endte op med en kjole jeg havde set på en messe og dengang ikke brød mig om. Jeg kom i den som en af de sidste, fordi jeg stadig var overbevist om at det ikke skulle være den, men da jeg fik den på var der ingen tvivl :) Det virker ofte som om at det er kjolen der vælger dig og ikke omvendt. Så mød op med åbent sind :)
  6. La dig ikke diktere, hvis ekspedienten MENER at en vis stil er den rigtige for dig! Er der en kjolestil du har i hovedet, men ekspedienten ikke lige mener at det er noget, så stå fast og få den prøvet, ellers kommer du alligevel ikke til at få den ud af hovedet :) Og ja nogle ekspedienter kan åbenbart godt være lidt specielle - det kan man læse herinde :)

Rigtig god fornøjelse, det er en fantastisk oplevelse!! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Jeg vil tilføje: Hust at barbere ben og armhuler :) Sørg for at gøre lidt ud af dig selv så du føler dig lækker og smuk. Sæt dit hår pænt. Det er nemmest at finde tøj hvis man har en "lækker dag" :wink: Det inkluderer også pænt, ikke slidt undertøj :tunge:

0

Del dette indlæg

Sørg for at du hygger dig!!! Og sørg nu for at prøve kjoler mere end et sted, det er så hyggeligt.. hehe... Og prøv wildcards.. Du kan blive positivt overrasket - eller få dig et billigt grin.. Jeg fik ændret min ide til hvad jeg skulle have, men måtte også grine (højt ups) af nogle kjoler der kom frem og jeg kom i.. Men altsammen en god dag..

og kamera!!! Hvis du må tage billeder, så tag filmklip med kjolerne på. Jeg fik det gjort fordi jeg var alene ude flere steder, og det var rart at have bagefter..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer