17maj2014

Lillys lagersalg

81 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det tror jeg da helt bestemt de har! De har jo i mange år holdt lagersalg i hele oktober måned, så hvis det ikke havde passet, så havde de nok forkortet udsalgsperioden. Det er jo heller ikke sikkert det er alle brude, som der rent faktisk køber en af kjolerne, som de prøver :)

God fornøjelse med kjoleprøvningen, jeg skal selv afsted d. 7.10 også hos Lilly lagersalg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg har også booket en tid ved lagersalget den 11.10 og jeg de sagde til mig, at der var mange forskellige modeller tilbage hele måneden - det kommer så måske også an på, hvilken størrelse man er :wink:

Jeg regner nu ikke med at være så heldig at finde drømmekjolen, men håber på at finde tilbehør, såsom sko, hårpynt osv.

Har læst et andet sted her på siden, at man kun kan nå at prøve ca. 4-5 kjoler på den ene time, der er booket, så det er nok en god idé at komme før tid for at finde de kjoler, der er interessante :cheerleader3:

Zillahilsner

Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal først der ned den 23.

Jeg fik at vide at der stadig ville være kjoler til den tid.

Men tror også det er en god ide at komme før for at finde de kjoler man vil prøve.

Jeg satser og håbe på jeg finder kjolen <3 :loveshower::a1221:

God tur zillaer :tunge::wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde booket en tid som den første . Den 1 oktober, for at få det største udvalg, jeg havde prøvet kjoler i lilly først, så der var en bestemt jeg søgte , den havde de desværre ikke da jeg kom derned, købte en anden.. , så på nettet her på bk, at en anden brud havde prøvet den kjole jeg spurgte efter, og blev ked af det, det var jo den jeg havde drømt om, skrev til dem og forklarede dem situation, lilly ydede den bedste og mest perfekte service, de sendte den kjole hjem til mig som jeg drømte og jeg sendte den anden retur..

Så de bedste kjoler er ikke nødvendigvis først

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg troede ikke man selv kunne få lov til at gå rundt og kigge på kjolerne?? Havde mere forestillet mig, at ekspedienten henter kjoler efter ens anvisninger. Men måske jeg tager fejl :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg troede ikke man selv kunne få lov til at gå rundt og kigge på kjolerne?? Havde mere forestillet mig, at ekspedienten henter kjoler efter ens anvisninger. Men måske jeg tager fejl :huh:

Jeg fik at vide at der ville være ekspedienter der nede, men ikke at de ville komme med kjolerne. Det tror jeg selv man skal sørge for, da jeg tænker det lidt som et "oprydningssalg" hvor de selvfølgelig hjælper, men der er sikkert mange, så vi kan nok ikke få en hver :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolerne hænger i en lang række , man kan godt gå rundt og kigge og vælge nogle ud først som man gerne vil prøve, der er 2 ekspedienter, en til hver brud, for der er kun 2 prøve rum , og man har en time hver brud og der kan være 2 dernede af gangen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har booket tid den 14 okt. Krydser fingre for at jeg finder KJOLEN :loveshower: Men ved ærligtalt ikke hvad jeg kigger efter.. Mon det ville være en ide at bestille en tid inden i Lilly Århus, bare for at indskrænke mulighederne... Åhh alle de overvejelser :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har været inde i Lilly i Århus og prøve kjoler, inden jeg tager derned! (kig evt. min tråd)

Jeg håber det er en fordel :-)

Gad vide hvorvidt de gemmer kjoler, og først tager dem frem senere på måneden? :rolleyes:

Jeg kører derned imorgen, uden at have et prøverum - for jeg ved hvad jeg vil have, og hvad str. Så håber bare jeg bliver lukket ind..

Jeg kan lige vende tilbage imorgen, hvordan det foregår dernede - hvis det har interesse!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været inde i Lilly i Århus og prøve kjoler, inden jeg tager derned! (kig evt. min tråd)

Jeg håber det er en fordel :-)

Gad vide hvorvidt de gemmer kjoler, og først tager dem frem senere på måneden? :rolleyes:

Jeg kører derned imorgen, uden at have et prøverum - for jeg ved hvad jeg vil have, og hvad str. Så håber bare jeg bliver lukket ind..

Jeg kan lige vende tilbage imorgen, hvordan det foregår dernede - hvis det har interesse!

Årh yes please! :)

Hav en rigtig god dag dernede!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg på vej hjem :) jeg har fået indkøbt kjole, underskørte, slør, halskæde, øreringe, hårspænde, ringpude, taske, og 2 par sko for bare 2200!!! :)

de var vildt søde dernede.. Der var 3 prøverum, og 3 ekspedienter.. Som sagt havde jeg jo ikke en tid, men da jeg kom var der er frit prøverum, så det brugte jeg i en halvtime!

Men ellers kunne man bare prøve alt det man vil, hvis der var plads, rundt på gulvet.. Det var de helt ligeglade med.

hvis man aldrig har været ude at prøve, og man ikke ved hvad man vil have, så er det en god ide at komme før, og have de kjoler klar man vil prøve.. Man kan evt. Også finde sko, smykker osv. Inden, så man har det på plads! Det virker som om det hele er fundet frem nu, og der ikke kommer mere til.. Der er vildt mange kjoler, især i str. 34 og 36 :)

Rigtig held og lykke til alle jer der skal ned at kigge og prøve :) spørg endelig hvis der er andet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg på vej hjem :) jeg har fået indkøbt kjole, underskørte, slør, halskæde, øreringe, hårspænde, ringpude, taske, og 2 par sko for bare 2200!!! :)

de var vildt søde dernede.. Der var 3 prøverum, og 3 ekspedienter.. Som sagt havde jeg jo ikke en tid, men da jeg kom var der er frit prøverum, så det brugte jeg i en halvtime!

Men ellers kunne man bare prøve alt det man vil, hvis der var plads, rundt på gulvet.. Det var de helt ligeglade med.

hvis man aldrig har været ude at prøve, og man ikke ved hvad man vil have, så er det en god ide at komme før, og have de kjoler klar man vil prøve.. Man kan evt. Også finde sko, smykker osv. Inden, så man har det på plads! Det virker som om det hele er fundet frem nu, og der ikke kommer mere til.. Der er vildt mange kjoler, især i str. 34 og 36 :)

Rigtig held og lykke til alle jer der skal ned at kigge og prøve :) spørg endelig hvis der er andet.

Ej hvor lækkert.. Stort tillykke med alle de ting du har fået købt.. Jeg er så spændt - jeg har en tid på lørdag og er en str. 36, så dejligt at høre at der er en del kjoler i den størrelse.. Har selv været i Lilly i Århus og ved hvad jeg går efter, så nu håber jeg bare på at der er noget dernede, som falder i min smag... :) Er der mange kjoler i helt hvid eller er der også ivory osv. - for har hørt, at de fleste kjoler er helt hvide? Måske et dumt spørgsmål, men de tager imod dankort dernede ikke? Ej, hvor lækkert at du har fundet en masse lækre ting i dag - og så til den pris:D

Redigeret af Camilla Munk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er virkelig masser af kjoler i str. 36 !!! Og der er rigtig mange forskellige, så er sikker på du nok skal finde en kjole! :)
Det er nok rigtig nok at der er flest i hvide fra str. 38 og op.. Men der er altså også de 2 andre farver!
Men igen i 34 og 36 er der alt mellem himmel og jord!
Og jov, du kan sagtens betale med dankort dernede! :)
Glæd dig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer