namibianbride

Anderledes Gæstebog - Fill-in-the-blank

120 indlæg i dette emne

Så blev første side færdig til vores fill-in gæstebog. Det bliver nok til i alt en 5-6 forskellige sider.

ideen er at man laver dette skema hvor gæsterne så fylder ud, mit er på engelsk, da 90% af vores gæster ikke snakker dansk, men det kan sagtens oversættes :)

Har fundet en masse rammer ved bare at google Frames, og da der så var noget i den stil jeg ønskede holdt jeg markøren hen over og valgte show similar. Er vedhæftet som pdf og ligger også som billede

Tekst og kasser har jeg selv sat ind. :D

Har lavet mine skemaer i illustrator, men ellers er jeg sikker på man også sagtens kan bruge word eller andet fotoprogram.

undskyld folkens, men det kræver simpelthen for meget tid for mig at side og sende dem rundt hele tiden på nuværende tidspunkt, så nu lægger jeg de danske sider op som PDF, så kan i bare downloade dem :)

Side 1 - i dette opslag

side 2 - i opslag 2

side 3 - her

side 4 - her

dansk.pdf

Redigeret af namibianbride
6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Suuuuper fin!!! Men ligger i så bare en masse af de ikke udfyldte eksemplarer ved siden af, eller deler i dem ud??? Eller hvordan? Bliver det ikke noget gnidret noget når papirene skal foldes sammen? Tænker mere på sigt? Undskyld mine mange spørgsmål, er bare SÅ meget til den her idé, så ville liiiige høre :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suuuuper fin!!! Men ligger i så bare en masse af de ikke udfyldte eksemplarer ved siden af, eller deler i dem ud??? Eller hvordan? Bliver det ikke noget gnidret noget når papirene skal foldes sammen? Tænker mere på sigt? Undskyld mine mange spørgsmål, er bare SÅ meget til den her idé, så ville liiiige høre :fløjt:

Har sendt dig en privat besked også :)

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin ide :) JEg er ikke så meget til de traditionelle gæstebøger, men H2B vil gerne have en så må vidt lige vise ham denne ide :)

Vi snakker om at lave nogle sider bagi hvor folk kan skrive, hvis de har mere de gerne vil sige, måske du kan overtale ham med den? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er godt nok en super god idé, sååå fin! Er helt vild med den... Jeg har selv tænkt meget over en kreativ måde til en gæstebog og denne er bare helt vild super. Så tror jeg vil lave noget lignende...

Har du købt mappen endnu hvor siderne skal I?

Kan vi evt. se dine andre forslag til sidens opsætning du sagde at du havde 5-6 forskellige sider?

og mit sidste spørgsmål printer du på begge sider eller kun på den ene og så bagsiden blank?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok en super god idé, sååå fin! Er helt vild med den... Jeg har selv tænkt meget over en kreativ måde til en gæstebog og denne er bare helt vild super. Så tror jeg vil lave noget lignende...

Har du købt mappen endnu hvor siderne skal I?

Kan vi evt. se dine andre forslag til sidens opsætning du sagde at du havde 5-6 forskellige sider?

og mit sidste spørgsmål printer du på begge sider eller kun på den ene og så bagsiden blank?

Jeg er stadig i gang med at lave siderne, så har kun en mere, den må i gerne få, men skal aflevere afsluttende eksamensopgave på torsdag så det er lige sat lidt på hold - skal nok uploade den efterhånden som de bliver færdige :)

Har ikke købt mappen endnu, for er pt i Danmark og vores bryllup i Namibia, så kan ikke helt finde ud af om jeg vil have den med i bagagen eller købe en dernede :wink:

Til det sidste spørgsmål, så printer jeg kun på den ene side. Og printer på lidt tykt papir, så de kan holde til at blive bladret i.

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa - jeg har også nappet din ide, og lavet en dansk version. Min fungerer som en side, som laves ind i en professionel fotobog igenne, photobox. De har et velkomsttilbud, hvor jeg får en bog med 70 sider for 303 kr. hardcopy og denne her på alle siderne. Forsiden er så vores monogram. Jeg kan ligge et billede op, når den endelige fotobog ankommer :-)

Marianne

Vedhæftet fil til fri afbenyttelse.

post-57070-0-24580600-1340048569.jpg

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa - jeg har også nappet din ide, og lavet en dansk version. Min fungerer som en side, som laves ind i en professionel fotobog igenne, photobox. De har et velkomsttilbud, hvor jeg får en bog med 70 sider for 303 kr. hardcopy og denne her på alle siderne. Forsiden er så vores monogram. Jeg kan ligge et billede op, når den endelige fotobog ankommer :-)

Marianne

Vedhæftet fil til fri afbenyttelse.

God idé med fotobog! kan være jeg hopper over på den, men stadig med forskellige sider :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa - jeg har også nappet din ide, og lavet en dansk version. Min fungerer som en side, som laves ind i en professionel fotobog igenne, photobox. De har et velkomsttilbud, hvor jeg får en bog med 70 sider for 303 kr. hardcopy og denne her på alle siderne. Forsiden er så vores monogram. Jeg kan ligge et billede op, når den endelige fotobog ankommer :-)

Marianne

Vedhæftet fil til fri afbenyttelse.

når man gemmer den bliver den meget gullig - kan godt være det er meningen ??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa - jeg har også nappet din ide, og lavet en dansk version. Min fungerer som en side, som laves ind i en professionel fotobog igenne, photobox. De har et velkomsttilbud, hvor jeg får en bog med 70 sider for 303 kr. hardcopy og denne her på alle siderne. Forsiden er så vores monogram. Jeg kan ligge et billede op, når den endelige fotobog ankommer :-)

Marianne

Vedhæftet fil til fri afbenyttelse.

når man gemmer den bliver den meget gullig - kan godt være det er meningen ??

Hejsa - nej det burde den godt nok ikke, prøv evt. at lav en udskrift og se om det stadig er den samme. Der er ingen baggrund i billedet.

Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa - jeg har også nappet din ide, og lavet en dansk version. Min fungerer som en side, som laves ind i en professionel fotobog igenne, photobox. De har et velkomsttilbud, hvor jeg får en bog med 70 sider for 303 kr. hardcopy og denne her på alle siderne. Forsiden er så vores monogram. Jeg kan ligge et billede op, når den endelige fotobog ankommer :-)

Marianne

Vedhæftet fil til fri afbenyttelse.

når man gemmer den bliver den meget gullig - kan godt være det er meningen ??

Hejsa - nej det burde den godt nok ikke, prøv evt. at lav en udskrift og se om det stadig er den samme. Der er ingen baggrund i billedet.

Marianne

okay :) for kan desværre ikke rigtig bruge den tråden startede med da vi allerede har et barn sammen, så føler lidt at de der bokse er ligegyldige :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa - jeg har også nappet din ide, og lavet en dansk version. Min fungerer som en side, som laves ind i en professionel fotobog igenne, photobox. De har et velkomsttilbud, hvor jeg får en bog med 70 sider for 303 kr. hardcopy og denne her på alle siderne. Forsiden er så vores monogram. Jeg kan ligge et billede op, når den endelige fotobog ankommer :-)

Marianne

Vedhæftet fil til fri afbenyttelse.

når man gemmer den bliver den meget gullig - kan godt være det er meningen ??

Hejsa - nej det burde den godt nok ikke, prøv evt. at lav en udskrift og se om det stadig er den samme. Der er ingen baggrund i billedet.

Marianne

okay :) for kan desværre ikke rigtig bruge den tråden startede med da vi allerede har et barn sammen, så føler lidt at de der bokse er ligegyldige :P

ok - har du stadig problemer så skriv til min mail på mymp77@hotmail.com, så prøver jeg at sende den direkte, og også sende word dokumentet.

Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer