17maj2014

Lillys lagersalg

81 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Der er virkelig masser af kjoler i str. 36 !!! Og der er rigtig mange forskellige, så er sikker på du nok skal finde en kjole! :)

Det er nok rigtig nok at der er flest i hvide fra str. 38 og op.. Men der er altså også de 2 andre farver!

Men igen i 34 og 36 er der alt mellem himmel og jord!

Og jov, du kan sagtens betale med dankort dernede! :)

Glæd dig!

Ihh, hvor er det dejligt at høre.. Jeg glæder mig helt vildt - kan næsten ikke vente til det bliver lørdag:D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan ser det ud! - man må godt være glad, ik?

Jo, det må du i hvert fald... Hvor er den bare rigtig smuk... Virkelig flot kjole - både med draperinger og tyl... Det synes jeg virkelig er så smukt.. Kan godt forstå du valgte den kjole :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe forstår jeg godt :) hvor langt bor du derfra?

Og tak!

hm lidt over 1 times kørsel.. men jeg skal til eksamen på torsdag og er igang emd at lave mit oplæg dertil.. så har jo faktisk fri imorgen, torsdag over middag og hele fredag... jeg prøvede i Lilly Århus igår og synes kjolerne sad bedst i en 38.. var der et ordentlig udvalg i den str?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var der i går og fandt KJOLEN!

Det er ganske rigtigt, som nogen skriver her, mulgit at gå rundt og finde forskellige kjoler som man vil prøve før man får sit prøverum, og selvfølgelig også i løbet af den time man har. Huha hvor går tiden hurtigt, men jeg tror også jeg nåede ind og ud af 10 kjoler på den tid. Ekspedienterne er søde til at give råd og vejledning, men de har også lidt travlt da de samtidig skulle ekspedere dem, der kom og kiggede på gallakjoler og dem, der bare kom for at købe tilbehør eller snuse til kjolerne.

Jeg vil dog sige at der er mange kjoler i forskellige stilarter og størrelser. Klart flest i str. 34 og 36, dog, men også en del i de større størrelser.

Og så vil jeg bare lige indskyde hvor MEGA BILLIGT det er! Jeg fik kjole (kollektionsprøve fra næste år, 2. sorterings underskørt (med en plet på, men det ser man jo ikke under kjolen) samt slør for i alt 1750 kr! Det er bare rigtig dejligt.

God fornøjelse med jeres kjoleshopping, til jer der skal derned :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik som sagt KJOLEN idag. Havde en tid den 14 men kunne bare ikke vente... Kørte derned med min mor og kiggede. Vi fandt et lille hjørne og der slog vi os ned. Jeg tror vi var dernede i godt halvanden time og hoppede ud og ind af omkring 10-13 kjoler.. Der var flere der prøvede kjoler ligesom mig ud over de 3 i prøverummene.

Og her til det mest fantastiske... Jeg fik : KJOLEN, underskørt, sko ( 2 sortering med en lille rids), taske, slør og hele 2 andre hår ting ( jeg ved stadig ikke hvad jeg vil med håret nemli) til IALT : 2000kr...

Det var virkelig helt fantastisk...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi se jeres fine køb, nu glæder jeg mig da endnu mere til næste fredag, hvor jeg skal ned og gå amok i prøverummet. Har både mor, far og veninden med, så de får travlt....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

100 kr. for slør. Det jeg har på, købte jeg dernede...

Det var et af de eneste lange der var.. :)

Men der var også nogen hvor der ikke var spænde på - det så ud til nogen af dem var langt!

Tak for svaret :)

Jeg skal have et i fingerspidslængde, men jeg ved bare ikke rigtig, om jeg vil begive mig derned - det er jo lidt langt bare for et slør...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

100 kr. for slør. Det jeg har på, købte jeg dernede...

Det var et af de eneste lange der var.. :)

Men der var også nogen hvor der ikke var spænde på - det så ud til nogen af dem var langt!

Tak for svaret :)

Jeg skal have et i fingerspidslængde, men jeg ved bare ikke rigtig, om jeg vil begive mig derned - det er jo lidt langt bare for et slør...

Ellers hvis du har mod på det/eller kender nogen kan man nemt selv lave et :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

100 kr. for slør. Det jeg har på, købte jeg dernede...

Det var et af de eneste lange der var.. :)

Men der var også nogen hvor der ikke var spænde på - det så ud til nogen af dem var langt!

Tak for svaret :)

Jeg skal have et i fingerspidslængde, men jeg ved bare ikke rigtig, om jeg vil begive mig derned - det er jo lidt langt bare for et slør...

Ellers hvis du har mod på det/eller kender nogen kan man nemt selv lave et :-)

Det har jeg bestemt også overvejet :) Problemet er bare, at jeg vist ikke har talenterne til at lave det, som jeg har udset mig :( Men jeg må høre min mor, om hun er frisk på en tur derned - det kunne jo være, jeg fandt andre fine ting :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer